ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ibis Charleroi A

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Helaas ontbreekt airconditioning op de kamers, alleen een ventilator is aanwezig. Desondanks kunnen de kamers behoorlijk warm worden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ligging van deze accommodatie is ideaal, met een handige nabijheid tot de luchthaven van Charleroi. Echter, helaas was er een onaangename geur te bespeuren in zowel de gangen als op de kamer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Geschikt voor een kort verblijf van 1 à 2 nachten. Comfortabel bed, smakelijk ontbijt en handige parkeergelegenheid. De kamer aan de achterzijde biedt een oase van rust.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De dienstverlening in dit hotel was ver beneden maat. De medewerker aan de receptie, die ook gasten in de bar bedient, toonde telkens een onvriendelijke houding en was erg traag. In plaats van actief te begroeten, leek hij gasten bewust te negeren. Het duurde minstens 40 minuten voordat hij besloot om ons te helpen - als hij dat al deed. Vaak moesten gasten zelf naar hem toe gaan om iets te kunnen bestellen. Hoewel de manager op de hoogte was, bleef het probleem onopgelost. Daarom voel ik me genoodzaakt deze ervaring te delen in mijn review.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

In het begin kreeg ik een kamer toegewezen met een plafond vol zwarte schimmel en een ondraaglijke stank in de badkamer. Gelukkig was het probleem geen punt en kreeg ik snel een andere kamer aangeboden. Helaas was er slechts een dunne deur die mijn kamer scheidde van de naastgelegen kamer, waardoor het leek alsof mijn buren bij mij op bezoek waren en ik alles kon horen wat er gebeurde. Hoewel ik geen luxe verwacht voor deze prijs, voldeed de basisinfrastructuur niet aan de normen. De douche was niet schoongemaakt, er lagen dode insecten op de vloer en er lag nog stof op plekken waar duidelijk niet was schoongemaakt. Gelukkig was het enige lichtpuntje het ontbijt. Er is slechts een kleine inspanning nodig om de comfortstandaard voor gasten te verbeteren, dus ik hoop dat het management dit snel oppakt.



© 2007-2025 ReisChecker.nl