ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Benelux

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Service1

Afgelopen weekend zijn we naar dit hotel geweest vanwege het concert van de vrienden van Amstel Live. Wat een teleurstelling was het verblijf! De kamer was benauwd en donker, met verkleurde muren vol vlekken. Het zogenaamde tweepersoonsbed was bedekt met een verfrommeld laken en een smoezelig sprei. Het bed zelf was ronduit smerig, met haren op de lakens, bah! De douche liep niet goed af en het water stroomde richting het toilet, waar ook allerlei haren lagen. We hebben €75 betaald, maar het was niet mogelijk om van kamer te wisselen vanwege de drukte. Echt, vermijd dit hotel ten koste van alles! De foto's op de website geven absoluut geen realistisch beeld. Zelfs het ontbijt was ondermaats.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Service1

Wat een teleurstelling! Ik had gekozen voor dit hotel in Ahoy in de aanloop naar het UB40 concert en dat was geen goede keuze. De service liet te wensen over en het beddengoed was vies, met zelfs haren erop! Ik had een kamer geboekt met een eigen douche en toilet, maar kreeg dat niet. Ondanks dat ik erop stond dat dit wel degelijk geboekt was, bleven ze volhouden van niet. Omdat het maar voor één nachtje was, hebben we het gelaten voor wat het was. Het ontbijt hebben we maar overgeslagen... bah, wat smerig allemaal en het was absoluut het geld niet waard. De volgende keer betaal ik liever iets meer voor een luxer hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Toen we op 13 december aankwamen bij ons geboekte verblijf, werden we al bij de entree verrast door een wat vreemde aanblik. Een steile en wat vieze trap leidde ons naar binnen. Na het inchecken en het betreden van onze kamer werden we geconfronteerd met een aantal onaangename verrassingen. Zo troffen we een onhygiënische toestand aan op het toilet, een lange zwarte haar van zo'n 30 cm onder het dekbed van een van de bedden, een opgedroogde urinevlek op de zijkant van het matras en slordig opgemaakte bedden. Daarnaast vertoonde een hoofdkussen een flinke scheur waar de vulling uitpuilde. Dit was voor ons echt de druppel. We waren het er beiden over eens dat we hier absoluut niet zouden blijven overnachten. We zijn onmiddellijk teruggegaan naar de receptie om ons geld terug te eisen. We raden ten zeerste af om naar deze accommodatie te gaan, het was een regelrechte nachtmerrie. Gelukkig heeft het VVV-kantoor ons bijgestaan en een hotel in dezelfde prijscategorie aanbevolen. Dit alternatief was echt perfect, slechts voor een kleine toeslag van 5 euro meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Dit slaat werkelijk alles. Dit hotel verdient het niet om zichzelf een hotel te noemen. Het bed was gewoonweg een drama, met overal smerige haren en vlekken van urine op de lakens. Daarnaast was de badkamer ronduit goor en troebel. Aan iedereen zou ik ten zeerste afraden om hier ooit te overnachten!!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1

Ik besloot om mijn geld terug te vragen en meteen te vertrekken na het aanschouwen van de onfrisse kamers. Het bed was niet opgemaakt, er waren geen schone handdoeken en er lagen lege bierflessen verspreid in de kamer. De situatie was simpelweg onacceptabel. Bovendien werd bij aankomst duidelijk dat de prijs niet 65, maar 70 euro was. Dat is een flinke tegenvaller voor zo'n vreselijke rommelige ervaring.

Melden


Reisperiode: juli 2014

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen4

De vakantie was niet helemaal wat ik ervan had verwacht, ergens er tussenin. De locatie was niet ideaal, maar de vriendelijkheid naar kinderen toe was wel top. De service had nog wel wat beter gekund, maar al met al heb ik geen reden tot klagen.

Melden


Reisperiode: september 2020

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De tekst lijkt warrig en onsamenhangend te zijn. Ik begrijp niet precies wat de bedoeling hiervan is. Zou je meer context kunnen geven of je boodschap duidelijker kunnen formuleren? Ik help je graag verder als je specifieke vragen hebt of meer informatie wenst.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Mijn dochter en ik verbleven hier slechts één nacht en gelukkig maar, want de hygiëne liet echt te wensen over. We hadden geen tijd om een ander hotel te zoeken, dus we besloten hier te blijven. Het ontbijt hebben we zelfs afgeslagen vanwege de omstandigheden. We hebben enkel geslapen en zijn bij het krieken van de dag snel weer vertrokken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1

Afgelopen weekend brachten we een bezoek aan dit hotel, maar de ervaring was zo teleurstellend dat we zeker niet nog eens terug zullen gaan. Dit hotel spant echt de kroon wat betreft slechte ervaringen - en ik heb er al heel wat gezien. De muren leken vol bloedvlekken of iets anders ondefinieerbaars. Het bad was vies en zat vol met bruine gaten, waarschijnlijk van sigarettenpeuken, dus we hebben het niet eens durven gebruiken. Onze buren waren ontzettend luidruchtig en zelfs na herhaaldelijk verzoek om stilte, bleef het lawaai maar doorgaan. Om 1 uur 's nachts hoorden we ze zelfs nog in bad gaan! Ontzettend frustrerend. Uiteindelijk hebben we om 3:15 uur alles ingepakt en zijn we terug naar huis gereden (naar Groningen!). Onderweg kwamen we een medewerker tegen en hebben ons beklag gedaan, maar het enige wat we te horen kregen was: 'Ja, sorry, daar kan ik niets aan veranderen.' Ik zal hier in ieder geval nooit meer terugkeren!

Melden


Reisperiode: mei 2014

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Wat een geweldige ervaring! Ik heb absoluut geen spijt van mijn keuze om hier te boeken. De service was uitmuntend, zowel bij het inchecken als bij het uitchecken op de luchthaven. Het personeel nam regelmatig de tijd om te informeren hoe het met ons ging, wat echt een persoonlijke touch gaf aan de hele ervaring. Een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

Dit was echt een unieke ervaring, en niet op een goede manier. Een absolute afrader! Ik belandde hier per ongeluk en ik raad je aan om snel verder te rijden naar huis of naar een echt hotel. Dit is niets voor mij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service2

Ik voelde me totaal niet op mijn gemak en het was verre van hygiënisch! Als vrouw alleen had ik een vreselijke ervaring in dit hotel! Bij binnenkomst werd ik geconfronteerd met een vervallen trap en een simpele receptie waar drie mannen met een grote hond stonden te wachten. De kamer was smerig (vervuild met gordijnen en muren), de douche liep binnen een minuut over (verstopte afvoer) en het emmertje onder de lekkende wastafel sprak boekdelen. Het bed had een tweepersoonsmatras, maar slechts een eenpersoonslaken... De tijgerprint sprei deed me afvragen wie er eerder op dat bed had geslapen... Ondanks normaal niet snel bang te zijn, voelde ik me daar totaal onveilig! In geval van brand zou je er zeker niet veilig zijn! Besloot 's nachts om de volgende ochtend uit te checken en niet nog eens drie nachten te blijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Service9

Een perfecte plek om te overnachten na een concert, met gastvrij personeel en comfortabele kamers en bedden. Zeker een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Service1

Afgelopen zaterdag hebben we overnacht in Hotel Benelux na het bijwonen van een evenement in junior. Helaas liet de service te wensen over. Het personeel leek bij binnenkomst vriendelijk, maar verdween al snel en de rest van het personeel was onverschillig. De kamers waren klein en onpraktisch met te veel bedden voor onze behoeften. De gedeelde badkamers op de gang zorgden voor ongemak, aangezien je je op de kamer moest uitkleden en met weinig privacy naar de douche moest gaan. De hygiëne liet te wensen over, met vuile bekers en tandplakresten van vorige gasten. Het ontbijt was ook teleurstellend, met oud brood dat niet vers genoeg was. Kortom, een nachtje in dit hotel was genoeg voor ons.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Na vele jaren van reizen kan ik vol overtuiging zeggen dat dit hotel zonder twijfel het meest teleurstellende is waar ik ooit heb verbleven. De matrassen vertoonden vlekken, de bodemlatten waren kapot en de badkamer was een broedplaats voor ongewenste gasten. Toen mijn partner en ik deze gebreken aankaartten, werden we geconfronteerd met intimiderend gedrag van het personeel. Het is absoluut onacceptabel dat een hotel van dit kaliber nog langer gasten mag ontvangen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service1

Een overnachting gehad in dit hotel en helaas viel de vriendelijkheid van het personeel tegen. Hoewel de kamers schoon waren, leken ze toch wat te prijzig en misten ze zelfs gordijnen. Ik zou dit niet per se aanraden als bestemming.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Onlangs verbleven we twee nachten in dit hotel en helaas was onze ervaring verre van perfect. De service liet te wensen over en de kamers misten gordijnen, waardoor het 's nachts niet goed donker werd. Ook ontbrak het aan flexibiliteit; als je niet vooraf had gereserveerd voor het ontbijt, was het bijna onmogelijk om dit later nog te regelen. De hygiëne liet ook te wensen over; het leek wel alsof de kamers niet goed waren schoongemaakt. Bovendien kregen we bij aankomst de sleutel van een bezette kamer, wat erg ongemakkelijk was. Dit gebeurde later zelfs nog een keer, toen bleek dat onze kamer al aan anderen was toegewezen. Om 3.00 uur 's nachts stonden er zelfs gasten in onze kamer, omdat deze per abuis nogmaals was verkocht. De onvriendelijke bejegening die we hebben ervaren, maakte deze hele ervaring nog vervelender.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Service1

Dit hoort niet thuis in Nederland. Onveilig, sfeerloos, vervuild - kortom, een grote teleurstelling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service1

De kamer was ronduit smerig: de vloer plakte, je moest zelfs de gordijnen ophangen voordat je ze kon sluiten, en de wasbak had een grote barst. De douches waren ook niet bepaald fris. Het liet duidelijk te wensen over en was geen aangename ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1

Na net terug te zijn gekomen uit het meest vervallen, smerige en onhygiënische hotel ooit, kunnen we met zekerheid zeggen dat het een regelrechte nachtmerrie was. Overal donkere haren, motvlinders, vuil beddengoed, stof en vliegen; het was werkelijk verschrikkelijk. Het enige lichtpuntje was dat het hotel redelijk dicht bij AHOY lag, maar dat was dan ook echt het enige positieve. De prijs die we moesten betalen, namelijk 65 euro, was ronduit schandalig. We raden echt ten zeerste af om hier naartoe te gaan! Een halve ster zou zelfs nog te veel zijn voor dit erbarmelijke etablissement.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Er zijn al genoeg reacties die precies zeggen waar het op staat. Maar laten we het volgende toevoegen: een lege condoomverpakking naast een opengereten verpakking van een chocoladereep onder het bed. Het condoom zat nog in zijn verpakking verstopt onder het matras. Dit verklaart meteen de mysterieuze aanwezigheid van schaamhaar op het beddengoed, voornamelijk bij het hoofdeinde. Het leek wel alsof de kamer voor andere doeleinden werd gebruikt. Gelukkig was het maar voor één nacht. Maar hoe durven ze hier €65 voor te vragen en hoe hebben ze in hemelsnaam een vergunning gekregen voor zo'n etablissement?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Service1

Afgelopen zaterdag verbleven we in Hotel Benelux na het bijwonen van het Junior Songfestival in Ahoy. De accommodatie liet helaas te wensen over. Het interieur was gedateerd en de steile trap gaf een onverzorgde indruk. Het personeel was over het algemeen niet erg vriendelijk, behalve bij het inchecken. Eenmaal op de kamer aangekomen, merkten we meteen dat deze te klein was voor het aantal bedden dat er stond. Het was lastig om zelfs maar je tanden te poetsen, aangezien de bekertjes nog vol zaten met tandplak van vorige gasten. Bovendien was er geen eigen badkamer, wat betekende dat we de gang op moesten voor douche- en toiletbezoek. De beperkte ruimte in de kamer maakte het onhandig om je kleding ergens neer te leggen zonder dat het nat werd. Daarbij voelden we ons ook bekeken, aangezien er een camera gericht was op de lobby. Het ontbijt was teleurstellend met oud brood en kaas waar vliegen op zaten. Gelukkig haalde een medewerker vers brood nadat we aangaven dat het niet vers was.

Melden


Reisperiode: februari 2019

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen10

Ik ben over het algemeen tevreden met mijn verblijf. De prijs-kwaliteitverhouding was prima en de service was uitstekend. Toch miste ik wat activiteiten speciaal gericht op kinderen om de ervaring compleet te maken. Als hier iets aan gedaan zou worden, zou ik het een perfecte score geven! Ik kan deze plek echt aanbevelen. Zowel ik, mijn kinderen als mijn partner waren erg blij met ons verblijf. We zijn gewend aan warme tropische landen, dus het Nederlandse klimaat was even wennen. Maar al met al is dit zeker een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service2

Voor €32,50 per persoon (exclusief ontbijt) mag je dan misschien geen luxe van topkwaliteit verwachten, maar wat we hier aantroffen was echt een dieptepunt. De accommodatie was ronduit smerig, benauwd, en rook onaangenaam, en de service liet te wensen over. We hebben maar liefst vier keer van kamer moeten wisselen, omdat elke kamer net zo vies was als de vorige. Overal lagen haren en vlekken op de bedden, de muren waren afgebladderd en er zaten stukken kauwgom aan. Delen van het plafond ontbraken en er waren oude schimmelvlekken te zien. De douche spoot alle kanten op behalve de goede, en het duurde minstens 5 minuten voordat het water warm werd. Het tweepersoonsbed was uitgerust met stalen veren die uitstaken en er lag een vies eenpersoonskleed op. Alsof dat nog niet genoeg was, was het ook ontzettend gehorig en hebben we 's nachts tussen 01.00 uur en 03.00 uur een hevige ruzie op de gang moeten aanhoren, mogelijk zelfs tussen de eigenaar en iemand anders. Dit was werkelijk de slechtste ervaring die we ooit hebben gehad. Neem vooral een kijkje naar de bijgevoegde foto's om een idee te krijgen van de situatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel is werkelijk een regelrechte ramp! Het is onvoorstelbaar dat zo'n slechte kwaliteit nog steeds wordt getolereerd in Nederland. De hygiëne laat zwaar te wensen over met smerige bedden en vervuilde douches. Het ontbijt is van belabberde kwaliteit, met producten die over de datum zijn. Werknemers lijken meer te slapen dan te werken, wat een afknapper is. Bovendien is het ook nog eens levensgevaarlijk vanwege de brandonveilige situatie met steile trappen waar je amper langs kunt. Onze kamer leek eerder op een berghok dan op een slaapplek. Absoluut geen aanrader! Degene die dit als een goed hotel bestempelt, heeft duidelijk een vertekend beeld.

Melden


Reisperiode: september 2021

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging4
  • Voorzieningen4

Geen goed hotel waar ook niet goed voor je wordt gezorgt. Het is er niet schoon en de mensen zijn er niet vriendelijk. In de buurt is er ook niet veel te doen en kan je niet veel kanten op. Dit is erg jammer en dan ook zeker geen aanrader om naar toe te gaan

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

de service is super goed de prijzen zijn zeker te doen de locaties zijn prachtig iedereen gaat super fijn met je om de werknemers zijn erg mee levend en proberen het beste er van te maken ik ben super blij met ze en zeker dat ik vaker via hier tickets koop of andere vakanties

Melden


Reisperiode: juni 2020

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging4
  • Voorzieningen4

ik vind het geen fijn hotel, verblijf was slecht, en het personeel was niet bepaalt vriendelijk. ik werd in de ochtend wakker doordat iemand even lekker aan het boren was! de klantenservice was niet bepaald vriendelijk, slecht te bereiken en hing op zonder ook maar iets te zeggen.

Melden


Reisperiode: mei 2020

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging3
  • Voorzieningen2

In deze tijden had ik erggehoopt op een uitje buitenlands maar nu gedwongen binnenlands. Nu ook dat niet kon, besloten wij hierheen toe te gaan met volle moed. Na binnen te stappen was die gelijk weg... het was zeker niet kindvriendelijk ronduit een nachtmerrie voor mijn kids. De mensen die er werkten waren ronduit gewoon asiociaal en de ligging was vreselijk waardoor we wel in dit hotel (nachtmerrie) moesten blijven.

Melden


Reisperiode: mei 2020

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging2
  • Voorzieningen7

Ondanks deze moeilijke en vervelende tijden tóch even erop uit geweest. Weliswaar vakantie in eigen land, maar dit is een van de parken die wél nog open zijn. Wat een drama! Ongelofelijk dat een gerenommeerd bedrijf als Landal Greenparcs de adviezen en richtlijnen van het RIVM zo in de wind slaat. De receptie is nog geopend, zónder extra maatregelen. De dames en heren die ons incheckten stonden géén 1.5 meter bij ons vandaan, eerder 0,5 meter. Diezelfde dames en heren checkten natuurlijk niet alleen ons in, maar meerdere mensen met verschillende nationaliteiten uit verschillende gebieden. Dit is exact wat ze bij de NOS een "superverspreider" noemen, zoals gebeurd is in Oostenrijk. Schaam jullie Landal, dat dit bij jullie is toegestaan... De manier waarop jullie omspringen met dit serieuze virus is zwaar onder de maat! Niet alleen voor jullie eigen personeel, maar ook voor de gasten.

Melden


Reisperiode: maart 2020

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging3
  • Voorzieningen4

Aangezien we best wel wat betaald hebben mochten we wel iets beters krijgen, service kan ook wel wat beters , mensen daar totaal niet gastvrij afentoe dacht ik zelfs dat ze boos op me waren omdat ik daar ben en hun dan moeten werken haha, maar ik raad iedereen zoek iets anders op want ik weet al wat ik ga doen , ik KOM DAAR NOOIT MEER.

Melden


Reisperiode: mei 2019

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Verschrikkelijke ervaring gehad. Voorzieningen lieten te wensen over en De kindvriendelijkheid was beneden peil. De ligging is beroerd, waardoor we geneigd waren er niet op uit te. Trekken. Nooit meer.

Melden


Reisperiode: augustus 2019

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging2
  • Voorzieningen2

Het was werkelijk waar een nachtmerrie. Het hotel was dan vrij goedkoop maar het was zeker niet waar voor je geld. Gelukkig waren het ook maar een paar daagjes in dit hotel.

Melden


Reisperiode: augustus 2019

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

goeie hotel aardig mensen en erg vriendelijk en mooie kamers en mooie omgeving en genoeg parkeer plaats en makkerlijk te vinden

Geboekt bij

333TRAVEL
Melden


Reisperiode: mei 2018

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen4

De prijs viel mee, eten was goee, fijne servive. Jammer dat er weinig in de omgeving was . Verder wel prima hotel, schone rooms die dagelijks geschoonmaakt worden. Opties tot wasserij en massage enzovoorts.

Melden


Reisperiode: september 2018

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging4
  • Voorzieningen2

Kindvriendelijkheid zeer slecht! En voor de prijs mochten we wel iets beters krijgen. Ik zou zeker niet meer terug komen hier.

Melden


Reisperiode: juli 2018

  • Service6

Voorzieningen zijn redelijk te doen, kindvriendelijkheid kan zeker iets beter. Maar je krijgt zeker waar voor je geld aangezien het niet zo duur is en dus zeker prima te doen voor een korte gezellige vakantie!

Melden


Reisperiode: mei 2017

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

Je krijgt waar voor je geld want het koste niets zoveel. Het personeel had wel iets vriendelijker kunnen zijn

Melden


Reisperiode: april 2017

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

Ik was blij met de prijs, de prijs was namelijk niet heel hoog. Service kan wel wat beter, maar iedereen heeft wel een slechte dag, dus ja..

Melden


Reisperiode: mei 2016

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

ik dacht een goedkoop hotel maar uiteindelijk was het veel leuker dan we dachten, de omgeving was iets minder maar toch

Melden


Reisperiode: oktober 2015

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Nog nooit zo onvriendelijk personeel meegemaakt ,bedden waar je bijna door heen zakt, bij op staan de hele dag last van mijn rug gehad .zijn daarom ook voor weggegaan om elders een onbijt te nemen

Melden


Reisperiode: juli 2015

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

Niet geheel hygiënisch, gelukkig maar een nacht gebleven. Personeel was niet erg vriendelijk, maar misschien is dat nu verbeterd.

Melden


Reisperiode: februari 2015

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen4

Wel goed hoor want je hebt 18 kamers als je tenminste wel 18 kaners boekt en het is totaal niet duur

Melden


Reisperiode: augustus 2014

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

we waren op doorreis, hebben daar 1 nacht geslapen, oftewel uitgerust, met kleren en al op bed gaan liggen alles was te vies om beet te pakken. volgende maal zoeken wij een andere hotel op,

Melden


Reisperiode: december 2013

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen3

Zeer slecht hotel, erg vies en onvriendelijk personeel. Het slechtste wat ik ooit heb gezien. Een varkensschur is er luxe bij.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl