ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Castel

Beoordelingen

Reisperiode: juli 2021

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen10

Ik heb echt genoten van mijn verblijf hier. De hygiëne was uitstekend en ik voelde me helemaal op mijn gemak. Geen vervelende momenten, gewoon puur genot. Daarom kan ik dit niet vaak genoeg benadrukken: dit was een ervaring die ik niet snel zal vergeten. Ik had hier zeker het lef voor nodig, maar het was het dubbel en dwars waard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel was een echt pareltje. De kamer en badkamer waren brandschoon en de locatie tegenover het station was perfect. De medewerkers bij de receptie waren ontzettend vriendelijk en lieten me zelf kiezen of ik aan de voor- of achterkant wilde verblijven. Het terras en restaurant dat erbij horen waren ook top. Ik genoot van een verrassend lekkere Nepalese curry, ondanks dat het al laat in de avond was. Al met al een geweldige ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is zeker een fijne keuze voor een kort verblijf. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. Het bed was voor mij persoonlijk iets te stevig en de kussens waren behoorlijk groot en vol. Gelukkig had het hotel een lift, wat erg handig was. Wat betreft de locatie, het hotel is goed bereikbaar met het openbaar vervoer, maar er zijn weinig uitgaansmogelijkheden in de buurt. Kortom, een prettige plek om een paar nachten door te brengen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Een enkel bezoek was genoeg voor mij. De matrassen waren te zacht, maar de hoofdkussens waren oké. De douchecabine was te klein voor mijn lengte en de deur vloog steeds open bij iedere beweging. Er waren duidelijke tekenen van schimmel en de douchedeur dichting was kapot. De thermostatische douchekraan moest ik op minder dan 20° instellen voor een aangename temperatuur. Het handdoekenrek was niet bereikbaar vanuit de douche en bij het verlaten van de douchekamer kreeg je de deur gegarandeerd tegen je gezicht omdat er een nachtkastje achter stond. Over het algemeen zou ik dit hotel alleen aanraden als je echt geen andere opties hebt in Gent, bijvoorbeeld als je de laatste trein hebt gemist. Als je van tevoren kunt boeken, zijn er zeker veel betere alternatieven beschikbaar. Voor dezelfde prijs van €108 kun je bij Ibis Budget Hotel voor slechts €2 meer twee keer genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een unieke ervaring! In plaats van twee aparte tweepersoonskamers kregen we een ruime familiekamer voor ons gezin van drie. Op het eerste gezicht leek dit geen probleem, maar al snel bleek dat we flink in de maling waren genomen. Voor maar liefst 218€ (zonder ontbijt) kregen we een kamer die verre van acceptabel was. Schimmel op de muren en in de douche, een kleine badkamer zonder wastafel en een loshangende boiler. De douchekop was vastgeplakt met ducttape aan de muur, waardoor je eigenlijk gedwongen werd om je toiletbezoek in de keuken te doen of je handen te wassen in het toilet. De kledingkast had een ontbrekende deur en viel bij gebruik bijna uit elkaar. De deur van de kast diende blijkbaar als spatscherm voor de nutteloze kitchenette. De gordijnen sloten niet goed, het balkon was vies en vol vliegen, en de kussens leken wel van beton. Alsof dat nog niet genoeg was, werden we 's nachts twee keer wakker gemaakt door luidruchtige en respectloze gasten die hun kamer niet konden vinden en met deuren sloegen en bonkten. Toen we 's ochtends ons beklag wilden doen bij de Indiase eigenaar/receptionist, werden we beleefd maar afstandelijk behandeld en deed hij net alsof hij ons nauwelijks kon verstaan in het Nederlands of Engels.





© 2007-2025 ReisChecker.nl