ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Serge

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging10
  • Service3

Bij aankomst in het hotel was de eerste indruk gelijk niet best. Er hing een nare geur, er stonden nog linnenkarren in de gang en de verlichting bij de trappen deed het niet. Ook op de kamer was het niet veel beter: vieze geur, vies toilet en beddengoed dat niet fris was. We besloten onze sleutel in te leveren en terug te gaan naar de receptie. Daar zagen we tot onze verbazing dat de medewerker een glas wijn aan het drinken was, wat onprofessioneel overkwam. We kregen te horen dat we de volgende dag terug moesten komen als de directie aanwezig zou zijn, maar bij onze latere komst klopte dit niet en begreep men ons probleem niet. Opnieuw zagen we de receptionist alcohol drinken. Al met al een teleurstellende ervaring voor ons.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

Geen weelde en luxe, maar eenvoudig en knus logeren met ontbijt inbegrepen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Service5

Op het eerste gezicht maakt dit hotel een goede indruk met een mooie buitenkant en een uitnodigende entree. Helaas was onze kamer aan de achterkant een enorme tegenvaller en kunnen we het bijna als verwaarloosd bestempelen. Het uitzicht op de binnenplaats was teleurstellend en de kamer was erg gehorig, waardoor we constant geluiden van andere gasten hoorden. De bedden waren ook niet comfortabel, wat ons verblijf nog onaangenamer maakte. Het ontbijt was matig, maar wel redelijk. Gelukkig is de locatie van het hotel wel perfect! Voor ons is een terugkeer hier echter uitgesloten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Ik ben al meerdere keren in dit hotel geweest en elke keer ben ik erg tevreden en heb ik direct opnieuw geboekt. De kamers die we kregen waren netjes gerenoveerd, behalve de badkamer, die wel wat renovatie kan gebruiken, maar toch kan ik gewoon douchen. De bedden zijn fris en schoon, en elke dag worden er schone handdoeken gegeven. Het ontbijt bestaat uit verse broodjes en je mag zo veel eten als je wil. Soms is de wifi op de kamer niet helemaal optimaal, maar als je even geduld hebt, lost het probleem zich vaak vanzelf op. Als je zeker wilt zijn van een goede wifi-verbinding, kun je het beste in de gezellige ontbijtruimte gaan zitten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Niet alle kamers hebben een update gehad, het zou fijn zijn als er tapijten of handdoeken in de badkamer worden verstrekt. Een kledingkast om spullen op te hangen zou handig zijn, er waren spinnenwebben aan het plafond en het bad kan wel een upgrade gebruiken. Tijdens het ontbijt zouden servetten handig zijn en het assortiment beleg mag wat gevarieerder zijn, niet alleen chocopasta maar ook bijvoorbeeld confituur.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Hotel Serge is een uitstekende keuze voor reizigers die waarde hechten aan betaalbaarheid en kwaliteit. Ons verblijf in kamer nummer 4 was zeer comfortabel, de kamer was ruim en goed onderhouden. De ontvangst bij de receptie was uitermate vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt dat werd geserveerd was ook van hoge kwaliteit en voldeed aan onze verwachtingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Service9

Van 28 tot en met 31 juli genoten we van een verblijf in hotel Serge. Dit charmante en knusse hotel overtrof onze verwachtingen. De locatie was perfect, het ontbijt heerlijk en de kamer was uitstekend. We verbleven in een kamer voor 3-5 personen. Bij aankomst werden we hartelijk verwelkomd en kregen we handige brochures met informatie over de activiteiten in de omgeving. Op de dag van vertrek mochten we onze bagage achterlaten en zelfs nog gebruik maken van een douche voordat we 's avonds op reis gingen. Hotel Serge bood dus niet alleen comfort, maar ook uitstekende service tegen een goede prijs! Oostende bleek een gezellige bestemming te zijn en een uitstapje naar Brugge is zeker aan te raden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

Hotel Serge in Oostende is een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar waar voor zijn geld. Het ontbijt is heerlijk, met verse broodjes en een ruime selectie aan beleg. De eigenaar is erg vriendelijk en kwam zelfs persoonlijk vragen of alles naar wens was tijdens het ontbijt. Dit hotel biedt absoluut waar voor je geld en ligt ook nog eens vlakbij het strand en het winkelcentrum. Wij komen zeker nog eens terug! - John en Jeanine Warnier

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service2

Al meerdere jaren hebben we met een groep van 10 tot 12 personen uitstekend geslapen in dit hotel en genoten van het goed verzorgde ontbijt. Het was altijd heerlijk om aan te schuiven aan een mooi gedekte tafel waar de koffie al voor je werd ingeschonken. Onlangs zijn er nieuwe eigenaren gekomen en helaas was de ervaring dit keer minder positief. De man was wel vriendelijk, maar de vrouw had duidelijk haar chagrijnige momenten. Het ontbijt zou van 8.30 tot 10.30 uur zijn, maar toen we om half 9 klaar stonden, was er nog niemand aanwezig. De vrouw moest nog terugkomen van de bakker en de koffie moest nog gezet worden. Hoewel het ontbijt verder prima was, was er niet genoeg van alles en was het niet duidelijk dat het zelfbediening was. Bovendien liepen er twee hondjes rond in de eetkamer, wat persoonlijk geen probleem was, maar anderen vonden dit onhygiënisch. De hondjes bleven bij de tafels rondhangen en bedelen om eten. Meerdere gasten gaven aan dat dit voor hen de eerste en laatste keer was, en dat ze niet meer terug zouden komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service1

Wat een teleurstellende ervaring! Gelukkig hadden we maar voor één nacht geboekt via een veiling. De badkamer was ronduit vies, vol met vuil in de afvoerputjes en zelfs een gescheurde toiletpot. De handdoeken vertoonden gaten en het ontbijt was alles behalve indrukwekkend, met slechts één croissantje voor ons beiden en weinig andere opties. Gelukkig bakte de eigenaar nog wat extra broodjes voor ons, maar de koffie was oud en smakeloos. Toen we vertrokken en onze klachten meldden, reageerde de eigenaar defensief en leek alleen positieve feedback te willen horen. En alsof dat nog niet genoeg was, was het liftje ook nog eens angstaanjagend. Voor ons in ieder geval nooit meer, er zijn genoeg andere charmante hotels in de buurt van het strand te vinden. Dit zogenaamde hotel was meer een bed & breakfast en zelfs daarvoor was de kwaliteit ondermaats.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service3

Ik had laten weten dat ik later zou arriveren dan de inchecktijd, maar bij aankomst was er niemand aanwezig. Ik moest zelfs een telefoonnummer bellen met mijn mobiel om te vragen hoe alles werkte. De kamer was erg vies en ik stond meteen oog in oog met een naaktslak! Het bed was slecht en de kamers waren gehorig, waardoor ik slecht heb geslapen. Je hoorde iedereen in en uit lopen. Het meest vervelende was dat er geen douche was, ook niet zoals vermeld stond in de beschrijving van het hotel. Het enige positieve was het ontbijt. Helaas kreeg ik geen reactie op mijn e-mails toen ik mijn klachten wilde uiten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service2

Ons verblijf van zaterdag 9 tot maandag 10 december was dit jaar niet zo goed als vorig jaar. De service liet te wensen over en het eten was niet meer van dezelfde kwaliteit. Bij aankomst in onze kamer merkten we op dat het raam niet dicht kon en het was ijskoud. De verwarming werkte ook niet, behalve in de badkamer. Voor ons betekent dit dat we niet meer teruggaan naar dit hotel in Oostende. Gelukkig zijn er nog genoeg andere opties en hopen we dat zij beter voor ons zorgen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Service9

We hebben een verblijf van 4 nachten gehad in dit hotel. De eigenaar en zijn dochter waren ontzettend vriendelijk. Bij aankomst kregen we meteen informatie over de verschillende activiteiten aan de Belgische kust en met name in Oostende. De kamers waren basic maar netjes en werden elke dag goed schoongemaakt. Het ontbijt was prima en er was genoeg keuze. Voor de prijs is dit hotel zeker een aanrader en wij zullen zeker terugkeren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1

De kamer op de vierde verdieping, nummer 10, was allesbehalve aangenaam. De muren waren vochtig en doordrenkt met een muffe geur van schimmel. De badkamer was al niet beter, met een onaangename rioollucht die leek te ontsnappen uit het afvoerputje. Het water in de douche was een eigenzinnig karakter - het varieerde tussen ijskoud en kokend heet, zonder enige mogelijkheid tot regeling. Zelfs het inschakelen van de verwarming bood geen troost, de kamer bleef kil en oncomfortabel. Het bleek een onmogelijke taak om de eigenaar te bereiken en mijn klachten te uiten. Zelfs tijdens het ontbijt, het enige lichtpuntje, was de eigenaar nergens te bekennen. Dit gebrek aan verantwoordelijkheid en aandacht voor gasten heeft me ernstig teleurgesteld. Ik ben vertrokken zonder enige compensatie voor de desastreuze ervaring die ik had verwacht te krijgen. Het is onbegrijpelijk dat een hotel van dit kaliber wordt aangeboden zonder de nodige kwaliteitscontrole. Het spijt me te moeten zeggen dat dit de slechtste accommodatie is die ik ooit heb meegemaakt. Door alle genoemde tekortkomingen konden wij niet anders dan ons verblijf voortijdig afbreken en huiswaarts keren.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl