ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sofitel Quartier Europe

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Voor ons verblijf in het hotel hadden we vooraf contact opgenomen om te controleren of het mogelijk was om een kamer te boeken met een Bongo-bon. Aan de telefoon werd bevestigd dat dit kon en dat de reservering in orde zou komen. Bij aankomst die avond wist het hotelpersoneel echter van niets en moesten ze de volgende dag contact opnemen met de reserveringsafdeling. Uiteindelijk kregen we te horen dat er geen kamer beschikbaar was en dat we 293 euro moesten betalen voor één nacht. De kamer had wel een bad, maar geen werkende kraan, wat betekende dat het een uur duurde om het bad te vullen voordat mijn vriendin erin kon gaan. Het dockingstation voor de iPhone was verouderd en de tv kon niet worden gekoppeld aan mijn Chromecast. Tijdens het ontbijt werden we onvriendelijk behandeld en zelfs weggekeken, ondanks dat we op tijd waren. Dit gedrag was echt teleurstellend voor een hotel met vijf sterren. Je verwacht op zijn minst een zekere standaard, hoffelijkheid en vriendelijkheid, wat hier ontbrak. Ik zal hier zeker niet terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Door onverwachte omstandigheden bevond ik me om half zeven 's ochtends in de buurt van dit hotel. Met nog een half uur te overbruggen voordat mijn werkdag begon, was ik blij verrast dat de lobby van het hotel al geopend was. De vriendelijke medewerkers boden mij een kop koffie aan en een comfortabele plek om te wachten. Ik waardeerde hun gastvrijheid enorm en vond het zeker de moeite waard om dit hotel een beoordeling met vijf sterren te geven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Prachtig en verzorgd hotel met een vriendelijke sfeer. De centrale ligging maakt het ideaal voor zakenreizigers. De lobby heeft een aantrekkelijk interieur en straalt een gezellige ambiance uit. De kamers zijn goed onderhouden en schoon. Hoewel de meeste medewerkers vooral Frans of basis Engels spreken, kun je voor alle Engelse vragen terecht bij het receptiepersoneel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Voor mij zet dit hotel de standaard voor wat een uitstekend verblijf zou moeten zijn. De kamers zijn brandschoon en goed verzorgd, met oog voor kleine details. Maar het is vooral het personeel dat hier het onderscheid maakt. Na talloze reizen kan ik zeggen dat ik nog nooit eerder zulke oprecht vriendelijke medewerkers ben tegengekomen. Ze zijn zo gastvrij dat het me bijna verlegen maakt, op een prettige manier. De lobby is ook een fijne plek om te vertoeven, zowel alleen als met gezelschap. Er is een ondergrondse parkeergarage aanwezig, hoewel de ingang aan de zijkant niet heel duidelijk is aangegeven - hiervan heb ik een foto toegevoegd. Bedankt voor het heerlijke verblijf!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het verblijf was geweldig dankzij de vriendelijke personeelsleden en uitstekende service. Ze stonden altijd voor ons klaar en deden er alles aan om ons verblijf comfortabel te maken. Het ontbijt was heerlijk en de bar had een gezellige sfeer. Het was echt een plezier om hier te verblijven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl