ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Royal Astrid

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging3
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Tijdens ons weekendje weg met een voucher was de ontvangst aan de receptie verre van hartelijk. We stonden niet op de gastenlijst en de medewerker reageerde geïrriteerd toen we hem wezen op onze boeking met een voucher. Hij leek te zuchten en zei dat we dan maar moesten wachten. Onze kamer aan de zijkant bood uitzicht op een muur en de verwarming lekte. Gelukkig waren de wellnessfaciliteiten en het ontbijt wel in orde. Al met al had ik meer vriendelijkheid verwacht voor mijn geld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service1

Ik ben net terug van een dag en nacht in Oostende. Het is een prachtige plaats met een geweldig strand en gezellige eetgelegenheden. Helaas liet het hotel waar we verbleven veel te wensen over. De kamer was een regelrechte teleurstelling met een onaangename geur die zowel in de badkamer als in de rest van de kamer hing. Alles was duidelijk verouderd, vies en beschadigd, en de bedden waren ronduit rampzalig! Het enige positieve punt was de ligging van het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service3

Ik had een weekendje weg geboekt als verrassing voor mijn vriendin, in de hoop op een ontspannen tijd. Helaas viel het wellnessgedeelte ontzettend tegen - de baden waren beperkt en de bubbelbaden waren te klein voor meer dan vier personen. Dat was een teleurstelling. Verder was de kamer vrij eenvoudig en toen het brandalarm midden in de nacht afging, kregen we geen enkele update over wat er aan de hand was. Hoewel het hotel een eigen parkeergarage had, waren de tunnels die je door moest om bij het hotel te komen vies en angstaanjagend. Gelukkig was de locatie wel handig en goed bereikbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1

Dit hotel claimt een 3-sterrenaccommodatie te zijn, maar de realiteit viel tegen. Onze kamer op de vierde verdieping bevond zich in een gang die rook naar ouderdom en vochtigheid, en de kamer zelf was niet veel beter. Het hotel heeft dringend behoefte aan een grondige schoonmaak en renovatie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid10

Bij aankomst werd ik meteen geholpen, maar de glimlach ontbrak. Het was opvallend dat ze niet om mijn paspoort of reserveringsbevestiging vroegen; ik kreeg direct de sleutel van mijn kamer. Helaas was de kamer bij binnenkomst snikheet, omdat er geen airconditioning was. Dit was een nadeel aangezien het erg warm was tijdens mijn verblijf van twee dagen. Afgezien daarvan was de kamer keurig en netjes. Het was echter jammer dat de deur niet op slot kon en dat de douche geen deur had, wat niet ideaal is voor gasten die op zoek zijn naar wat privacy.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10

Na het lezen van talloze recensies had ik niet al te hoge verwachtingen van dit hotel. Gelukkig bleek het een aangename verrassing te zijn toen we een van de gerenoveerde kamers kregen toegewezen. De kamer was prachtig en van goede kwaliteit. Het ontbijt was ruim voldoende en het personeel was vriendelijk en behulpzaam, wat ons verblijf nog aangenamer maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service3

De vloeren in de kamer en gangen waren behoorlijk smerig, het beddengoed rook onfris en het was een hele opgave om na 22.00 uur nog iets te drinken te krijgen. Bovendien was er 's nachts veel lawaai, wat het verblijf verre van rustgevend maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Samen met mijn vriendin besloten we last minute een nachtje weg te boeken. Bij aankomst leek de receptie meer op een callcenter, druk en veel mensen in gesprek. Na een wandeling door het oude gedeelte van het hotel, kwamen we eindelijk aan bij onze gerenoveerde kamer. Het oude gedeelte rook muf en het tapijt was niet bepaald fris. Gelukkig was de kamer zelf schoon, maar erg gehorig. Geluiden van de aangrenzende kamers en de voorbijrijdende tram waren continu hoorbaar. De wellnessfaciliteiten waren wel in orde, maar het was verrassend dat we extra moesten betalen voor badjassen. Het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam, en de massage die we kregen was van goede kwaliteit. Het ontbijt de volgende ochtend was standaard en voornamelijk bezocht door oudere gasten. Volgende keer zullen we waarschijnlijk kiezen voor een aparte wellnesservaring. Al met al was dit hotel een kleine teleurstelling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service2

Recentelijk verbleven we in deze accommodatie met behulp van een voucher. Vooraf hadden we al gehoord over de twee soorten kamers: de gerenoveerde en de verouderde. De staat van de verouderde kamers werd flink onderschat - ze waren in werkelijkheid een stuk erger dan verwacht. Onze kamer rook sterk naar citroen, waarschijnlijk om andere onfrisse geuren te maskeren. De vloerbedekking was vies, het meubilair zag er oud en bevlekt uit, en 'gedateerd' was daarbij nog vriendelijk uitgedrukt. Een gerenoveerde kamer was niet beschikbaar, dus moesten we genoegen nemen met een iets betere kamer om onze kinderen, die ons deze overnachting cadeau hadden gedaan, niet teleur te stellen. Tip voor toekomstige gasten: kies absoluut voor een gerenoveerde kamer als je hier wilt verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service1

- De gastvrijheid laat echt te wensen over. - De kamer laat te wensen over qua hygiëne en prijs-kwaliteitverhouding. - Het zwembad is helaas te fris. - Het ontbijt is acceptabel. - De locatie is echter wel goed. - Het restaurant moet van tevoren gereserveerd worden, maar kan ook exclusief worden geboekt (zoals bij ons het geval was), waardoor er geen diner in het hotel beschikbaar was (alleen diepvries sandwiches...). - Het geluidsniveau is erg hoog.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

Ondanks negatieve beoordelingen op Zoover, werden wij aangenaam verrast tijdens ons verblijf. We werden hartelijk ontvangen en de service was uitstekend. Onze kamer was modern, ruim en brandschoon en de wellnessfaciliteiten waren prachtig en ruim opgezet. Het enige minpuntje was dat het hotel wat gehorig was en het zwembad aan de kleine kant, waardoor je snel aan de overkant was na slechts vier zwemslagen. Het ontbijt was prima, hoewel het sap en de koffie wat waterig waren, helaas was het diner iets minder van kwaliteit. Het uitzicht vanuit het hotel was niet bijzonder, met uitzicht op een weg of de buren. Gelukkig compenseerde de nabijheid van het strand en de boulevard dit ruimschoots, aangezien daar onze voornaamste interesse lag. Al met al was het een plezierig verblijf waar we ons prima een paar dagen hebben kunnen vermaken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4

We bezochten een restaurant rond half acht en waren al om acht uur klaar met ons driegangenmenu, inclusief voorgerecht, hoofdgerecht en dessert.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service8

We werden verrast door de uiteenlopende staat van het hotel, met een oud gedeelte dat echt verouderd en versleten was. De vloerbedekking was vies, keukenkastjes waren kapot, er hing een onaangename geur vanwege een lekkend toilet en er was schimmel in de badkamer. Gelukkig was de kamer wel ruim. Het ontbijt was goed, maar de eetruimte was overvol en bloedheet vanwege het ontbreken van airconditioning. Parkeren was een probleem bij mooi weer, met nergens plek te vinden en hoge kosten voor de garage. Gelukkig maakte de geweldige locatie alles goed, op steenworp afstand van de boulevard en het strand. Het personeel was in eerste instantie onbehulpzaam, maar werd later vriendelijker. De wellnessfaciliteiten waren heerlijk en voor een goede prijs. De tram stopte voor de deur, wat handig was om overal naartoe te kunnen. Al met al hebben we toch genoten van ons verblijf, ondanks de tekortkomingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging10
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4

De gerenoveerde kamer was netjes en het bed was comfortabel, maar helaas waren de gordijnen kapot. Tijdens het diner was de bediening niet bepaald persoonlijk en leek het meer op een grote keukenervaring dan op een gezellig diner. De borden werden bijna op de tafel gegooid en het leek alsof ze ons liever zagen vertrekken dan dat ze ons wilden bedienen. Toen ik geen dessert wilde en om een koffie vroeg, kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was. Het personeel leek niet echt gastvrij en ik hoorde hen zelfs roddelen over andere gasten, wat de sfeer niet ten goede kwam. Hoewel de meeste kamers opgeknapt waren, was het duidelijk dat het personeel niet dezelfde renovatie had ondergaan. Het zou een gemiste kans zijn als het hotel geen gemotiveerd personeel zou aannemen dat gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan. De wellnessfaciliteiten waren ook teleurstellend en gaven een gevoel van grootheidswaanzin. De locatie van het hotel was wel goed, maar dat was dan ook het enige positieve punt. Al met al was het jammer dat de ervaring niet beter was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service6

We hebben genoten van ons verblijf in de accommodatie. Het is gunstig gelegen, dicht bij het strand en op loopafstand van het centrum. De kamers waren comfortabel en het personeel was vriendelijk. De prijs-kwaliteitverhouding was goed en het restaurant voldeed aan onze verwachtingen. Het eten was prima, maar niet bijzonder. De kamers waren schoon en netjes, hoewel ze wel wat gedateerd waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service5

Dit hotel heeft dringend behoefte aan een opfrisbeurt. Sommige kamers hebben een modern tintje gekregen, terwijl andere verouderd en slordig zijn. De gangen zien er niet bepaald fris uit, met vuile muren en vlekken op de vloer. Het eten wordt opgediend alsof je in een kantine zit. Je hebt amper de tijd om je bord leeg te eten voordat het volgende gerecht al voor je neus staat. De tafels staan zo dicht op elkaar dat privacy ver te zoeken is, en er is geen keuzemenu beschikbaar. Het personeel is niet bepaald vriendelijk en mist warmte, waardoor de sfeer niet bepaald gezellig is. Het bed, vooral de matras, is versleten met een diepe kuil erin. Al met al is dit een hotel om snel te vergeten en niet aan te raden. Het enige lichtpuntje is de wellnessfaciliteiten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9

De kamer was prachtig ingericht, het ontbijt en diner waren voortreffelijk en het personeel was uiterst vriendelijk. Kortom, absoluut een plek om aan te bevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service7

Bij aankomst in het hotel werden we snel ingecheckt zonder verdere informatie over de faciliteiten. De kamer was ruim en schoon, maar verder niets bijzonders. Helaas was de ontbijtzaal te klein voor alle gasten, waardoor het nogal druk was. Het standaard ontbijt bood voldoende keuzes, maar de fruitsap en koffie lieten te wensen over. Het personeel in de ontbijtzaal mocht wel wat vriendelijker zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Dit hotel is absoluut een aanrader! Het diner is heerlijk en de ligging is ideaal, vlakbij zowel het strand als het centrum. Het personeel is ontzettend gastvrij en staat altijd voor je klaar. Het enige minpuntje is dat de kamers enigszins benauwd en gehorig kunnen zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service2

De check-in is pas mogelijk vanaf 15.00 uur en uitchecken moet voor 10.00 uur, eventueel tot 10.30 uur. Bij het betreden van de kamer valt meteen de eenvoudige inrichting op, met basic meubilair en twee verschillende nachtkastjes. Helaas was er een lek in de badkamer, afkomstig van het toilet. De ramen waren erg vies en er waren geen gordijnen, waardoor voorbijgangers vrij zicht hadden. De kasten waren vies, maar gelukkig was het bed comfortabel. In de gang stond veel rommel, met bedden, tafeltjes en stoelen her en der verspreid. De benedenruimte was niet erg sfeervol en de eetzaal voor het ontbijt deed denken aan een bejaardentehuis, wat niet gezellig was. Ondanks dit alles was de locatie wel gunstig gelegen, niet ver van de boulevard, het strand en de tramhalte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

We verbleven in de familiekamer voor 4 personen. Het was netjes en eigentijds met een balkon. Onze jongste, 9 jaar oud, was dol op het overdekte zwembad! Het ontbijt was uitgebreid en smakelijk. Het was jammer dat we de volgende dag moesten wachten, waardoor de keuzes beperkter waren. De kamer werd grondig schoongemaakt, met verse handdoeken en opgemaakte bedden. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend. Het personeel was vriendelijk en bood onmiddellijke hulp. Echt top!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service9

Na onbedoeld een gratis verblijf te hebben gewonnen, besloten we om met z'n tweeën voor 50 euro een nachtje weg te gaan (zonder ontbijt). Voorafgaand aan ons verblijf lazen we enkele negatieve recensies, maar bij aankomst in het hotel werden we aangenaam verrast. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een prachtig gerenoveerde kamer toegewezen. Het bed was comfortabel, de douche ruim en gescheiden van het toilet, en er was genoeg ruimte om onze spullen uit te pakken. Alles was brandschoon - we hadden niets te klagen! De wellnessfaciliteiten waren aangenaam, hoewel niet erg groot. De ligging van het hotel was uitstekend, met de boulevard op slechts 2 minuten lopen naar het centrum. Helaas viel het aanbod van winkels in het centrum wat tegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service9

Toen we aankwamen werden we hartelijk ontvangen en konden we onze auto direct parkeren, ook al waren we wat aan de vroege kant. Het was wel een beetje vervelend dat we moesten wachten tot 15 uur voordat we onze kamer in konden. De recent vernieuwde kamers waren erg netjes en schoon. Het ontbijt was goed verzorgd, maar de koffie liet helaas te wensen over. Ondanks dat komen we zeker nog eens terug naar deze accommodatie.

Melden


Reisperiode: juni 2008

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Verzorging3
  • Voorzieningen3

Bij inchecken zeer brommerige receptionist, maar waar je niet omheen kon was de ondragelijke rioollucht in de hal en de lift. Opvallend was dat elke nederlander die we spraken deze lucht rook, maar het personeel had nergens last van.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl