ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Figaro

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In deze bruisende kapsalon heerst altijd een gezellige drukte, maar dat weerhoudt de kappers er niet van om prachtige kapsels te creëren. Ze begroeten iedereen met een warme glimlach en zorgen voor een vriendelijke sfeer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Kapster Carine verdient geen enkele ster. Haar knipkunsten lieten zoveel te wensen over dat ik genoodzaakt was om de dag erna naar een andere kapper te gaan om mijn haar te redden van haar onkunde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Na mijn eerste bezoek aan deze kapsalon was ik ontzettend tevreden met mijn nieuwe kapsel en styling. Ik kan niet wachten tot mijn volgende afspraak waar ik mèches ga laten zetten! Het feit dat er met biologische producten wordt gewerkt is echt een extra pluspunt, mijn haar ziet er nu zo gezond uit na de behandeling. En dit alles voor een meer dan eerlijke prijs. Ik kan deze kapsalon zeker aanraden voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en service!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik ben teleurgesteld omdat ik al meer dan 2 jaar mijn lange haren aan het sparen was en toen ik naar Figaro ging, vroeg ik of ze mijn haar kon stylen zoals op de foto. Ze stemde in, maar ik vroeg specifiek om alleen de bovenste laag bij te knippen en niet te veel van de lengte af te halen. Helaas merkte ik niet dat er geen spiegel achter mij stond en heeft ze toch mijn lange haren flink ingekort. De vriendelijkheid die ik de eerste keer ervoer was ook ver te zoeken, echt jammer. Na zo lang sparen en duidelijk aangeven wat ik wilde, eindigde ik toch met kortgeknipt haar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Als een trouwe klant die regelmatig gebruik maakt van hun diensten, had ik het ongeluk om een mislukte kleuring en slechte knipbeurt te krijgen, waardoor mijn geplande bruidskapsel in gevaar kwam. Helaas was de reactie van het personeel erg teleurstellend en voelde ik me niet serieus genomen. Het aanbod om gratis terug te komen bleek meer een formaliteit dan een echte oplossing voor het probleem. Het voelde alsof ze geen echte intentie hadden om het probleem aan te pakken en op te lossen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl