ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel St. Joseph

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service6

Het personeel in het hotel doet zeker zijn best om gasten tevreden te stellen, alhoewel ze nog enige ervaring kunnen gebruiken. Ze zijn vriendelijk, maar spreken niet perfect Nederlands. De maaltijden waren heerlijk, zowel 's avonds als bij het ontbijt. De omgeving is prachtig om te verkennen per fiets (de hotel fietsen zijn eenvoudig maar functioneel). Een behulpzame medewerkster bij de receptie gaf ons goede tips voor fietsroutes en vond Venlo een charmant stadje, ze kwam oorspronkelijk uit Hongkong. We kregen een handige kaart met fietsknooppunten in de omgeving. Onze kamer op de tweede verdieping was schoon en ruim genoeg, en dankzij rolluiken konden we de temperatuur goed regelen. Alles was netjes opgeruimd na de eerste nacht. Er verbleven ook Poolse gasten op de eerste verdieping, maar zij hadden een aparte ingang en hebben totaal geen overlast veroorzaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service6

Terwijl Hotel Tienray op een geweldige locatie ligt, was ons verblijf helaas geen onverdeeld succes. Tijdens ons bezoek waren er Poolse gasten aan het feesten aan de voorkant van het hotel, wat zorgde voor ongewenst lawaai in het restaurant en ongemakkelijke passages naar de wc. De Polen verbleven op de tweede verdieping van het hotel. 's Avonds was er zelfs een luid muziekconcert achter het hotel, waardoor slapen geen optie was tot 01:00 uur. De kamers waren warm door de nabijgelegen leidingen en er was zelfs een wespennest naast het raam. Het merendeel van het personeel was niet goed verstaanbaar vanwege hun buitenlandse afkomst. Het karige ontbijt met blauwe eieren maakte de ervaring compleet. Al met al geen plek waar we snel zouden terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Een unieke en historische plek om te verblijven. De kamers zijn prachtig en goed onderhouden. Het personeel is ontzettend gastvrij en staat altijd klaar om te helpen, niets lijkt teveel moeite voor hen. Ondanks de betaalbare prijzen, krijg je hier veel kwaliteit geboden. Het eten was voortreffelijk. Er liggen nog vele spannende plannen in het verschiet, dus dat belooft wat voor de toekomst. Wij kijken er nu al naar uit om terug te keren! Kortom, een absolute aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Bij aankomst valt meteen de prachtige locatie en het fraaie exterieur van het gebouw op. De receptie daarentegen was een teleurstelling. De medewerker sprak nauwelijks Nederlands en kon geen informatie geven over de omgeving. Er werd weinig uitleg gegeven over het ontbijt of de mogelijkheid om te dineren. Op de eerste verdieping bleken voornamelijk bewoners te verblijven, wat resulteerde in harde geluiden en luide muziek. De hotelkamer was erg gehorig, waardoor je alles van de buren kon horen. De matrassen waren te zacht en de badkamer rook naar een onaangename urinelucht. Tijdens het ontbijt liep een medewerkster zelfs rond in haar pyjama. Het ontbijt was karig en bood weinig keuze, waarbij de versheid van de producten in twijfel kon worden getrokken. De omgeving bood weinig activiteiten. Na het ontbijt zijn we dan ook meteen vertrokken. Kortom, vermijd deze plek!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4

De groentesoep uit het pakje van de supermarkt was teleurstellend, en het enige wat beschikbaar was, waren afbakbroodjes in plaats van gewoon brood. Bovendien hing er een vreemde geur in de kamer en leek er iets mis te zijn, aangezien er geen leiding aanwezig was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service9

Terug van een verblijf van 3 dagen in een kloosterhotel gerund door een Chinese familie. Hoewel de inzet van het personeel opmerkelijk was, waren er enkele onvolkomenheden. Zo bleef onze kamer onopgemaakt en werden de bedden niet verschoond op de eerste dag, simpelweg omdat we geen briefje op de deur hadden gehangen. Het diner was vergezeld van verwelkte sla en tijdens het ontbijtbuffet schalde een oorverdovende televisie met herhaalde ontbijtnieuwsberichten, wat geen rustige start van de dag creëerde. Desondanks straalde het mooi gerenoveerde hotel niet de gewenste perfectie uit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Samen met mijn vriendin heb ik genoten van een heerlijk driedaags verblijf in hotel St. Joseph. We waren erg te spreken over de ruime en comfortabele kamer, de fantastische bedden, het uitgebreide ontbijt en het smakelijke diner. De kok verdient absoluut een pluim! Het restaurant was prachtig met zijn schitterende glas-in-lood ramen. Daarnaast was de fietsservice top geregeld en genoten we van een zelf samengestelde lunch voor onderweg. Het personeel was uiterst vriendelijk, behulpzaam en sprak goed Nederlands. Bedankt voor de geweldige ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

Er was een overvloed aan luidruchtige Poolse gasten die de rust verstoorden tot in de late uurtjes. Zelfs om drie uur 's nachts kwam er een dronken Pool onze vergrendelde kamer binnen, zonder enige verklaring. Gelukkig waren we toch al wakker door het lawaai van de Poolse gasten beneden en buiten. Het ontbijt was ook niet bepaald indrukwekkend. Kortom: absoluut geen aanrader, ik zal hier niet meer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1

Bij aankomst lijkt de kamer er goed uit te zien, met een aantrekkelijk interieur. Helaas blijkt al snel dat de realiteit anders is. Het lawaai van de bovenverdieping, met constant stampen en deuren die hard dichtslaan, zorgt ervoor dat je je niet op je gemak voelt. Elke keer als het toilet boven doorgespoeld wordt, lijkt het alsof het geluid bij jou in de kamer vandaan komt. De bedden zijn extreem zacht en de matrassen schuiven alle kanten op bij het minste of geringste beweging. Het stof en etensresten onder de bedden onthullen een gebrek aan schoonmaak. De douchestang viel constant uit elkaar, waardoor je tijdens het douchen constant alert moest zijn om niet geraakt te worden. Het ontbijt liet ook veel te wensen over, met uitgedroogde vleeswaren en kaas, eieren die duidelijk niet vers waren, en een raadselachtige donkere vloeistof die voor koffie moest doorgaan. Het toppunt van teleurstelling was de aanwezigheid van schimmel op de zuivelproducten. Zoiets voorschotelen aan je gasten is simpelweg onacceptabel. Ondanks dat het hotel niet volgeboekt was en maar een paar kamers bezet waren, viel de minimale service nog steeds tegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2

De ervaring bij dit hotel was ronduit teleurstellend. Bij aankomst werden we begroet door een baliemedewerkster die moeite had met communiceren in het Nederlands en ons geen antwoorden kon geven op eenvoudige vragen. De kleine kamer was verstoken van basisbenodigdheden zoals een föhn en waterkoker. Het was er snikheet, maar het raam openen was geen optie vanwege het lawaai van het drukke verkeer vlakbij. De kelder leek vol te zitten met andere gasten. Vroeg in de ochtend werden we opgeschrikt door het lawaai van een vrachtwagen die de Polen kwam ophalen, wat resulteerde in een half uur lang een bulderende motor. Het ontbijt was karig en het personeel verzocht ons in het Engels te spreken, aangezien de bediende achter het buffet alleen Engels sprak. Om te douchen moest je in het bad staan, maar zelfs de zogenaamde "regendouche" bleek gebreken te vertonen. De televisie viel constant uit en de handdoeken werden niet vervangen. Al met al was deze overnachting een regelrechte nachtmerrie. De zogenaamde Limburgse gastvrijheid was ver te zoeken. Wij zullen hier nooit meer terugkeren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Dit zogenaamde hotel verdient de titel 'hotel' niet. Het was een grote teleurstelling. We hadden via een veiling geboekt, maar dit nooit meer!! Het personeel was afwezig, alleen maar onhandige en lompe jongeren. We moesten maar liefst 20 minuten wachten op bitterballen en besloten toen zelf maar op zoek te gaan naar "de receptionist", die aan het biljarten was. Het frituurvet was zelfs nog niet eens warm. Dit niveau van slechte service kom je zelden tegen. Bovendien konden andere gasten blijkbaar met hun kamerkaart bij ons naar binnen?!?!?! Een totale verspilling van geld en vakantietijd. Blijf hier alsjeblieft weg!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid4

Vorig jaar hebben we genoten van een fantastisch verblijf onder leiding van een geweldig management. De gastvrijheid was uitstekend in het bruisende restaurant. Helaas is het personeel nu moeilijk te verstaan doordat ze weinig Nederlands spreken, wat erg teleurstellend is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2

Dit logement verdient geen vijfsterrenbeoordeling! De atmosfeer wordt overheerst door bezoekers uit Polen. Het lijkt een zoektocht te zijn om het personeel te vinden, niemand lijkt aanwezig te zijn bij de receptie of in het bar/restaurant. De geluidsniveaus zijn onnodig hoog. Zowel de badkamer als de handdoeken laten te wensen over wat betreft hygiëne. De slaapkwaliteit is ook ondermaats. Mijn verwachtingen zijn niet hooggespannen als het op luxe aankomt, maar dit verblijf rechtvaardigt zeker niet de prijs die ervoor wordt gevraagd. Om deze redenen is het verstandig om dit logement te vermijden. Wij hebben zelfs besloten om 's avonds laat huiswaarts te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service1

Het lijkt erop dat het personeel zich verstopt, omdat er niemand te bekennen is bij de receptie, bar of in het restaurant. De medewerkers waren zichtbaar druk bezig met een potje poolbiljart. Bij binnenkomst kregen we een drankje en een selectie borrelhapjes aangeboden. Hoewel de drankjes snel werden geserveerd, hebben we na een uur nog steeds geen borrelhapjes gezien. Na enige speurwerk troffen we het personeel aan bij het poolbiljart. De zogenaamde "kok" gaf aan dat het vet nog niet op temperatuur was. Dit is niet de plaats waar mensen naartoe zouden moeten gaan. Bij ons bezoek leek de eerste verdieping vooral bezet te zijn door.... Poolse medewerkers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service9

Bij een veiling beland in dit bijzondere Kloosterhotel, het pand is indrukwekkend. Helaas ontbraken er tuinen, maar dat mocht de pret niet drukken. We vroegen om een kamer met losse bedden en dat was geen enkel probleem, aangezien slechts 3 kamers bezet waren die nacht. De kamer was schoon en had een ruime badkamer. Opvallend genoeg hoorden we geen geluid van andere gasten, wellicht waren zij ergens achter het hotel gevestigd? Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, waardoor ons verblijf aangenaam was. Het ontbijt was niet bijzonder, maar met slechts 6 gasten was er voldoende keuze aan 4 soorten kaas, 5 soorten vleeswaren, gekookte eieren en vooral heerlijke croissants. Het was een leuke ervaring om in een klooster te verblijven, al blijft de vraag of het hotel hier succesvol zal zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10

Drie heerlijke dagen doorgebracht in het kloosterhotel St. Joseph in Tienray. Het ontbijt was verrukkelijk met een ruime keuze. Voor slechts €25 genoten van een smakelijk driegangendiner in de avond. Er was keuze uit diverse voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, en de kamers werden keurig schoongemaakt. Gelukkig geen hinder ondervonden van eventuele bouwwerkzaamheden. De hotelmanager gaf aan dat ze vastzaten aan een contract met de aannemers, maar dit zal niet worden verlengd. Eerdere negatieve recensies van andere gasten waren voor ons totaal niet te herkennen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service1

Laat me je vertellen over mijn ervaring bij het St. Josephhotel in Tienray. Het hotel heeft zeker zijn eigen unieke sfeer. Je zult versteld staan van de creatieve manier waarop ze de beschikbare ruimte benutten, zoals het proppen van twee personen in een eenpersoonskamer - een ervaring op zich! Het restaurant is prachtig, maar helaas heb ik er alleen maar een glimp van kunnen opvangen terwijl ik genoot van mijn maaltijd in de knusse barruimte. De manager, die een iets andere kijk heeft op gastvrijheid, zorgde voor een memorabele interactie die me nog lang zal bijblijven. Kortom, het St. Josephhotel weet precies hoe ze hun gasten een onvergetelijke ervaring kunnen bieden, zij het op een wat onconventionele manier. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt tijdens mijn 25 jaar reizen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service4

Het Klooster Hotel in Tienray liet helaas te wensen over. De ervaring was beneden verwachting en heeft ons teleurgesteld.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl