ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Relaxhotel Pip-margraff

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf van 4 dagen was tot in de puntjes verzorgd. Elke ochtend genoten we van een heerlijk, gevarieerd ontbijtbuffet dat steeds op tijd werd aangevuld. Het diner was werkelijk verrukkelijk; een 4-gangen maaltijd die absoluut een dikke pluim verdient. Het zwembad en de wellness faciliteiten waren prachtig en zeer goed onderhouden. Onze kamers werden dagelijks keurig schoongemaakt, waarvoor we zeker ook een dankwoord willen uitspreken naar het hardwerkende personeel. Ondanks het tegenvallende weer wist dit hotel alle negatieve puntjes weg te vagen en maakte ons verblijf meer dan geslaagd. Dit hotel verdient absoluut een score van 4 sterren!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens ons verblijf van drie dagen en twee nachten in dit hotel hebben we ontzettend genoten. De ruime en schone kamer bood alle comfort die we nodig hadden, zonder last te hebben van geluidsoverlast ondanks de centrale ligging. We hebben heerlijk geslapen in de comfortabele bedden en de kamertemperatuur was precies goed. De vernieuwde wellnessfaciliteiten waren een hoogtepunt; ze waren goed onderhouden en hygiënisch. Jammer genoeg negeerden sommige gasten de regel dat sauna's en het stoombad naakt dienden te worden betreden. We hadden gekozen voor het gastronomische arrangement, met een viergangenmenu op de eerste avond en een zevengangenmenu op de tweede avond. De gerechten waren vers bereid, met nadruk op streek- en seizoensgebonden producten, prachtig gepresenteerd en vergezeld van heerlijke wijnen, geserveerd in een gezellige setting. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, waardoor we van begin tot eind optimaal konden genieten. We kijken er zeker naar uit om nogmaals terug te keren en onszelf opnieuw te laten verwennen gedurende een paar dagen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik kwam hier per toeval terecht tijdens een zakenreis en besloot iets te eten. De aankleding van zowel het hotel als de brasserie is echt prachtig en het personeel is ontzettend gastvrij en behulpzaam. Het eten was voortreffelijk, dus ik raad het zeker aan om hier langs te gaan, zelfs al is het maar voor een maaltijd!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Als fervent recensent deel ik graag mijn ervaring over dit juweel van een hotel. Met een overdosis aan luxe was ik aangenaam verrast. Hoewel dit hotel niet valt onder de budgetcategorie, is het elke euro waard. We boekten op goed geluk een suite voor twee nachten, en werden niet teleurgesteld. Het halfpension arrangement met ontbijt en viergangendiner maakte het verblijf compleet. Parkeergelegenheid was aanwezig, hoewel soms schaars. Wij verkiezen doorgaans midweek en buiten vakantieperiodes te reizen. De Guestfriend app bleek een handige metgezel tijdens ons verblijf. Het hotel zelf was een oase van comfort en moderniteit. De suite was ruim, goed onderhouden en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt, bereid met lokale producten, was gevarieerd en vers. Het restaurant bood uitmuntende gerechten met lokale ingrediënten, geserveerd met oog voor detail. En hoewel de bediening vriendelijk was, viel er nog ruimte voor verbetering op het vlak van technische en taalkundige vaardigheden. De spa faciliteiten waren uitgebreid en goed onderhouden, wat zorgde voor een ultieme relaxervaring. Kortom, een herhaling van dit verblijf staat zeker op de agenda. Met warme dank aan het hele team nemen we afscheid, wetende dat we hier als koningen werden behandeld. Op naar een volgend bezoek!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij het diner kregen we een tafel toegewezen vlakbij de ingang en in de looproute van het personeel. Ons verzoek om ergens anders te zitten werd afgewezen, omdat andere gasten die er de vorige dag waren, die plaatsen al hadden geclaimd. Het voelde alsof onze wensen niet werden gerespecteerd, terwijl we ook gasten waren. Later zagen we dat er een veel betere tafel de hele avond leeg bleef, wat nog meer teleurstelling gaf. Dit liet een onaangename nasmaak achter, waardoor we ervoor kozen om de volgende dag ergens anders te dineren. Daarnaast was de ontbijttafel te hoog of waren de stoelen te laag, waardoor het zitcomfort ver te zoeken was. Helaas was er ook geen decafe cappuccino beschikbaar, wat een gemis was. Ondanks deze negatieve punten, was het hotel wel keurig (mogelijk pas gerenoveerd?) en had het een aangename wellness. Het dorp zelf was wat saai, maar de omgeving was uitstekend geschikt om te fietsen. Helaas heeft een slechte ervaring ervoor gezorgd dat we nooit meer terug zullen komen en het ook niet zouden aanbevelen aan anderen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl