ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Royal Astrid

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging3
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Tijdens ons weekendje weg met een voucher was de ontvangst aan de receptie verre van hartelijk. We stonden niet op de gastenlijst en de medewerker reageerde geïrriteerd toen we hem wezen op onze boeking met een voucher. Hij leek te zuchten en zei dat we dan maar moesten wachten. Onze kamer aan de zijkant bood uitzicht op een muur en de verwarming lekte. Gelukkig waren de wellnessfaciliteiten en het ontbijt wel in orde. Al met al had ik meer vriendelijkheid verwacht voor mijn geld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service1

Ik ben net terug van een dag en nacht in Oostende. Het is een prachtige plaats met een geweldig strand en gezellige eetgelegenheden. Helaas liet het hotel waar we verbleven veel te wensen over. De kamer was een regelrechte teleurstelling met een onaangename geur die zowel in de badkamer als in de rest van de kamer hing. Alles was duidelijk verouderd, vies en beschadigd, en de bedden waren ronduit rampzalig! Het enige positieve punt was de ligging van het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service3

Ik had een weekendje weg geboekt als verrassing voor mijn vriendin, in de hoop op een ontspannen tijd. Helaas viel het wellnessgedeelte ontzettend tegen - de baden waren beperkt en de bubbelbaden waren te klein voor meer dan vier personen. Dat was een teleurstelling. Verder was de kamer vrij eenvoudig en toen het brandalarm midden in de nacht afging, kregen we geen enkele update over wat er aan de hand was. Hoewel het hotel een eigen parkeergarage had, waren de tunnels die je door moest om bij het hotel te komen vies en angstaanjagend. Gelukkig was de locatie wel handig en goed bereikbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1

Dit hotel claimt een 3-sterrenaccommodatie te zijn, maar de realiteit viel tegen. Onze kamer op de vierde verdieping bevond zich in een gang die rook naar ouderdom en vochtigheid, en de kamer zelf was niet veel beter. Het hotel heeft dringend behoefte aan een grondige schoonmaak en renovatie!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid10

Bij aankomst werd ik meteen geholpen, maar de glimlach ontbrak. Het was opvallend dat ze niet om mijn paspoort of reserveringsbevestiging vroegen; ik kreeg direct de sleutel van mijn kamer. Helaas was de kamer bij binnenkomst snikheet, omdat er geen airconditioning was. Dit was een nadeel aangezien het erg warm was tijdens mijn verblijf van twee dagen. Afgezien daarvan was de kamer keurig en netjes. Het was echter jammer dat de deur niet op slot kon en dat de douche geen deur had, wat niet ideaal is voor gasten die op zoek zijn naar wat privacy.





© 2007-2024 ReisChecker.nl