ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Milenij

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het diner was voortreffelijk. De setting was prachtig, het menu uitgebreid en de bediening zeer professioneel. Hoewel het prijzig was, vonden we de prijs-kwaliteitverhouding zeker in orde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat hebben we lekker gegeten! Het lamsrack met gegrilde groenten was echt een feestje op ons bord. De ober was ontzettend vriendelijk en we hadden een boeiend gesprek over de impact van het coronavirus in onze landen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wij hebben geen overnachting gehad, maar wel genoten van een kopje koffie op het terras. Helaas liet de service te wensen over, met personeel dat niet bepaald vrolijk leek. Het duurde behoorlijk lang voordat onze bestelling werd opgenomen, en zelfs een simpele begroeting leek te veel gevraagd. Wat betreft de koffie, die was helaas niet echt memorabel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onlangs hebben we koffie gedronken bij een café. We betaalden 6 euro voor een 'grote' koffie die helaas maar halfvol was, waardoor we slechts een paar slokken kregen van een koude kop koffie. Daarnaast duurde het lang voordat onze bestelling klaar was en was onze tafel niet schoongemaakt. Het was ook verrassend dat we moesten betalen om gebruik te maken van het toilet, zelfs nadat we al geld hadden uitgegeven aan onze drankjes. Hoewel het water lekker was, was de prijs weer aan de hoge kant. Tot overmaat van ramp klopte de rekening ook nog eens niet, waardoor we te veel moesten betalen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ergens neergestreken voor een kopje koffie had ik niet verwacht dat de ober me zo weinig als gast zou behandelen. Nadat hij zonder zelfs gedag te zeggen onze bestelling opnam, moesten we zelf op zoek naar gebak binnen en vervolgens weer naar hem toe om het door te geven. Een dubbele espresso voor 10 euro bleek een te grote portie geserveerd in een kop die leek op een emmer, waardoor de koffie lauw werd. Het verkeerde gebakje werd gebracht door een studente die blijkbaar alleen in staat was om te serveren, maar niet om te communiceren met haar collega's. Na 15 minuten zelf naar het juiste gebakje te hebben gevraagd, duurde het nog eens 25 lange minuten voordat het eindelijk werd gebracht. Nog eens 15 minuten gewacht op de rekening, maar uiteindelijk zelf maar opgehaald, aangezien er weinig aandacht leek te zijn voor de gasten. Het spijt me voor dit lange verhaal zonder veel inhoud, maar het deed me verdriet om te zien dat een locatie met zoveel potentieel niet werkelijk een feestje maakte van de ervaring, simpelweg door het gebrek aan vriendelijkheid en enthousiasme van het personeel.





© 2007-2025 ReisChecker.nl