ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Novotel Gent Centrum

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het was een teleurstellende ervaring vanwege het onbehulpzame personeel en problemen met parkeren. Na anderhalf uur zoeken naar een parkeerplek, belde ik het hotel voor advies. Helaas was de medewerker ongeduldig en zelfs brutaal, en bleef herhalen dat we op een specifieke plek moesten parkeren, ondanks dat deze vol waren. Bij aankomst werd de onvriendelijkheid voortgezet, met een medewerker die geïrriteerd reageerde op het vermelden van twee verschillende achternamen voor twee kamers. Ook ondervonden we ongemak doordat er vroeg in de ochtend al werd aangeklopt voor schoonmaak, en het gevoel kregen dat we werden aangespoord om uit te checken. Bij vertrek werd er weinig geduld getoond toen we onze koffers in bewaring wilden geven, wat resulteerde in onvriendelijk gedrag en gebrek aan hulpvaardigheid. Ondanks de goede locatie in het centrum, zou ik vanwege het onvriendelijke personeel niet snel terugkeren naar dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik had vooraf een parkeerplaats gereserveerd en betaald, waarbij ik mijn kenteken had doorgegeven. Echter, bij aankomst bleek dat het hotel dit niet correct had geregistreerd. Als gevolg hiervan heb ik nu twee boetes ontvangen van de gemeente Gent voor het betreden van een straat zonder de benodigde ontheffing. Dit was zeker geen prettige ervaring tijdens mijn verblijf als gast...



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De boeking verliep soepel: van online reserveren tot vooraf inchecken en de warme ontvangst bij aankomst in het hotel. De kamer was netjes ingericht, hoewel onze locatie aan het einde van een gang was met uitzicht op een smal straatje door een klein raam. Maar dat was geen probleem, aangezien we niet voor het uitzicht kwamen maar voor ons bezoek aan de prachtige stad Gent. Ons tweede verblijf in dit hotel was wederom naar tevredenheid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een regelrechte teleurstelling. De kamers waren ronduit smerig en het duurde eindeloos voordat we werden geholpen. We hadden eigenlijk in de garage onder het hotel willen parkeren, maar uiteindelijk bleek dit niet mogelijk te zijn. Hierdoor heb ik helaas twee boetes gekregen. Er werd beloofd dat dit vergoed zou worden, maar helaas heb ik nog geen cent ontvangen, ondanks dat ik al 17 keer heb gebeld. De klantenservice was ver ondermaats en het personeel was zeer onvriendelijk. Ik zal hier absoluut niet nog eens terugkeren!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Prima gelegen in het hart van Gent, een prachtige en comfortabele kamer met alle gemakken, inclusief een badkamer met douche en apart toilet. Er was zelfs een espressomachine in de kamer. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet was prima, hoewel de jam ontbrak. De bar was gezellig, maar het enige minpunt was dat er geen restaurant was (men kon echter wel in de bar iets eten). Dit was echter niet mogelijk met Oudjaar. Ik heb altijd goede ervaringen gehad met de Accor-groep, waartoe dit hotel behoort.



© 2007-2025 ReisChecker.nl