ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Troisfontaine

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Wij verbleven hier van 15 tot 17 juni voor 2 nachten en we hebben er enorm van genoten. De eigenaren van het hotel zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam, en het belangrijkste is dat alles onberispelijk schoon is! Hoewel de kamers wat ouderwets zijn, houden wij juist van die stijl. Alles ziet er keurig uit en 's ochtends wacht er een heerlijk ontbijt op je. Wat wil je nog meer? Wij komen zeker terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service9

Dit hotel voelt als een warme omhelzing voor families, met vriendelijke eigenaren die hun gasten in de watten leggen. Het is een verademing om terug te komen naar deze oase. Het ontbijt is verrukkelijk en wordt met zorg bereid, de kamers zijn brandschoon en de tuin is prachtig onderhouden. Jaar na jaar is het een waar genoegen om hier te vertoeven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Ik verbleef opnieuw twee nachten in dit hotel in Zuid-Limburg. Alles was brandschoon en de bedden sliepen heerlijk! Het hotel is misschien niet ideaal voor gasten die moeite hebben met lopen. Het ontbijt was ook uitstekend. De eigenaren van het hotel waren uiterst vriendelijk. We zullen volgend jaar zeker weer de Korenwolftocht doen en hier terugkomen! En trouwens, onze hond mocht ook mee en genoot er enorm van. Wat wil je nog meer?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid1

Het hotel heeft dringend een opfrisbeurt nodig. Bij binnenkomst in de kamer hangt er een eigenaardige oude geur die niet prettig is. Bovendien keek onze hotelkamer uit op een begraafplaats, wat nogal verontrustend was. We moesten betalen alsof we met 3 volwassenen waren, terwijl we eigenlijk maar met z'n drieën waren en een van ons zelfs in een kinderbed moest slapen. Het ontbijt was ook teleurstellend, met een tekort aan eieren omdat andere gasten te veel hadden genomen, en de rest van het buffet leek op dat van een goedkope meubelwinkel. Het wifi-bereik was alleen goed bij de receptie, niet op de kamers. Gelukkig was de eigenaresse wel vriendelijk, maar over het algemeen klopte de prijs-kwaliteitverhouding niet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel heeft duidelijk betere dagen gekend; de inrichting voelde gedateerd en verwaarloosd aan. De bedden waren versleten en van matige kwaliteit. Het terras leek wel aantrekkelijk, jammer genoeg gooide het slechte weer roet in het eten en konden we er niet van genieten. De eigenaresse was vriendelijk, maar miste duidelijk professionele vaardigheden en leek verlegen. Dat kan charmant zijn, maar is minder geschikt voor iemand die een hotel runt. Toen we 's ochtends voor het ontbijt kwamen, was er weinig keuze meer in het buffet en bleek er ook achter de schermen een tekort te zijn. Al met al was de prijs-kwaliteitverhouding teleurstellend. Jammer genoeg bleek dit geen succesvolle ervaring te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service6

Ondanks de betaalbare prijs hadden we gehoopt op iets beters, maar de kamers waren teleurstellend. Er was geen eigen badkamer en het meubilair en interieur zagen er erg verouderd uit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Dit was onze vierde bezoek aan Troisfontaine en het blijft telkens weer een geweldige ervaring. De sfeer is gezellig, de kamers zijn fris en opgeruimd. We kijken al uit naar ons vijfde bezoek volgend jaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service4

Twee keer hebben we meegemaakt dat onze kamer niet werd schoongemaakt, zowel bij aankomst als na de tweede nacht. Geen schone handdoeken, dekens nog in de kast. Het ontbijt was teleurstellend, er werd niets aangevuld door het personeel: geen brood, kaas, borden of bestek. Het commentaar van het personeel was dat er toch een bel was. Tafels werden niet opgeruimd, gasten moesten het zelf doen. Ondanks jarenlang klant te zijn geweest en de verandering van hoteleigenaren, die het na 9 maanden nog steeds niet op orde hebben, zullen we niet meer terugkomen. We kregen wel een kleine compensatie, maar geen excuses. De schoonmaakster kreeg overal de schuld van. Voor ons is dit een grote teleurstelling en we zullen hier niet meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

De eigenaren zijn buitengewoon vriendelijk en doen hun best om ervoor te zorgen dat je een uitstekend verblijf hebt. De accommodatie is brandschoon en voor de prijs die we hebben betaald, hebben we absoluut niets te klagen. Het is duidelijk dat Sjef en José hard hebben gewerkt om het hotel weer tot een succes te maken na een ongelukkige periode van verhuur door andere eigenaren. Hun inspanningen verdienen zeker een compliment.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Ons verblijf in dit hotel was een paar dagen puur genieten. De service was uitstekend en het hotel straalde kwaliteit uit. De kamers waren mooi ingericht, ook al waren ze niet toegankelijk voor gasten in een rolstoel. Zowel vanbinnen als vanbuiten zag alles er piekfijn uit. Er hing een warme en huiselijke sfeer, mede dankzij de vriendelijke eigenaren. Het is jammer dat ze langzaamaan stoppen met verhuren, anders zouden we zeker snel weer terugkeren.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl