ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Admiral

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

De bedbodems zijn niet erg stevig, vooral als je wat steviger gebouwd bent. Gelukkig compenseert het overvloedige buffet dit minpunt ruimschoots. Het eten is constant vers en er is altijd genoeg. Het gratis borreltje dat wordt aangeboden, zoals slicovitch, is een leuke bonus. Ook het ontbijtbuffet is rijkelijk gevuld en blijft goed gevuld, zelfs nadat de drukte van de ochtendspits voorbij is. Er is veel variatie om uit te kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Een fantastisch hotel met gastvrij personeel en prachtig schone kamers. Het ontbijt was geweldig en het avondeten was van uitstekende kwaliteit. Er was een brede variatie aan gerechten die continu werden aangevuld, zelfs vlak voor sluitingstijd. De eetgelegenheid was ruim opgezet en bood keuze uit verschillende vlees- en visgerechten, warme groenten en een saladebar waar je zelf je salade kon samenstellen. Het dessertbuffet was een feest met vers fruit, ijs, toetjes en taarten. Hoewel smaken verschillen, hebben wij elke avond in het hotel gegeten vanwege de heerlijke gerechten. Bij het zwembad bevond zich ook een uitstekend grillrestaurant waar we verschillende middagen hebben genoten van een maaltijd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9

Dit hotel ligt op een prachtige locatie aan de haven van Opatija, wat zorgt voor een geweldige sfeer. De inrichting is modern en stijlvol, maar niet kil. Het eten is van hoge kwaliteit en biedt veel keuzemogelijkheden, vooral het ontbijt was uitstekend. Onze kamer was gezellig ingericht en de verlichting zorgde voor een leuk effect. Vanaf het balkon hadden we een prachtig uitzicht op de haven en de zee, en het zitgedeelte was erg comfortabel. Het personeel was ontzettend vriendelijk en attent. Kortom, een hotel waar we graag nog eens terug zullen komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging10
  • Service8

Het hotel bevindt zich op een prachtige locatie en straalt een verzorgde uitstraling uit. Het ontbijt is heerlijk en goed verzorgd. Helaas viel het avondeten erg tegen. De gerechten misten smaak en waren vaak al uitverkocht na slechts een uur. Bovendien was de vis iedere avond te ver doorbakken. Een teleurstelling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Er viel niet veel op te merken aan ons verblijf. Het hotel was brandschoon en hoewel de kamer eenvoudig was, had het alles wat we nodig hadden. Het enige minpunt was dat het buitenzwembad zout water had, wat een beetje ongebruikelijk is. Na het zwemmen is het aan te raden om een douche te nemen en jezelf goed af te spoelen, omdat het zout anders op je huid blijft liggen en dat voelt niet prettig. Afgezien daarvan was het een geweldige vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service8

Dit hotel is ideaal gelegen aan de kust en aan een mooie boulevard van 12 kilometer lang, echt een aanrader voor wandelaars. De kamers zijn misschien niet de ruimste, maar wel van goede kwaliteit. Het eten is smakelijk en gevarieerd, met opties als kip, vis, rund- en varkensvlees en voor de liefhebbers zelfs lever! Hoewel er niet overdreven veel groenten zijn (misschien een lokale gewoonte), is er wel altijd rauwkost en ijs beschikbaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service8

We besloten om de aanwijzingen van D-reizen te negeren en gebruikten gelukkig onze navigatie om Opatija te bereiken. Elke avond genoten we van een diner in buffetvorm in het hotel. Het eten was eenvoudig gepresenteerd, maar bood een goede prijs-kwaliteitverhouding en een ruime keuze aan vleesgerechten. Onze kamer was gezellig met een balkon dat uitkeek op de zee.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service4

Nooit eerder hebben we zo'n teleurstellende ervaring gehad met het eten in een hotel. Elke dag was hetzelfde gerecht in dezelfde volgorde geserveerd, en alles was lauw tot koud, of je nu vroeg of laat bij het buffet was. Uiteindelijk besloten we om na 3 dagen elders te gaan eten in de stad en zijn we 3 dagen eerder dan gepland vertrokken uit dit hotel. Gelukkig hebben we ons kunnen bevrijden uit deze vakantiehel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

We verbleven in het begin van april in dit hotel. Over het algemeen was de ervaring positief. De service was goed, met iemand die onze koffers van de bus naar de kamer bracht. Helaas waren er geen Nederlandse zenders op de tv en waren de bedden niet heel comfortabel, wat resulteerde in rugklachten. Het eten in het hotel was wel lekker en uitgebreid. Het buitenzwembad was helaas leeg en het binnenzwembad was niet ideaal vanwege het koude en zoute water. De sauna was ook geen hoogtepunt. Opatija zelf was niet erg levendig en 's avonds was er weinig te beleven, het leek wel uitgestorven. Ook was het gedoe bij de grens vervelend en kostte het veel tijd wanneer we met de bus een uitstapje maakten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9

We hebben ondanks het mindere weer toch volop genoten van onze vakantie in dit hotel. De culinaire ervaring was verrassend en divers, met 's ochtends en 's avonds een uitgebreid saladebuffet vol heerlijke kazen en vers fruit. Zelfs bij regenachtig weer was de fitnessruimte, sauna en binnenbad (met zeewater) een welkom alternatief. Het personeel was ontzettend vriendelijk en gastvrij. Wij zouden zeker terugkeren naar dit hotel in het prachtige Opatije.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service6

Tijdens onze reis van Dubrovnik naar huis hebben we een tussenstop gemaakt bij Hotel Admiral in Opatija. We werden hartelijk ontvangen en verbleven op de 8e verdieping met een prachtig uitzicht over Opatija en Rijeka. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, maar wees op je hoede op drukke dagen, want dan moet je vroeg zijn om nog iets lekkers te kunnen bemachtigen. Het zwembad gevuld met zeewater zorgde voor een unieke ervaring, ook al waren er wat algen te zien op de bodem zoals een eerdere beoordeling aangaf. Het enige minpuntje was de hoeveelheid oudere gasten, met en zonder rollator, waardoor het soms wat druk kan zijn. Desondanks hebben we genoten van een paar mooie dagen in Hotel Admiral en heerlijk gegeten in de lokale restaurants met een overvloed aan visgerechten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

Een minpunt van deze accommodatie is dat de airconditioning 's nachts wordt uitgeschakeld van 1 tot 6 uur, zelfs als deze de hele dag draait terwijl je niet op de kamer bent. Het buffet blijft twee weken lang hetzelfde en het parkeren van een auto voor 14 dagen kost 850 kuna (€120), of je nu voor of in het hotel parkeert. Gelukkig is er ondergrondse parkeergelegenheid beschikbaar in het hotel om je auto uit de zon te houden.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl