ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Keyserlei

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij de check-in werd onverwacht een kopie van onze paspoorten gemaakt, die we eigenlijk pas bij het uitchecken terug zouden krijgen. Maar surprise, surprise, we kregen ze direct al terug. De kamer was redelijk ruim, maar de douche in het bad was een teleurstelling. De verwarming leek wel op standje sauna in de badkamer en het bed was niet al te stevig. Het ontbijt was standaard en niets om over naar huis te schrijven. Opvallend was dat onze kamerkaart al voor het uitchecken gedeactiveerd bleek te zijn, waardoor we buitengesloten waren. Een gang langs de receptie was nodig om dit op te lossen, en blijkbaar waren we niet de enige met dit probleem.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen met mijn ervaring in dit hotel. De buitenkant doet zeker geen recht aan de 4-sterrenclassificatie die het heeft. Gelukkig viel de lobby mee en waren de medewerkers vriendelijk. Toen we vroegen of we even naar het toilet mochten terwijl we op onze check-in wachtten, kregen we een kaartje dat ons toegang gaf. Maar al snel ontdekten we dat dit kaartje een soort master key was voor alle deuren in het hotel, wat natuurlijk niet de bedoeling is. De kamer zelf was een grote teleurstelling. Nogmaals, dit hotel adverteert als een 4-sterrenhotel op een premium locatie. Maar het bed was slecht, de veren prikten in je rug. De airco werkte niet goed, er was geen fatsoenlijk uitzicht, de verlichting was half stuk en er was geen kluis terwijl dit wel beloofd was. En dit alles voor de absurde prijs van 300 euro per nacht! En dan het ontbijt, dat eigenlijk prima zou zijn voor een 2-sterrenhotel, maar zeker niet voor een 4-sterrenhotel. Zelfs versgeperst fruitsap ontbrak. Al met al is het onbegrijpelijk dat dit hotel 4 sterren krijgt. Het zou eerder een 2 of 3 sterren accommodatie zijn, met als enige pluspunt de geweldige locatie vlakbij het centraal station.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling dat de charme van de locatie niet kon opwegen tegen de gebrekkige staat van het hotel. Een onrustige nacht was het gevolg toen het water van een lekkende douche boven ons ons uit onze slaap hield en onze badkamer in stroomde. Het personeel leek weinig aanstalten te maken om het probleem op te lossen, waardoor we wat in de kou werden gelaten. Bovendien was de douche zelf ook niet optimaal, aangezien deze niet goed in de houder paste. De bedden waren ook niet helemaal top. Gelukkig kon het ontbijt nog enigszins onze stemming verbeteren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de receptioniste, ondanks de sombere uitstraling van het hotel. Onze hoop was hoog toen we naar onze kamer liepen, maar al snel sloeg de teleurstelling toe. Het leek wel alsof de kamer zich in een staat van verwaarlozing bevond, met kapotte voorzieningen en herstelwerkzaamheden die amateuristisch waren uitgevoerd. Gelukkig bood de receptioniste ons een andere kamer aan, die vooraf grondig gecontroleerd was. Hoewel deze nieuwe kamer er op het eerste gezicht beter uitzag, bleek al snel dat ook hier renovatie hard nodig was. De douche liep niet goed door, het bed was doorgezakt en de airconditioning kon alleen vanuit de receptie bediend worden. Het ontbijt was al net zo teleurstellend, met droge broodjes geserveerd in een ongezellige kelder. Het personeel deed echter hun uiterste best met de beperkte middelen die ze hadden, maar het gebrek aan kwaliteit was overduidelijk. Het hotel verdient hoogstens 2 sterren, maar zeker niet de 4 sterren waar ze mee adverteren. Het is duidelijk dat er een herbeoordeling nodig is voor dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Na verschillende bezoeken aan dit hotel over de jaren heen, viel het me deze keer op dat de glans er een beetje af was. De locatie blijft fantastisch en alles is dichtbij, dat is zeker een pluspunt. Het bed en de dekens waren comfortabel, maar het kussen liet te wensen over: te dun en niet prettig. De kamers ogen verouderd en vertonen duidelijke tekenen van slijtage. Helaas ontbrak de afstandsbediening voor de televisie. De thermostaat van de douche was kapot, waardoor je 's avonds alleen onder een bloedhete straal kon douchen, wat niet bepaald aangenaam was. De volgende ochtend was er zelfs helemaal geen water meer op meerdere kamers en kwam er geen druppel meer uit de douchekop. Na dit voorval gemeld te hebben bij de receptie, werd er geprobeerd contact op te nemen met de technische dienst, maar zonder succes. Bij het uitchecken heb ik aangegeven teleurgesteld te zijn en om compensatie gevraagd, maar daar werd niet op ingegaan. Opvallend was dat na het ontbijt de kamersleutels al geblokkeerd waren en meerdere gasten terug moesten naar de receptie voor een reset. Het ontbijt zelf was prima, met voldoende keuzemogelijkheden en prompt bijgevuld. Echter was het beneden in de ontbijtzaal warm en bedompt. Al met al kan ik concluderen dat dit hotel zijn vier sterren niet meer waard is en toe is aan een grondige renovatie.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl