ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sunce

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben hier echt een fantastische tijd beleefd. De kamer voldeed aan onze verwachtingen, was brandschoon, ruim en lekker koel dankzij de airconditioning. Het eten was heerlijk, de eigenaar was vriendelijk en het strand lag praktisch voor onze deur, een van de mooiste in de regio. Ligstoelen waren beschikbaar bij het hotel, alleen moesten we zelf strandlakens meenemen, wat geen probleem was. Er zijn verschillende uitstekende restaurants op loopafstand. Als je vanuit Split vertrekt, is het slim om vroeg te vertrekken om de drukte op de weg en file te vermijden. Dit hotel is absoluut een aanrader en we komen hier zeker nog eens terug.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik kan geen commentaar geven op het hotel zelf, maar de eigenaar maakte zeker een onvergetelijke indruk. Op 16 augustus 2024 waren wij helaas betrokken bij een noodgeval met onze auto op de parkeerplaats van het hotel. De eigenaar bleek echter een zeer onbeleefde persoon te zijn, die ons op luide toon toesprak. Deze ervaring was verre van prettig en daarom verdient het hotel naar mijn mening geen goede beoordeling. Met vriendelijke groet, een teleurgestelde gast uit Berlijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit kleine, charmante hotel wordt gerund door een zeer betrokken eigenaar die altijd in de buurt lijkt te zijn. Of ze nu bij de receptie staat, in het restaurant rechtsaf slaat, of in de strandbar beneden is, Mira zorgt persoonlijk voor alle gasten. De locatie is werkelijk fantastisch - het strand bevindt zich slechts een steenworp van de strandbar die zich in de kelder van het hotel bevindt. De kamers zijn elegant en functioneel ingericht, met voldoende stroomvoorzieningen en een slimme indeling om eventuele ongemakken van de airconditioning te voorkomen. Het enige minpuntje was dat het bed een beetje aan de korte kant was voor de gemiddelde persoon. Zelfs onze kamer aan de straatkant was verrassend stil. Elke dag werden de kamers schoongemaakt, wat zeer op prijs gesteld werd. Wat betreft eten en drinken, het ontbijtbuffet overtrof onze verwachtingen met heerlijke lokale producten en verschillende eiergerechten en koffiesoorten. In het restaurant worden dagelijks verse visgerechten geserveerd en in de strandbar kan je genieten van ijs, snacks, cocktails en verfrissende drankjes. Het privéstrand van het hotel wordt dagelijks schoongemaakt en biedt voldoende ligstoelen en parasols. Kortom, wij komen hier zeker nog eens terug!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vreselijk hotelervaring Onze verblijfervaring in dit hotel was absoluut niet wat we hadden verwacht. Hoewel het hotel adverteerde als een 4-sterrenverblijf, kwamen we er ter plaatse achter dat het slechts 3 sterren had. De hotelmanager leek een antipathie te hebben jegens Fransen en sprak geen Engels, wat de communicatie bemoeilijkte vanaf het moment dat we aankwamen. De foto's op de website waren misleidend, genomen met een groothoeklens om de indruk te wekken dat het hotel groter en luxueuzer was dan het in werkelijkheid was. Het beloofde buitenzwembad bleek zelfs niet te bestaan. Het ontbijt was een complete teleurstelling met beschimmeld fruit, droge taarten van de vorige dag, en oud vleeswaren. Het koffiezetapparaat werkte ook niet goed. Zelfs al liet de hotelwebsite een romantisch ontbijt op het balkon zien, konden we het ontbijt niet naar onze kamer brengen. Een ander voorbeeld van misleidende informatie. De kamer had geen roomservice, de telefoon werkte niet, en er was slechts één stopcontact in de kamer, wat onhandig was. Bovendien hing er een constante rioollucht in het hele hotel. De zogenaamde sportschool bestond uit twee kapotte machines in een gang. Op de uitcheckdag werden we gedwongen om precies om 11.00 uur te vertrekken en moesten we nog eens extra betalen om van de parkeergelegenheid te profiteren. Het restaurant serveerde onsmakelijk eten en het personeel leek onprofessioneel. Toen we om restitutie vroegen en wilden vertrekken, werden we bot geweigerd en beledigd door het hotelpersoneel. De klantenservice was ver te zoeken. Al met al is dit hotel absoluut geen aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De grootste tekortkoming van dit hotel is de beperkte communicatie, aangezien de eigenaar alleen Duits spreekt. Dit zorgde voor frictie, zelfs bij eenvoudige verzoeken zoals het verkrijgen van ijs. De sfeer was daardoor wat verpest gedurende ons verblijf. Hoewel de kamer redelijk was, vertoonde de badkamer tekenen van veroudering, met oude armaturen en versleten handdoeken. Zelfs de stopcontacten waren onhandig geplaatst, ver verwijderd van het bed. De mini-koelkast presteerde ondermaats en er was geen mogelijkheid om de koeling te verhogen. Het zwembad vertoonde sporen van zwarte schimmel. Langs dit prachtige strand zijn er tal van andere accommodaties beschikbaar. Het is wellicht verstandig om verder te zoeken naar een andere optie.



© 2007-2025 ReisChecker.nl