ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ter Kade

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Service10

Onze recente ervaring in Ter Kade was fantastisch! We verbleven in een schitterende kamer met heerlijke bedden die brandschoon waren. Het uitzicht op de zee en de haveningang vanuit de kamer was adembenemend. Het ontbijt was meer dan voldoende en het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service5

Het hotel heeft een fantastische locatie, op loopafstand van het centrum, parkeergelegenheid en het strand. Hoewel onze kamer ruim was, kon deze wel wat renovatie gebruiken. Helaas viel het ontbijt tegen, met beperkte keuzes. We zijn niet zeker of we hier nog eens zullen verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Service10

Een charmant hotel op een bijzondere plek. In kamer 54 genaamd "Düsseldorf" geniet je van een adembenemend uitzicht over zowel de haven als het strand. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Hoewel de lift wat aan de kleine kant is, word je eenmaal in je kamer verrast door het schitterende panorama dat zich voor je uitstrekt. Een absolute aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid3

De kamers waren brandschoon, alle lof voor het schoonmaakpersoneel, maar helaas liet het personeel bij de receptie te wensen over. Het leek alsof je aan je lot werd overgelaten zonder enige vorm van vriendelijkheid. Wat het ontbijt betreft, daar viel ook wel wat over te zeggen - ondermaats en slordig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Service6

Dit hotel is bescheiden, maar de kamer is luxe en biedt een prachtig uitzicht op zee. De bedden zijn comfortabel en het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is prima en kamer 44 is uitstekend. Ondanks dat het hotel wat verouderd is, raad ik het zeker aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Service4

De medewerkers vertoonden weinig behulpzaamheid en betrokkenheid, het ontbijt liet veel te wensen over en was niet zoals op de foto's op hun website (die dringend geüpdatet moeten worden). De bedden waren te klein en de matrassen versleten, dit hotel verdient zeker geen drie sterren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Service8

Prachtig panoramisch uitzicht, kamers zijn eenvoudig maar comfortabel. Het ontbijt biedt genoeg keuzes en de kamers worden goed schoongehouden. Het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Service6

Bij aankomst werden we vriendelijk begroet bij de receptie, wat een goede eerste indruk gaf. Helaas hield het daar wel op. De kamers waren wat aan de kleine kant en hadden een wat gedateerde uitstraling. De ouderwetse lift was ook niet bepaald ruim te noemen. Het diner in het hotelrestaurant liet ook te wensen over - het duurde erg lang voordat ons eten werd geserveerd, wat waarschijnlijk te wijten was aan onderbemanning in de keuken. Daarnaast was er veel lawaai 's nachts en het ontbijt bood weinig keuzemogelijkheden. Gelukkig was het uitzicht vanuit de kamer (half zee, half haven) wel mooi. Al met al hebben we besloten hier nooit meer terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Service5

De locatie van het hotel is geweldig met een adembenemend uitzicht dat ongeëvenaard is. Hoewel de kamers een beetje gedateerd zijn, bieden ze toch een prachtige ervaring door het panoramische uitzicht. Het personeel is uiterst vriendelijk en attent, wat het verblijf nog aangenamer maakt. Bovendien was het ontbijt ook uitstekend.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl