ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Miauw Suites

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ons verblijf in kamer 816 was een teleurstelling van jewelste. Een piepkleine kamer met vuile matrassen vol vlekken. In de badkuip leek het alsof er een emmer verf was omgevallen. De enige werkende lamp was een felle, witte ledlamp. De douchekop lekte aan alle kanten, waardoor de badkamer doordrenkt raakte. Bovendien was het onmogelijk om de douchekop op te hangen, waardoor douchen geen pretje was. We hebben dit meteen gemeld bij de receptie, maar zij konden alleen het defect doorgeven aan de technische dienst en verder niets voor ons betekenen. Voor 130 euro was de prijs-kwaliteitverhouding belachelijk. Ondanks de centrale ligging van het hotel, raden we je toch aan om een ander verblijf te zoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De bedden waren net zo ongemakkelijk als een bank in een wachtruimte, en het beddengoed was niet bepaald fris. Het was moeilijk om 's nachts in slaap te vallen vanwege het felle licht in de gang en het lawaai van buiten, vooral omdat het hotel vlak bij het station lag en slecht geïsoleerd was. Het leek alsof we alles konden horen wat er buiten gebeurde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel is een goede keuze voor de prijs die je betaalt. De kamers zijn netjes, hoewel ze aan de kleine kant zijn. Helaas laat het ontbijt te wensen over, het is niet meer wat het ooit geweest is. Er was een beperkte selectie van charcuterie en confituur, waarvan sommige potten zelfs leeg waren. Er was wat platte kaas en humus, maar geen lekkere koffiekoeken, en slechts twee soorten pistolets. Ook ontbrak het aan vers fruit voor in de yoghurt, er lag alleen een appel. Geen spek en roereitjes, alleen hardgekookte eieren. En zelfs geen vers vruchtensap. Op basis van dit karige aanbod is de prijs van het ontbijt zeker niet gerechtvaardigd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De voorstelling die we hebben meegemaakt was absoluut geen succes: Bij het inchecken liep het al mis: er werd ons ten onrechte een "citytax" voor 4 personen in rekening gebracht, terwijl we met 3 waren. Toen we dit aankaartten, kregen we te horen dat we voor 4 personen hadden geboekt, dus moesten we ook betalen voor 4. Wat een gebrekkige klantenservice. Na het sturen van een e-mail om dit recht te zetten, hebben we echter geen reactie ontvangen. Eenmaal op de kamer aangekomen werden we onaangenaam verrast: de 4-persoonskamer die we hadden geboekt zou vier eenpersoonsbedden hebben, maar in werkelijkheid stonden er slechts 2 eenpersoonsbedden en een stapelbed. Bovendien troffen we bloed op het beddengoed aan en was er schimmel in de badkamer. De hygiëne liet echt te wensen over, met een vloer bezaaid met viezigheid, gebruikte zakdoekjes en god mag weten wat nog meer! Ook was er slechts voor 2 personen handdoeken klaargelegd, terwijl er voor 4 gezorgd zou zijn. Slechts 2 van de 4 bedden waren opgemaakt en ook daar zaten bloedvlekken op. Een zeer teleurstellende start in dit hotel. Toen we bij de receptie om nieuw beddengoed en extra handdoeken vroegen, was de reactie van de medewerker ronduit onbeschoft. Er heerste een totaal gebrek aan klantgerichtheid en gastvrijheid. Na veel moeite kregen we uiteindelijk een nieuwe set, maar de manier waarop dit verliep was verre van professioneel. Ons bezoek aan de bar was ook geen succes. Bij binnenkomst werden we direct geconfronteerd met het feit dat we de eerste en enige gasten van die dag waren, waardoor we ons allesbehalve welkom voelden. De tafels waren allemaal vies en de service liet ook te wensen over. Al met al was ons verblijf een grote teleurstelling en we zullen hier dan ook nooit meer terugkeren. Het management zou er goed aan doen om hun zaken en personeel op orde te krijgen, want zoals het nu gaat, kan echt niet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vorig jaar hadden we een prettig verblijf, maar dit keer was het een regelrechte ramp. De prijs belooft geen luxe ervaring in een vijfsterrenhotel. De ontvangst was al onvriendelijk, ik werd niet herkend als de boeker door de medewerker. Toch stond duidelijk mijn naam op de reservering, maar zonder aarzeling werd de volgende persoon in de rij geroepen. Pas toen mijn man erbij kwam, mochten we eindelijk inchecken. Eenmaal op de kamer bleek deze vol schimmel te zitten. We gingen terug naar de receptie en mochten een andere kamer bekijken. Deze was gelukkig niet beschimmeld, maar wel vies en stoffig. Voor de kinderen hebben we het maar geaccepteerd, maar de volgende dag was iedereen verkouden. 's Nachts was er veel lawaai van andere hotelgasten. Het bad kon niet vollopen door een defecte stop en douchen zorgde ervoor dat de hele badkamer nat werd. In de bedden waren de veren goed voelbaar. De locatie van het hotel was weliswaar goed. Maar voor ons zal dit geen herhaling krijgen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl