ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Blue Tower

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service8

De kamer is prachtig met een luxe ligbad om in te ontspannen. Het ontbijt was heerlijk en de service van zowel de receptioniste als het restaurantpersoneel was vriendelijk en attent. De parkeergelegenheid onder het hotel was handig en het was gemakkelijk om met een parkeer- en reiskaartje met de tram naar het centrum te reizen, ongeveer 20 minuten tot aan het levendige Leidseplein.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service6

Ik kwam bij dit hotel terecht via een veiling en was aangenaam verrast. De kamer was netjes en voorzien van een ruime badkamer met een heerlijke douchestraal en vloerverwarming. Hoewel de inrichting klassiek was, stoorde dit totaal niet. De ligging in Bos en Lommer, een levendige wijk van Amsterdam, was perfect. Het hotel bevindt zich direct aan het Bos en Lommerplein, waar op zaterdag een kleine markt plaatsvindt. In de omgeving zijn diverse winkels en eetgelegenheden te vinden. Parkeren was gemakkelijk naast het hotel en de tramhalte, die je in 15 minuten naar het centrum brengt, was op loopafstand te bereiken. Ook de bus (lijn 21) bracht je in 20 minuten naar Centraal Station. Het ontbijt was prima verzorgd en er was voldoende keuze die regelmatig werd aangevuld. Kortom, een verblijf dat zeker voor herhaling vatbaar is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service6

Afgelopen week hebben we hier twee dagen doorgebracht en ik moet zeggen dat de kamers echt indrukwekkend waren. We hadden het geluk om op de negende verdieping te verblijven en vanuit onze prachtige badkamer met grote ramen hadden we een geweldig uitzicht over Amsterdam. Het ontbijt was niet overdreven uitgebreid, maar zeker wel lekker. We zouden graag nog eens terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7

Dit hotel is echt een aanrader! We hebben hier twee nachten doorgebracht dankzij een veiling en het was top. Het ontbijtbuffet was redelijk goed, de kamer was comfortabel en de douche was prima. Ik zou zo weer voor dit hotel kiezen. Het parkeren van de auto kostte €12 per dag in de Q-Park parkeergarage. Gelukkig was de tramhalte naar de Dam op slechts 200 meter van het hotel. We hebben alleen ontbeten in het hotel en verder niet gegeten. In de buurt was niet veel te doen, maar in slechts 10 minuten waren we al in het centrum.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Ons verblijf in het Blue Tower hotel was gemengd. De kamers waren keurig en smaakvol ingericht, maar de locatie langs een drukke snelweg in een ietwat saaie buurt was minder aantrekkelijk. Helaas liet ook het eten te wensen over en was de service niet al te vriendelijk. De ervaring voldeed niet helemaal aan de verwachtingen die horen bij een viersterrenhotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service3

Op het laatste moment een kamer geboekt voor een schappelijke prijs, maar bij aankomst was de service ondermaats. De kamer rook naar sigarettenrook en het uitzicht was niet bepaald idyllisch, aangezien we uitkeken op een grauwe winkelmuur. De volgende ochtend zijn we snel vertrokken, waarbij we de sleutels zonder veel woorden achterlieten bij de receptionist. Het ontbijt was redelijk en de kamer zelf was weliswaar opgeruimd, maar al met al was onze ervaring niet helemaal wat we hadden gehoopt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Bij aankomst bij de receptie overhandigden we ons reserveringsnummer en werden begroet door de duty manager. Met een knipoog stelde hij meteen voor dat we voor de verjaardag van zijn collega kwamen, terwijl hij naar een verlegen dame wees. Om wat luchtigheid toe te voegen aan de sfeer, reageerden we gevat en zeiden dat we normaal gesproken koffie met gebak zouden krijgen als we op een verjaardagsfeestje arriveerden. De Amsterdammers waren echter niet zomaar van hun stuk te brengen, dus de manager stemde daar direct mee in en bood ons koffie aan bij de bar. Hij vroeg hoe we onze koffie wilden en zei tegen de jarige dat ze wat taart moest halen voor haar gasten. We hebben zo gelachen dat we nog niet eens onze kamer hadden gekregen en al met onze koffers in de hand aan het gebak zaten, iets wat we nog nooit eerder hadden meegemaakt bij een hotelbezoek. Om in de goede sfeer te blijven, zijn we snel om de hoek een bosje bloemen gaan halen voor de dame die we zojuist hadden ontmoet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Service5

Voor een weekendje in Amsterdam verbleven we hier twee nachten. Ik moet zeggen dat het verblijf me zeker beviel. Hoewel de locatie niet bijzonder opwindend is en je een tram moet nemen naar het centrum, ben ik verder tevreden. Het naastgelegen Q-park is echt handig. Het ontbijt heb ik niet in het hotel gehad, dus daar kan ik niets over zeggen. Het personeel was in ieder geval vriendelijk en de kamer was netjes en schoon, ook al paste de inrichting misschien niet helemaal bij mijn smaak. Over het algemeen is dit zeker een goede keuze voor deze prijs!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service1

Medewerkers lijken meer aandacht te hebben voor elkaar dan voor de gasten. Er wordt openlijk over gasten gesproken in aanwezigheid van de gasten zelf. Het vinden van oplossingen lijkt niet tot hun vocabulaire te behoren. Zodra je dit aankaart, beginnen ze direct over hoe 'fantastisch' ze zijn!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging5
  • Service9

Een paar weken van tevoren geboekt zonder te beseffen dat Amsterdam dat weekend zo levendig zou zijn. Het hotel zat helemaal vol, maar we hebben er eigenlijk niets van gemerkt. Tijdens het ontbijt was er altijd wel plek en werd er snel opgeruimd, al had het personeel wat meer aandacht mogen besteden aan het bijvullen van de buffetten in plaats van gezellig te kletsen. De receptie en housekeeping waren erg professioneel en efficiënt. De kamer was comfortabel en de douche was heerlijk. Het restaurant was echt een hoogtepunt. De ober was ontzettend vriendelijk en de kok maakte heerlijke gerechten. De ober gaf goed advies en deed zijn uiterste best om het ons naar de zin te maken. We hebben echt genoten van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

We hadden twee kamers gereserveerd en waren op de 10e verdieping geplaatst. De kamers waren ruim en hadden fijne badkamers. Eén kamer keek uit op de snelweg, terwijl de andere kamer een prachtig uitzicht over de stad bood, met in de verte het reuzenrad van de kermis op de Dam. Het hotel was zo vriendelijk om onze kamers al klaar te hebben om 12.30 uur, hoewel de inchecktijd pas vanaf 14.00 uur was. Hoewel het hotel volledig rookvrij was, rookten sommigen in kamer 1007 vóór onze aankomst, maar na melding bij de receptie was de geur 's avonds al minder. We hebben niet in het hotel ontbeten, maar de prijs van €10,- voor het ontbijt werd als redelijk beschouwd. Naast het hotel was er een parkeergarage waar we voor €12,50 per dag konden parkeren. De tram was op slechts 5 minuten loopafstand, en met lijn 14 waren we binnen 15 minuten in het centrum. Op de dag van vertrek konden we onze bagage opslaan in een afgesloten ruimte, wat handig was omdat we nog even Amsterdam wilden verkennen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service7

Ik heb via een veilingsite een verblijf geboekt in dit hotel voor een lage prijs en was erg nieuwsgierig. De locatie is geweldig: naast de ring A10 kun je eenvoudig de parkeergarage naast het hotel inrijden. Op slechts 10 meter lopen bevindt zich de metro, waardoor je gemakkelijk overal naartoe kunt. Echter, de service liet te wensen over. Het ontbijt was een complete chaos: tafels werden niet afgeruimd en er waren tekorten aan borden, glazen, enzovoort. Er was duidelijk te weinig personeel en wat er wel was, leek niet goed georganiseerd te zijn. Het is onbegrijpelijk dat het hotelmanagement zulke fouten maakt; met servicegericht personeel zou dit hotel een topper zijn. Hopelijk nemen ze mijn feedback ter harte, want dit is niet de ervaring die je aan buitenlandse gasten wilt bieden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service8

Onlangs heb ik via een veiling een voordelige overnachting geboekt en we zijn aangenaam verrast! De gastvrijheid was uitstekend, met een heerlijk ontbijt om de dag goed te beginnen. De locatie is ideaal, met het openbaar vervoer op loopafstand waardoor je snel in het bruisende centrum bent. Ook met de auto is het makkelijk bereikbaar en bij de P+R kun je voordelig parkeren. De kamer was gezellig en het bed lag heerlijk. Kortom, een zeer geslaagd verblijf waar we blij van werden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service6

Tijdens ons verblijf in dit hotel genoten we van een adembenemend uitzicht over de skyline van Amsterdam vanaf onze kamer op de 9e verdieping. We verbleven één nacht dankzij een veiling. Er waren echter wat minpuntjes die opvielen: het hotel en het restaurant serveren geen alcohol, de tv-ontvangst haperde regelmatig en de lampenkappen waren beschadigd en hingen scheef.

Melden


Reisperiode: november 2016

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Een leuk hotel in Amsterdam-West met mooi uitzicht op de A10. Het is niet ver van de binnenstad en hebt weer heel veel uitgaans mogelijkheden. Wat mij betreft een aanrader voor mensen die een paar dagen willen genieten van de levendige Amsterdam.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl