ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Strandhotel - Grand Caf

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij een brasserie werden we hartelijk ontvangen en kregen we de suggestie om plaats te nemen in de heldere veranda met een prachtig uitzicht op zee. Helaas veranderde de sfeer snel toen een norse ober aan onze tafel verscheen. Hij nam op onprofessionele wijze onze bestelling op, waarbij hij zelfs weigerde om een voorgerecht te serveren voordat het hoofdgerecht kwam, om ervoor te zorgen dat we niet te lang hoefden te wachten op het hoofdgerecht. Voordat we ons aperitief zelfs hadden gekregen, werd het hoofdgerecht al geserveerd. We voelden ons gehaast en bijna als beesten behandeld - eten en wegwezen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen wij zin hadden in mosselen, werden we hartelijk ontvangen door een attente jonge ober die ons naar het terras leidde. Het lege restaurant doorkruisend bereikten we het terras, waar drie tafels beschikbaar waren. Plots verscheen daar een oudere man die nors en onvriendelijk leek, handgebaren makend dat we weg moesten. Zonder enige uitleg werden we naar buiten gestuurd. Misschien omdat de tafels voor vier personen waren en wij maar met zijn tweeën waren. Dit had op een vriendelijkere manier kunnen worden meegedeeld, door bijvoorbeeld gewoon twee tafels uit elkaar te schuiven. Na het lezen van andere recensies ben ik echter opgelucht dat we iets verderop heerlijke mosselen hebben kunnen eten, met een vriendelijke service. Aan het management: werk aan de attitude van je personeel, want als ik een 0 had kunnen geven, had ik dat zeker gedaan!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Gisteren bezochten mijn vriend, zus en ik deze plek voor een glas wijn en een stukje gebak. De ober die ons bediende was een oudere man met een norse houding, alsof hij de borden liever naar ons hoofd gooide dan ze voorzichtig neer te zetten. Toen het tijd was om af te rekenen, kreeg mijn vriend ook nog een snauw van deze ober. Hij vroeg om de eigenaar te spreken omdat hij vond dat deze klantonvriendelijke behandeling echt niet door de beugel kon. De eigenaar was aanwezig en na een korte discussie werd mijn vriend zelfs tegen zijn been geschopt. De eigenaar gedroeg zich bijna agressief en duwde ons vervolgens naar buiten. De sfeer in deze zaak was ook verre van aantrekkelijk, met een muffe geur die er hing. Het personeel was slordig gekleed, met gescheurde broeken waarbij je hun ondergoed kon zien en vieze nagels. Voor ons was dit echt een teleurstelling voor het anders zo mooie De Haan. Hier komen we nooit meer terug.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op dinsdagmiddag 24 september 2024 hebben we genoten van een drankje en appelgebak met slagroom. De dienstdoende ober, een man op leeftijd van naar schatting tussen de 65 en 70 jaar, maakte de tafel schoon met een nonchalante zwaai van zijn hand. Zijn benadering was echter verre van gastvrij toen hij ons onbeschoft vroeg wat we wilden bestellen. Het geserveerde eten belandde ruw op tafel en enkel het betoverende uitzicht leek de moeite van het blijven waard te zijn. Bij het afrekenen en een bezoek aan het toilet heb ik de slordige ober subtiel gevraagd of hij misschien ander werk zocht, gezien zijn ongepaste gedrag. Vol verontwaardiging deelde hij mee dat hij al 50 jaar in het vak zat. Op zoek naar de eigenaar sprak ik de barman aan, die stiekem toegaf dat de situatie niet acceptabel was, maar verzocht me vriendelijk om het wat rustiger aan te pakken. Hoewel ik mijn stem niet verhief, was mijn irritatie duidelijk voelbaar en ik nam geen blad voor de mond. Als bedankje voor mijn feedback kreeg ik echter een onverwachte trap tegen mijn rechterbeen, wat absoluut onacceptabel was en waarvoor ik zeker aangifte zal doen. Het lijkt erop dat ik geluk had dat ik in het gezelschap was van twee dames, anders had de ober misschien nog verder gegaan. Mijn advies: vermijd deze plek ten alle tijden!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kritiek op het Strandhotel verbaast me enorm. Iedereen heeft wel eens een mindere dag, dus wellicht was de persoon die negatief was gewoon niet in zijn beste humeur? Wij hebben al vele jaren genoten van heerlijke en ontspannen vakanties daar. Het hotel is prachtig opgeknapt en goed onderhouden. Doordat het een oud gebouw is, straalt het juist charme en authenticiteit uit. De oude ober hoort wat ons betreft helemaal bij de sfeer. Zijn langdurige dienstverband duidt erop dat hij zijn werk met plezier doet. Hij is misschien wat kortaf, maar altijd correct. De locatie is geweldig en ook de kamers en het personeel zijn voor ons top. Het feit dat het een familiebedrijf is en dat nu ook de zoon is toegetreden tot het team, is voor ons een extra pluspunt. Het ontbijt is uitstekend verzorgd. Wij kunnen werkelijk geen enkel negatief punt bedenken. Wij komen hier zeker nog terug!



© 2007-2025 ReisChecker.nl