ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Istra

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is werkelijk prachtig! Het verdient absoluut meer waardering. De vergezichten zijn adembenemend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel op een afgelegen eiland is werkelijk fantastisch te noemen. De romantische sfeer, prachtig ingerichte kamers en de mogelijkheid om heerlijk te wandelen over het eiland maken het verblijf onvergetelijk. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij geven dit hotel zonder twijfel een tien als score.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was kleiner dan verwacht en had een onhandige indeling. Het was ook erg stoffig en de ouderwetse tv paste totaal niet bij de moderne uitstraling van het interieur. Na het douchen stond de badkamer regelmatig blank. Het personeel was niet erg vriendelijk en het buffet werd vaak traag bijgevuld. Gelukkig maakten het prachtige zwembad en de goed verzorgde wellness, die inclusief was, veel goed. De omgeving was schitterend, maar er waren weinig snacks bij het zwembad verkrijgbaar. De prijs voor frisdrank in de bars was aan de hoge kant, maar bij het avondeten waren de drankjes inbegrepen, al waren het wel allemaal namaakmerken. Aan het strand waren de ligbedden gratis voor hotelgasten, maar voor handdoeken moest extra worden betaald en deze konden niet kosteloos worden vervangen voor schone exemplaren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het eten is van hoge kwaliteit, maar de sfeer doet denken aan een kantine. Voor de drankjes moet je dieper in de buidel tasten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van de accommodatie is geweldig en de veerbootdiensten zijn goed georganiseerd. Het ontbijt was heerlijk en de zwembaden en ligbedden waren top. Helaas liet onze kamer te wensen over door gebrek aan onderhoud en matige schoonmaak. Tijdens ons verblijf was er een luid evenement in de benedenzaal, wat voor veel geluidsoverlast zorgde. Het is opvallend dat een hotel op deze manier met haar eigen gasten omgaat.



© 2007-2025 ReisChecker.nl