ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Acces

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Wanneer andere hotels zoals Rosa, Leopold of Upstairs volgeboekt waren, verbleven we soms hier voor een overnachting. Hoewel de bedden comfortabel waren, liet de schoonmaak van de kamers veel te wensen over en kan veel verbeterd worden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een heerlijk hotel is dit toch! Het ontbijt is voortreffelijk en het personeel is ontzettend vriendelijk. Dit was al onze derde keer hier, en we hebben ook de vorige keren 's avonds in het hotel gedineerd. We hebben weer enorm genoten en kijken al uit naar ons volgende verblijf. De culinaire hoogstandjes zullen we zeker missen. De chef heeft ons telkens verrast met een verrassingsmenu, precies zoals we hadden afgesproken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel heeft een fantastische ligging nabij de dijk en biedt gasten het gemak van een publieke parkeergelegenheid vlakbij (aan de Zeedijk). De kamers zijn smaakvol ingericht en de badkamer is zeer ruim. Het uitgebreide en heerlijke ontbijt maakte mijn verblijf helemaal compleet! Zeker een plek die ik aanraad!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Eindelijk de kans gekregen om te dineren bij Hotel Cocoon en het was werkelijk fantastisch! Carla ontving ons hartelijk en vervolgens hebben we volop genoten van ons verrukkelijke diner. Mijn keuze voor de chateaubriand was van topkwaliteit en mijn partner genoot evenzeer van de smaakvolle wok met scampi. Zeker een herhaling waard, maar dan met iets meer tijd om te genieten! Zowel Carla als chef Bjorn zijn echt toppers in hun vak! We kijken al uit naar de volgende keer dat we komen dineren...



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De klantenservice liet echt te wensen over. De medewerker aan de telefoon kwam nogal onvriendelijk over en weigerde om onze reservering te verplaatsen naar een dag later, ook al waren er nog vrije kamers beschikbaar in het hotel. Het leek alsof hij geen enkele moeite wilde doen, puur omdat we de extra 10 euro op Booking.com niet hadden betaald. We waren bereid om extra kosten te betalen, maar hij bleef maar hameren op dat kleine bedrag en was totaal niet bereid om behulpzaam te zijn. Het is moeilijk te begrijpen waarom hij zo struikelde over die 10 euro, terwijl we bereid waren om meer te betalen. Het leek alsof het hem alleen maar ging om het feit dat we via Booking.com hadden geboekt in plaats van rechtstreeks bij het hotel. Waarom werken ze dan überhaupt samen met Booking.com als ze geen klantenservice willen bieden aan die klanten?





© 2007-2025 ReisChecker.nl