ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Vivaldi

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamer was lekker ruim en goed verzorgd, met comfortabele bedden. De locatie was perfect, dichtbij het strand en het treinstation. Het ontbijt was zeer uitgebreid en gemaakt van verse ingrediënten. Daarnaast was de bagageopslag handig en het ontvangst was hartelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We besloten om twee nachten te verblijven in dit hotel, waarbij het ontbijt was inbegrepen, omdat we kaartjes hadden gereserveerd voor shows in het "Witte Paard". Het hotel is gunstig gelegen vlak achter de dijk, op slechts 100 meter afstand van de locatie van de shows. Daarnaast bevindt het zich ook vlakbij de winkelstraat (kerkstraat). Het treinstation is op loopafstand, op zo'n 500 meter van het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Onze overnachting vond plaats in kamer 208, die helaas aan de kleine kant was, zeker met een buggy erbij. Bij binnenkomst roken we meteen een muffe geur, ondanks een grondige schoonmaak van de kamer zelf. Echter, bij het betreden van de badkamer zagen we schimmel op de muren en houten raamkozijnen. Dit zou eigenlijk niet mogen in een hotel met vier sterren. De ramen waren ook erg vies en bevuild. Wat betreft het bed: dit was fantastisch. Als iemand met rugklachten heb ik geen enkele last gehad van pijn in mijn rug. Ik zou graag willen weten welk merk en type boxspring en matras er gebruikt werden. Het personeel van het hotel was over het algemeen zeer vriendelijk. Zelfs de schoonmakers waren beleefd en behulpzaam. Het ontbijt was heerlijk en bood ruime keuzemogelijkheden, alles was vers. De locatie van het hotel was uitstekend, met alles wat je nodig hebt op loopafstand. Al met al vond ik de prijs voor twee nachten aan de hoge kant gezien de aanwezige schimmel in de kamer. Hopelijk wordt er snel actie ondernomen om deze problemen aan te pakken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het ontbijt was voortreffelijk en het personeel was ontzettend gastvrij. De kamers waren netjes en comfortabel, hoewel de douche niet helemaal aan de verwachtingen voldeed. De thermen waren aangenaam, maar soms wat druk en lawaaierig door de grote groepen bezoekers. Al met al een aanrader voor een verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik had een reservering gemaakt bij Hotel Pantheon, maar uiteindelijk belandde ik in twee andere hotels in Blankenberge! Toen we vanuit de auto het hotel Pantheon belden om te laten weten dat we vertraging hadden, kregen we te horen dat we de sleutel moesten ophalen in hotel St. Saveur. Het bleek dat Hotel Pantheon gesloten was vanwege te weinig klanten. Wij kozen juist voor Pantheon vanwege de airconditioning, wat naar onze mening essentieel was in het centrum. Uiteindelijk moesten we overnachten in St. Saveur en ontbijten in een derde hotel, allemaal onderdeel van WP-hotels. De directeur beloofde compensatie, maar was niet bereikbaar toen we daarom vroegen. Hotel St. Saveur bevond zich ook in het centrum en dat merkten we. Het was rumoerig door dronken mensen op straat en vroeg in de ochtend door veegwagens en vrachtwagens. De kamer rook muf door stilstaand water in de afvoer, de douche gaf soms koud water en er was schimmel aanwezig. Het ontbreken van een hotelrekening bij het uitchecken zorgde voor onduidelijkheid over de compensatie, die uiteindelijk minimaal bleek te zijn. Er was weinig transparantie en de beloofde compensatie werd niet waargemaakt. We hebben besloten niet in te gaan op het aanbod van een gratis overnachting. Hoewel het een teleurstellende ervaring was, zien we het niet als de moeite waard om verdere stappen te ondernemen. Het was in ieder geval een leerzame ervaring.



© 2007-2025 ReisChecker.nl