ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ibis Centrum

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst in de kamer was de hygiëne ver te zoeken. Er lag een zak chips onder het bed, haren in de lavabo en vuil onder de lavabo. Overal lag een dikke laag stof en ook op de plinten was het niet proper. Het management beloofde verbetering, maar op wat chips weghalen na, veranderde er weinig. De televisie had af en toe geen verbinding. Ondanks recente renovaties hingen de bekleding in de badkamer los en ontbraken er stukken. Handdoeken die vervangen moesten worden, werden gewoon terug opgehangen voor hergebruik. Bij het ontbijt was er duidelijk onderscheid tussen Novotel en Ibis gasten, terwijl ze tot dezelfde groep behoren. De ontbijtkoeken waren droog en er ontbrak van alles aan het buffet, ook de volgende ochtend. Het hotel was moeilijk bereikbaar via het centrale telefoonnet en parkeren bij aankomst was een probleem. Na meer dan 10 jaar reizen over de hele wereld, was deze ervaring teleurstellend. De kamer was te klein, had weinig opbergruimte en keek uit op een blinde muur. Er is duidelijk nog veel werk te doen op het gebied van management, housekeeping en keukenpersoneel. Het hotel ligt op ongeveer 20 minuten lopen van de markt in Brugge. Kortom, een teleurstellende overnachting waarbij het management weinig kon oplossen. Daarom geef ik graag 0 sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn zomerse verblijf in dit hotel was een echt pareltje. De kamer straalde frisheid uit en de airconditioning zorgde voor een aangename temperatuur. Elke dag werden er schone handdoeken voorzien, wat zorgde voor extra comfort. Het personeel was zeer gastvrij en stond altijd paraat om te helpen waar nodig. Toen ik eigenlijk om 12:00 uur moest uitchecken, boden ze mij zonder extra kosten nog twee extra uren aan. Het uitgebreide ontbijt in de ochtend was een feest voor de smaakpapillen en hoewel hier extra voor betaald moest worden, was het zeker de moeite waard. Kortom, een topervaring van begin tot eind.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De ligging is ideaal voor een trip naar Brugge als toerist. De kamer is gezellig, maar een tikkeltje compact. Voor langere gasten kan de badkamer wat krap aanvoelen. Gelukkig is het bed comfortabel en de netheid bevredigend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De badkamer is niet bepaald comfortabel voor langere mensen, aangezien de wastafel erg laag is. Het sluiten van de deur kan voor onverwachte schrikreacties zorgen in de kamer. Bovendien is er slechts één nachtkastje beschikbaar, wat niet ideaal is voor twee personen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Na het lezen van veel lovende recensies op verschillende sites, kozen we voor Ibis Brugge. Helaas bleek deze keuze een grote teleurstelling te zijn. Bij aankomst merkten we meteen dat de kamer wat liefde en aandacht kon gebruiken. De staat van de badkamer was zorgwekkend: afbladderende verf, een loszittende en scheve toiletbril en een krappe ruimte die een acrobatische act vereiste om comfortabel te kunnen zitten. Daarnaast waren er vlekken op de vloer, hing er een twijfelachtig nachtlampje aan zichtbare draden en was de kamerdeur moeilijk te sluiten, wat resulteerde in constant lawaai van andere deuren in de gang. Maar het dieptepunt was toch wel het ontbijt, waarvoor we vooraf hadden betaald. In plaats van in het hotel zelf, werden we naar een ander hotel aan de overkant gestuurd. Daar wachtte ons een teleurstellend Engels ontbijt met wat verouderd fruit en afbakbroodjes. De belofte van een 'goed ontbijt' op de website bleek zeker niet waargemaakt te worden. Het enige positieve aspect was de locatie, die gemakkelijk toegang bood tot het stadscentrum. Helaas kon dit niet op tegen alle andere tekortkomingen van het verblijf. Het is spijtig dat deze Ibis-vestiging niet voldeed aan de standaarden die we gewend zijn van deze keten. Al met al zouden we dit hotel niet aanbevelen aan anderen.

Melden


Reisperiode: februari 2015

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Een zeer goed overnachtingshotel met een goed ontbijt. Bedden zijn prima, schone kamer en douche. Kortom goed genoeg om er heerlijk in te slapen en van de stad te genieten

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl