ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Blue Tower

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service1

Medewerkers lijken meer aandacht te hebben voor elkaar dan voor de gasten. Er wordt openlijk over gasten gesproken in aanwezigheid van de gasten zelf. Het vinden van oplossingen lijkt niet tot hun vocabulaire te behoren. Zodra je dit aankaart, beginnen ze direct over hoe 'fantastisch' ze zijn!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging5
  • Service9

Een paar weken van tevoren geboekt zonder te beseffen dat Amsterdam dat weekend zo levendig zou zijn. Het hotel zat helemaal vol, maar we hebben er eigenlijk niets van gemerkt. Tijdens het ontbijt was er altijd wel plek en werd er snel opgeruimd, al had het personeel wat meer aandacht mogen besteden aan het bijvullen van de buffetten in plaats van gezellig te kletsen. De receptie en housekeeping waren erg professioneel en efficiënt. De kamer was comfortabel en de douche was heerlijk. Het restaurant was echt een hoogtepunt. De ober was ontzettend vriendelijk en de kok maakte heerlijke gerechten. De ober gaf goed advies en deed zijn uiterste best om het ons naar de zin te maken. We hebben echt genoten van ons verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

We hadden twee kamers gereserveerd en waren op de 10e verdieping geplaatst. De kamers waren ruim en hadden fijne badkamers. Eén kamer keek uit op de snelweg, terwijl de andere kamer een prachtig uitzicht over de stad bood, met in de verte het reuzenrad van de kermis op de Dam. Het hotel was zo vriendelijk om onze kamers al klaar te hebben om 12.30 uur, hoewel de inchecktijd pas vanaf 14.00 uur was. Hoewel het hotel volledig rookvrij was, rookten sommigen in kamer 1007 vóór onze aankomst, maar na melding bij de receptie was de geur 's avonds al minder. We hebben niet in het hotel ontbeten, maar de prijs van €10,- voor het ontbijt werd als redelijk beschouwd. Naast het hotel was er een parkeergarage waar we voor €12,50 per dag konden parkeren. De tram was op slechts 5 minuten loopafstand, en met lijn 14 waren we binnen 15 minuten in het centrum. Op de dag van vertrek konden we onze bagage opslaan in een afgesloten ruimte, wat handig was omdat we nog even Amsterdam wilden verkennen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service7

Ik heb via een veilingsite een verblijf geboekt in dit hotel voor een lage prijs en was erg nieuwsgierig. De locatie is geweldig: naast de ring A10 kun je eenvoudig de parkeergarage naast het hotel inrijden. Op slechts 10 meter lopen bevindt zich de metro, waardoor je gemakkelijk overal naartoe kunt. Echter, de service liet te wensen over. Het ontbijt was een complete chaos: tafels werden niet afgeruimd en er waren tekorten aan borden, glazen, enzovoort. Er was duidelijk te weinig personeel en wat er wel was, leek niet goed georganiseerd te zijn. Het is onbegrijpelijk dat het hotelmanagement zulke fouten maakt; met servicegericht personeel zou dit hotel een topper zijn. Hopelijk nemen ze mijn feedback ter harte, want dit is niet de ervaring die je aan buitenlandse gasten wilt bieden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service8

Onlangs heb ik via een veiling een voordelige overnachting geboekt en we zijn aangenaam verrast! De gastvrijheid was uitstekend, met een heerlijk ontbijt om de dag goed te beginnen. De locatie is ideaal, met het openbaar vervoer op loopafstand waardoor je snel in het bruisende centrum bent. Ook met de auto is het makkelijk bereikbaar en bij de P+R kun je voordelig parkeren. De kamer was gezellig en het bed lag heerlijk. Kortom, een zeer geslaagd verblijf waar we blij van werden.





© 2007-2024 ReisChecker.nl