ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Boat-hotel De Barge

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel staat absoluut hoog op mijn lijst van favorieten. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, en alles was tot in de puntjes verzorgd. De kamer was keurig en fris, met een prachtig uitzicht op het water. Het ontbijt was heerlijk. De locatie van het hotel was ideaal, op ongeveer 10 minuten loopafstand van zowel Station Brugge als het centrum.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel was uiterst vriendelijk en attent, wat ons verblijf zeer aangenaam maakte. De maaltijden in het restaurant waren van goede kwaliteit, met een royaal ontbijt en heerlijk avondeten dat zeker de moeite waard was. Helaas zijn de kamers en het terras toe aan wat onderhoud, waardoor de uitstraling niet meer zo netjes is. Op sommige plekken had een grondige schoonmaakbeurt wel gemogen. Een minpunt was dat op zondagavond de muziek van de bar tot in de kamers te horen was, maar gelukkig was dit eenmalig. Al met al hebben we toch een prettig verblijf gehad. Het was heel bijzonder om te kunnen slapen in een boot op het water, een unieke ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De accommodatie was verre van wat we hadden verwacht, met een sfeer die deed denken aan een komische televisieserie over een chaotisch hotel. Hoewel het personeel vriendelijk was, liet de hygiëne ernstig te wensen over. De badkamervloer was niet schoongemaakt en vertoonde sporen van eerdere gasten, terwijl het ventilatierooster verstopt zat onder een laag stof. Het beddengoed was vies en bezaaid met haren en vuil, en in de kast vonden we nog persoonlijke spullen van vorige gasten. In het restaurant moesten we meer dan 2 uur wachten op een biefstuk die vervolgens rauw geserveerd werd, terwijl we medium hadden besteld. Al met al was er weinig positiefs te melden over ons verblijf in dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Voor €20 per persoon kreeg ik een ontbijt dat er niet smakelijk uitzag en een vreemde smaak had. De kaas leek oud en beschimmeld. Bij het uitchecken moest ik dubbel betalen, ondanks het tonen van mijn betaalafschrift en bevestiging van Booking.com. Het hotel beweerde dat ik het met hen moest regelen, waardoor ik een uur aan de telefoon moest hangen met Booking.com om mijn geld terug te krijgen. Het leek alsof het hotel liever had dat ik hun werk deed. Erg teleurstellend en onprofessioneel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het idee achter dit hotel is interessant, maar de prijs van 145 euro plus 15 euro voor parkeren en nog eens 20 euro per persoon voor het ontbijt is gewoon te hoog voor wat je krijgt. De kamer is klein en heeft een onaangename geur, het behang is vies en het raam is vochtig aan de binnenkant. De douche werkt slechts gedeeltelijk en de muren zijn flinterdun waardoor je alles in de gang en aangrenzende kamers hoort. Om het af te maken hadden de gasten naast ons ook nog een luidruchtige hond. We hadden om een tweepersoonsbed gevraagd, maar kregen dat niet. De glazen in de kamer waren vies en er ontbrak een koelkastje en kluisje.



© 2007-2025 ReisChecker.nl