ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel La R

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We hadden een weekendje in dit hotel geboekt en na een avondje uit kwamen we terug in onze kamer die naar rioollucht stonk. Het was al laat, dus we belden de receptie met onze klacht en moesten de ramen openzetten en met de deur open slapen vanwege de ondraaglijke stank. De volgende ochtend belden we opnieuw naar de receptie en ze beloofden het op te lossen. 's Avonds keerden we terug naar de kamer en was de stank weer enorm. Iemand spoelde het riool door en spoot de hele kamer vol met parfum. Een dag later waren we blij dat we naar huis konden. Als compensatie kregen we gratis parkeren, wat al in onze boeking zat. We zouden teruggebeld worden door de manager, maar dat is nog steeds niet gebeurd, zelfs niet voor de hoge prijs van €400+ per nacht. De service en oplossingen waren waardeloos en onbekend. Ik zal hier nooit meer verblijven. De kamer had nooit verhuurd mogen worden, aangezien ze op de hoogte waren van het geurprobleem, zoals de man die het riool kwam doorspoelen ons vertelde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische ervaring in dit hotel! We werden verrast met een gratis upgrade naar een luxere kamer en werden verwend met lekkere snacks bij aankomst. Het ontbijt was werkelijk voortreffelijk. Het enige minpuntje was dat het personeel in het restaurant La Rigue 's avonds wat minder ervaring leek te hebben in de horeca. Ondanks dat hebben we enorm genoten en zouden we zeker terugkomen voor een volgend verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij het betreden van het hotel lijkt het alsof de medewerkers nog in hun leerproces zitten, alsof het hun eerste dag is. Ze lijken niet begeleid te worden en dwalen wat doelloos rond. Het ontbijt is zeker niet de prijs waard die ervoor wordt gevraagd, vergeleken met andere hotels is het wel 10 tot 15 euro te duur per persoon. Hetzelfde geldt voor het restaurant: er wordt nogal opdringerig aanbevolen en dat komt eerder pijnlijk over. Hoewel de inrichting en de decoraties een vijfsterrenuitstraling hebben, lijkt het erop dat de service nog niet op dat niveau is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit pas gerenoveerde hotel heeft een schitterende uitstraling van de entree tot aan de kamers. Echter, de service laat te wensen over en voldoet niet aan de verwachtingen die je zou hebben bij een vijfsterrenaccommodatie. Tijdens het ontbijt worden bestellingen vergeten of verkeerd opgenomen door onervaren studenten, wat bij ons gedurende twee ochtenden tot problemen leidde. Toen ik mijn teleurstelling uitte tegen de manager, Marco, werd ik geconfronteerd met onprofessioneel gedrag en onvriendelijkheid. In plaats van het probleem op te lossen, werden we weggestuurd en hebben we elders ontbeten. Hoewel het hotel er prachtig uitziet, is de prijs van de kamers niet gerechtvaardigd door de ondermaatse service en houding van het personeel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Hoewel ik meestal niet de behoefte voel om recensies te schrijven, voelde ik me na ons weekendverblijf toch geroepen om mijn ervaring te delen. Het hotel en de kamers waren absoluut prachtig, maar de algehele dienstverlening en het ontbijt lieten helaas te wensen over. We hadden twee kamers geboekt met een tussendeur voor de kinderen, maar deze deur zou volgens afspraak 's middags geopend worden. Ondanks meerdere verzoeken bij de receptie lukte het pas tegen bedtijd om deze deuren te openen. Het ontbijt om 9 uur was een teleurstelling van jewelste; we kregen droogweg te horen dat er geen tafel voor vier beschikbaar was en dat we aan de bar moesten ontbijten. Er werd geen moeite gedaan om een oplossing te vinden, zelfs niet wanneer er tafels vrijkwamen. De kwaliteit van het ontbijt stond ook niet in verhouding tot de prijs. Kortom, er is nog veel ruimte voor verbetering in dit hotel. Het is zonde.



© 2007-2025 ReisChecker.nl