ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel One

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8

Na het lezen van eerdere beoordelingen vind ik de kritiek wat overdreven. Hoewel het geen luxehotel is, is het zeker aanvaardbaar. We verbleven hier slechts één nacht en werden vriendelijk ontvangen bij de receptie. De kamer was niet bijzonder ruim en had een lichte geur, en je moest inderdaad door smalle gangetjes navigeren. Toch waren er voorzieningen zoals thee- en koffiefaciliteiten en een minibar. Hoewel het geen 4-sterrenaccommodatie is, zou ik het zeker als een degelijk 3-sterrenhotel beschouwen. Het ontbijt was redelijk, niet overdreven luxe, maar de broodjes en beleg waren prima. Ik begrijp niet waarom sommigen de koffie als vies bestempelen, ik vond deze persoonlijk lekker. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is naar mijn mening goed. We hadden ook gekeken naar andere hotels zoals NH Atlanta en Hilton, maar wat ze daar vragen voor een overnachting vind ik gewoon te duur. De locatie van dit hotel is gunstig ten opzichte van de stad en het treinstation. Kortom, voor een kort verblijf is dit hotel zeker een prima keuze!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Na een spannende overwinning in de bekerfinale heerlijk kunnen uitrusten! De service was top en het koude biertje smaakte voortreffelijk. De trap naar boven was wat stijl, maar met wat aandacht goed te doen. Helaas liet de waterdruk van de douche wat te wensen over, al was de temperatuur wel perfect. Het comfortabele bed zorgde voor een heerlijke nachtrust. Kortom, een uitstekende plek om bij te komen van alle opwinding!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service3

Hotel One was niet helemaal wat we ervan hadden verwacht. De muren bleken zo dun dat we tot in de vroege uurtjes werden gestoord door onze luidruchtige buren, alsof ze naast ons in bed lagen. Het ontbijt viel ook tegen, meer geschikt voor een 2-sterrenhotel. Gelukkig was het personeel bij de receptie erg behulpzaam en vriendelijk. Helaas zullen we niet meer voor Hotel One kiezen in de toekomst.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7

Naar mijn mening voldoet dit hotel net aan de vereisten voor vier sterren, zoals een 24-uursreceptie en ruime kamers. Echter, qua beleving zou ik het niet meer dan twee sterren geven. De lift is krap voor twee personen en bagage, de kamers zijn matig schoon en ouderwets, hoewel er veel tv-zenders zijn. Het is erg gehorig, niet alleen van buiten, maar ook van de buren. Helaas hadden wij extreem luidruchtige bovenburen. Ook was er geen plek voor hotelgasten in het restaurant, wat mijns inziens niet bij het hotel hoort. De gang van zaken was ook wat vreemd, met mensen in de kleine lobby die wachtten op een tafel bij Sumo. Hoewel we hadden aangegeven eerder te willen eten, leek dit toch problemen op te leveren bij de receptie de volgende ochtend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service6

Op een steenworp afstand van het centraal station in het bruisende Rotterdam bevindt zich dit hotel. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is meer dan prima. Ondanks dat sommige recensies gedateerd lijken, kan ik me niet helemaal vinden in de kritiek. Ja, de kamers kunnen wat gehorig zijn, maar verder valt er weinig op aan te merken. Verwacht geen 4-sterren luxe uitstraling, maar het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is prima en het feit dat je tot 11 uur kunt ontbijten en pas om 12 uur hoeft uit te checken is zeker een pluspunt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

De locatie van het hotel is handig, dicht bij het treinstation en boven een Japans restaurant. Hoewel het een nieuw hotel is, overheersen de smalle gangen en kleine kamers een ongemakkelijke sfeer, alsof ze voor korte tijd verhuurd worden. Bij aankomst 's avonds stond mijn kamerdeur op een kier en was er een sterke geur van rook, ondanks de duidelijke regels van het rookvrije hotel. Helaas was het niet mogelijk om een raam te openen vanwege het lawaai van de afzuigers aan de achterkant van het gebouw. De receptionist kon geen oplossing bieden voor deze problemen. Het ontbijt vond plaats in het Japanse restaurant en werd verzorgd door een schoonmaakster die tegelijkertijd aan het stofzuigen was, wat resulteerde in oude koffie en een vreemde ervaring in dit 4-sterrenhotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Het hotel bevindt zich op een geweldige locatie nabij zowel het centraal station als het stadscentrum. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door het personeel. De ruimte leek in eerste instantie wat compact, maar alles was keurig en goed onderhouden. De kamer zelf was eenvoudig, maar brandschoon. Het ontbijt was heerlijk en de ontbijtdame was erg vriendelijk. Kortom, we zijn zeer tevreden over ons verblijf en hebben geen enkele klacht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service7

Het hotel bevindt zich op een uitstekende locatie, vlakbij het centrum en de winkels. Helaas was de begroeting bij aankomst wat koeltjes en niet erg gastvrij, waardoor we ons niet echt welkom voelden. Ondanks dat de receptionist onze vragen beantwoordde en zelfs opzocht waar de Rotown zich bevond, maakten de gangen en de oude, wiebelige lift geen luxe indruk die je zou verwachten van een 4-sterrenhotel. De kamer was netjes, redelijk ruim en modern, maar toch een beetje gedateerd. Het ontbijt was smakelijk en er was voldoende keuze, geserveerd in het bijbehorende sushi-restaurant waarvoor je blijkbaar van tevoren moet reserveren. Al met al, een prima hotel, maar naar mijn mening niet helemaal in lijn met de prijs en sterrenclassificatie die het draagt.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl