ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Radisson Sas Balmoral

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamers vertonen tekenen van ouderdom en achterstallig onderhoud, met zichtbare beschadigingen en vlekken, krassen op de vloer en een airconditioning die niet naar behoren functioneert. Het ontbijt was redelijk, hoewel het warme gedeelte soms niet goed op temperatuur was. Het restaurant zelf was niet heel speciaal, dus zijn we na één keer elders gaan eten. Het vinden van parkeerplek was 's avonds vaak een uitdaging, aangezien de parkeerplaats snel vol raakte. We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad en de spa. Gedurende de week waren er 's ochtends luidruchtige bouwwerkzaamheden vanwege renovaties aan het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel biedt veel waar voor je geld. Hoewel het gebouw indrukwekkend en imposant oogt, heeft het wel wat achterstallig onderhoud. De gangen zijn vuil en sommige voorzieningen, zoals airco en slaapbank, zijn aan vervanging toe. De service is prima, met vriendelijk personeel dat bereid is om te helpen. Een aantal medewerkers spreekt Engels, dus vraag gerust om hulp. De slaapbank was al opgemaakt bij aankomst en er waren voldoende nespresso-cupjes en theezakjes aanwezig. Als je meer nodig hebt, hoef je er alleen maar om te vragen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel is duidelijk niet meer wat het ooit was en de kwaliteit past niet meer bij het aantal sterren. Het lijkt erop dat al het geld wordt geïnvesteerd in de bouw van een nieuwe vleugel, die niet goed aansluit bij de historische gevel. Het personeel lijkt voornamelijk bestaand uit recent afgestudeerden of tijdelijke krachten, die moeite hebben met Engels en geen Nederlands spreken. Kleine details maken het verschil en er is nog veel ruimte voor verbetering.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Misschien had deze plek ooit potentie om 4 sterren te verdienen, maar die tijd is al lang voorbij. Het badwater was lauw, de verwarming in de kamer werkte niet goed, het ontbijt kon drukke momenten niet aan, alles leek versleten en een beetje vies, honden werden toegelaten, er stond een rij voor de steeds kapotte koffiemachines, enzovoort. Het personeel was niet onvriendelijk, maar er leken te weinig goed opgeleide medewerkers en een gebrek aan leiding. Voor ons is het duidelijk: hier komen we niet meer terug.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De airconditioning was kapot en de ventilator in de badkamer kon niet uitgeschakeld worden. Voor de prijs die we betaalden, hadden we ook meer service verwacht in de bar. Daarnaast was er veel geluidsoverlast.



© 2007-2025 ReisChecker.nl