ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Nautica

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is een pareltje gelegen aan een sfeervolle jachthaven. De service is uitstekend en het personeel aan de receptie is vriendelijk en gastvrij, ze spreken vloeiend Duits en Engels. We werden aangenaam verrast met een ruime kamer met prachtig uitzicht op de zee. Het ontbijt is heerlijk en goed verzorgd, maar voor het diner kun je beter uitwijken naar de gezellige dorpjes in de omgeving waar je kunt genieten van betaalbare maaltijden in gastvrije restaurants. Het hotel beschikt over een kleine wellnessruimte met onder andere een sauna, stoomcabine, bubbelbad en een zwembad. Op verzoek kan de receptie de sauna's voor je aanzetten. Het stadje Novigrad is erg levendig en bruisend in de avonduren, een perfecte plek om de lokale sfeer te proeven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer is ruim opgezet, maar de badkamer laat te wensen over. Om te douchen moet je in het bad stappen, wat niet ideaal is. Daarnaast zit de douchekop te laag en is deze niet verstelbaar. Het geluid van de airconditioning is zo storend dat je oordopjes nodig hebt om te kunnen slapen. Een teleurstelling voor een hotel met vier sterren. Gelukkig is het ontbijt goed en is het personeel vriendelijk en behulpzaam.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel biedt een prachtig panoramisch uitzicht op de haven en een uitgebreid ontbijtaanbod, maar na verloop van tijd kan de variatie ontbreken. De kamers zijn royaal opgezet met ruime bedden en een groot balkon, maar de gedateerde badkamers hebben nog een bad-douchecombinatie in plaats van een moderne inloopdouche. Het personeel is vriendelijk en staat altijd klaar om te helpen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens ons verblijf werden we niet bepaald hartelijk ontvangen en onze kamer liet ook te wensen over. De badkamer rook onaangenaam en de kamer had duidelijk zijn beste tijd gehad. Het eten was redelijk van smaak, maar vrij standaard, vooral gezien de hooggespannen verwachtingen rondom de chef en zijn reputatie. De service liet te wensen over, vooral toen we om de rekening vroegen en bijna een half uur moesten wachten, terwijl het niet druk was. Toen we onze ontevredenheid bij de receptie uitten, werd het gebrek aan kwalitatief personeel als excuus aangehaald. Voor ons was dit geen geldige verklaring, aangezien we nog steeds de prijs betalen voor een goede service en ervaring. We hebben tijdens onze vakantie meerdere hotels in Kroatië bezocht, en dit was absoluut het slechtst op het gebied van service en klantvriendelijkheid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Hoewel de kamers groot en prachtig zijn, en de badkamer adembenemend, geef ik deze accommodatie toch slechts 3 sterren. Mijn verblijf was van maandag op dinsdag, en helaas was er die avond een feest in de haven bij het restaurant van het hotel, waarvan we niet van tevoren op de hoogte waren gesteld. Dit zorgde ervoor dat we slecht konden slapen, zelfs met oordoppen in. Gelukkig maakte het uitgebreide ontbijt de volgende ochtend veel goed, met een ruime keuze aan lekkernijen. Zonder het storende geluid van de muziek, zou ik deze accommodatie zeker 5 sterren geven!



© 2007-2025 ReisChecker.nl