ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Guest House Huyze Die Maene

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Afgelopen week hebben we hier een hapje gegeten en de ervaring was ronduit teleurstellend. Het eten was van bedroevende kwaliteit en het personeel was onbeschoft. Het was bijna komisch hoe slecht het was! Wij zullen hier niet meer terugkomen...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit restaurant verdient absoluut geen aanbeveling. We werden snel benaderd voor onze drankjes en werden onder druk gezet om onze keuzes te maken. Het personeel leek meer geïnteresseerd te zijn in hun mobiele telefoons dan in de gasten. Ze waren constant aan het vragen of we nog meer wilden bestellen, terwijl we duidelijk hadden aangegeven dat we genoeg hadden. Bij het afrekenen keek het personeel zelfs mee terwijl we onze pincode invoerden. Er was geen enkele vorm van begroeting toen we vertrokken. Kortom, de service was zeer opdringerig en van slechte kwaliteit. Dit restaurant verdient geen ster!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een klassiek voorbeeld van een toeristische valkuil. Het personeel was niet bepaald hartelijk en we kregen dubbel aangerekend voor een drankje. Eens maar nooit weer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

We hebben over het algemeen genoten van ons verblijf in een ruime kamer op de 2e verdieping met een prachtig uitzicht. Het was een leuke afwisseling om eens te verblijven in een accommodatie die niet helemaal modern en trendy was. Hoewel het sanitair schoon was, liet de staat van onderhoud te wensen over. De indeling met de koelkast op een vreemde plek en het koffiezetapparaat bovenop een plas water was niet ideaal, maar geen enorme klachten waard om direct over te klagen. Wat echter wel een groot minpunt was, zijn de bedwantsen! Inmiddels is ons hele gezin duidelijk gebeten. Bij mij verschenen afgelopen dinsdag bultjes (op meerdere plekken, enkele op een rij), en inmiddels zijn de beten zichtbaar bij alle 4 gezinsleden. Het duurt 3 tot 12 dagen voordat de bultjes na de beet zichtbaar worden, dus het is geen prettig idee. Hopelijk wordt hier snel iets aan gedaan. Ondanks dit vervelende incident, bedankt voor het verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik heb alleen wat gedronken en een nagerecht besteld. Helaas werd de dame blanche zonder chocolade geserveerd. Na wat vragen, goten ze er lukraak wat koude, instant chocoladesaus overheen, terwijl het ijs al aan het smelten was. De frisdrank was verkeerd (plat in plaats van bruisend water) en werd zonder glas geserveerd. De ober was moeilijk verstaanbaar en drong erop aan om direct te betalen. Gelukkig was de locatie wel heel mooi. Het is jammer dat zo'n goed gelegen restaurant zo'n teleurstellende service biedt.

Melden


Reisperiode: september 2014

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Alles was top en het personeel was ontzettend vriendelijk. Elke ochtend stond er een uitgebreid ontbijt klaar voor wie wilde aanschuiven.

Melden


Reisperiode: augustus 2014

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Drie dagen verbleven in deze B&B. Van ons had het nog wel drie dagen mogen duren. Je komt aan in het beneden gelegen restaurant waar men zeer druk is. Je wordt vriendelijk verzocht om even plaats te nemen aan een tafeltje voor de nodige formaliteiten. Logisch, een B&B heeft geen receptie. Als men dat graag wil, ga dan vooral naar een hotel. Daarna wordt je gewezen hoe in je kamer te komen. Via drie korte trapjes (het is immers een stokoud pand) of via de uitstekende soepel lopende lift. Er zijn drie vrijwel even ruime kamers die recht boven elkaar liggen. Je komt binnen in een klein gangetje met daaraan het toilet en er tegenover de badkamer waar je de handen kunt wassen. Ik heb op deze site een hoop gemekker gelezen over de kleine badkamer, Ja, hij zal ongeveer 1.20m bij 2.00m. zijn. Alles zit er echter in. Een goeie wastafel met goede verlichting en een uitstekende douche met drie jetstreams. Wat wil je nou nog meer voor die paar dagen dat je ergens verblijft? Als je niet zonder je bad kan blijf dan vooral thuis. Helaas, maar dat is persoonlijk, heeft de eigenaar zich dit gezeur toch aangetrokken en een bad geplaatst in een hoek van de zeer grote kamer. Weer een enorm probleem opgelost. Verder is alles er wat je je zou wensen. Een gezellige inrichting die misschien niet je smaak is, maar gelukkig mag die verschillen. Knus is het. Een prachtige smart-tv, een prima snelle wifi verbinding, lekkere zitmogelijkheden zodat je ook even aangenaam op je kamer kan bijkomen van het vele wandelen in het prachtige Brugge en een meer dan prachtig uitzicht. De eethoek heeft het, helaas dus, afgelegd tegen het bad. Er is een uitstekend (boxspring)bed, een koelkast die heel koud is, een waterkoker met mogelijkheid tot het maken van koffie en thee. Wij hebben absoluut geen last gehad van gehorigheid, maar dat zal ook te maken hebben met de mensen die in het pand verblijven. Je zit midden in het centrum van een drukke, toeristische plaats. Je hoort dus geluiden van buiten. Dat weet je van te voren. Door de dubbele ramen heb je er niet veel last van en anders zijn er nog oordoppen uitgevonden. Wij hebben geparkeerd in parking “De Biekorf” op ongeveer 100 m afstand. Drie dagen parkeren kostte ons € 17,80. Tot slot vermeld ik graag nog even het fantastische en ook uitgebreide ontbijt afkomstig uit het uitstekende restaurant onder de B&B met het bijzonder vriendelijke personeel. Wij zijn geen kinderachtige eters, maar dit kregen wij niet op. Goeie afwisseling ook. Zo’n ontbijt wil ik de rest van mijn leven wel.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl