ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Pauls

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Gunstige locatie. Kleine, doch schone kamer met minibar. Efficiënte communicatie voor aankomst via verschillende kanalen. Kamer toegankelijk met een sms-bericht. Naam op de deursleutel kan privacy in het gedrang brengen. Minpunten: Badkamer is erg klein met een plastic harmonica deur die weinig geluidsisolatie biedt. Gebrekkige verlichting en weinig ruimte om op te drogen. Een lekkende douchekop. Het ontbrak aan een persoonlijk ontvangst. Voor het ontbijt in de eetzaal moesten we een extra 10 euro betalen. Een croissant en chocoladebroodje moesten gedeeld worden tussen twee personen. Een verzoek om meer werd niet ingewilligd. Broodjes en sandwiches waren wel beschikbaar. Vriendelijke bediening aan tafel. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is teleurstellend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Beste, Ik wil graag mijn teleurstelling uiten over de tegenvallende ervaring die we hebben gehad. Het is spijtig dat er sprake was van dubbele betalingen voor het verblijf en dat het ontbijt niet op een geschikt tijdstip kon worden aangeboden. Normaal gesproken staat de bakker al om 7 uur paraat (tenminste, in de Kempen), dus het was teleurstellend om te zien dat hier niet meer moeite voor werd gedaan voor de gasten. Het was frusterend om 's ochtends beneden te komen en te merken dat andere gasten al hadden ontbeten terwijl wij niemand van het personeel hadden gezien tijdens ons verblijf. De service liet echt te wensen over en daarom kan ik dit verblijf niet aanbevelen. Volgende keer zullen we zeker op zoek gaan naar een plek waar de service beter is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De accommodatie liet helaas te wensen over. Onze kamer was compact en gedateerd, het bed was niet geschikt voor twee personen en de badkamer had een douchegordijn van stof en leek rechtstreeks van een camping te komen. Daarnaast was er sprake van vochtproblemen, gebrek aan ventilatie en onvoldoende stopcontacten. Helaas viel de ervaring met deze boeking via Bongo tegen, aangezien de werkelijkheid niet overeenkwam met de foto's die werden getoond. Het was geen aanrader en we hadden betere verwachtingen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit gezellige hotel is ideaal gelegen en beschikt over een eigen parkeerplaats. Bij aankomst kreeg ik een ruime familiekamer toegewezen, kamer 22, die erg comfortabel was. De enige kanttekening was de vochtigheid in de badkamer, gelukkig rook de rest van de kamer fris en schoon. De service was absoluut top-notch en droeg bij aan een aangenaam verblijf!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze ervaring in dit hotel met een bongobon was teleurstellend. De kamer was te klein voor twee personen en niet goed schoongemaakt. Spinnenwebben aan het plafond, gebrek aan stopcontacten en een te klein bed droegen bij aan het ongemak. De douche had een oud stoffen gordijn met gaatjes erin en de ramen vertoonden schimmel. Het toilet leek rechtstreeks uit een oude caravan te komen en de receptie was verre van gastvrij. We moesten nog eens 20 euro extra betalen voor het ontbijt, dat ook niet aan onze verwachtingen voldeed. De enige lichtpuntjes waren de vriendelijke dame tijdens het ontbijt, maar helaas sprak ze geen Nederlands. Kortom, wij keren niet meer terug naar deze accommodatie.



© 2007-2025 ReisChecker.nl