ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Villa Panda

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De klantenservice liet te wensen over en de accommodatie was verre van ideaal. We werden gevraagd om vooraf te betalen en bij aankomst was het duidelijk dat er weinig aandacht was besteed aan schoonmaak en onderhoud. Het ontbijt was teleurstellend, de badkamer overstroomde, en meerdere voorzieningen zoals lichtschakelaars, ramen en douches waren kapot of ontbraken. De geluidsoverlast van passerende treinen was ook bijzonder hinderlijk. De matrassen waren zo hard dat een nacht doorbrengen in een gevangeniscel comfortabeler zou zijn geweest. Kortom, deze accommodatie is absoluut geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens ons vijfdaagse verblijf in augustus hebben we genoten van een heerlijke ervaring. Het hotel straalde klasse en netheid uit, en het culinaire aanbod was verrukkelijk. Hoewel het buffet niet overdreven uitgebreid was, waren de gerechten vers en gevarieerd. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, wat ons verblijf nog aangenamer maakte. De nabijheid van het strand en de boulevard was een waar pluspunt. Hoewel we in het begin enigszins bezorgd waren toen ze direct om betaling vroegen bij aankomst, bleek onze zorg ongegrond te zijn. Al met al waren we heel tevreden over onze vakantie-ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vergeet Villa Panda, deze plek verdient de naam Villa Verrassing. Je zult je verbazen over de unieke 'treinervaring' die je hier krijgt, aangezien de treinen op elk uur van de dag voorbij denderen. Verwacht echter geen goede nachtrust in deze bouwvallige en vieze kamer. En die vermeende gratis parkeergelegenheid? Blijkt toch opeens €6 te kosten. En dat is nog niet alles - voor €5 kun je de airconditioning gebruiken en voor €3 ontbijten. Het lijkt alsof elk comfort hier in euro's wordt uitgedrukt. Deze accommodatie is zeker geen aanrader voor gezinnen, met stroomstoringen, gebrekkige voorzieningen en een ontbijtservice die veel te wensen overlaat. Liever geen herhaling van deze nachtmerrie. Kies liever voor een beter driesterrenhotel waar je niet voor elke extra service extra moet betalen en waar je behoeften niet genegeerd worden. Vaarwel Villa Verrassing.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik geef deze accommodatie een enkele ster, omdat ik niet eens minder kan geven. Het was een onaangename ervaring in dit hotel. In de winter dunne zomerdekens aantreffen en matrassen die aanvoelden als marmer, dat zegt al genoeg. De stroom viel drie keer uit binnen de eerste 24 uur en de douche gaf alleen ijskoud water en was roestig. De kamer had airconditioning (zonder afstandsbediening) en een tv (zonder afstandsbediening). Bovendien hingen overal blootliggende elektrische draden. Parkeergelegenheid was schaars en het inbegrepen ontbijt was eigenlijk alleen geschikt voor één persoon... Niet aan te raden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn partner en ik hebben recentelijk een paar dagen doorgebracht in dit teleurstellende hotel. Van de hygiene tot het eten, alles was beneden alle peil. Overal vond ik vuil, zowel in de kamers als in de eetzaal. Het betalen van het resterende bedrag was zelfs vereist voordat we de kamer konden betreden. Op de website werd gesproken over kamers met balkon (slechts 8 van de 20 hadden er een), kluisjes (die nooit werden vermeld door het personeel), telefoons op de kamers (niet aanwezig), en satelliet-tv (zelfs het basiszenderpakket ontbrak). De badkamer miste een bidet, handdoekhaakjes, stopcontacten, waterdruk was minimaal en warm douchen was op z'n best een uitdaging. Het badkamerraam had een vastzittend rolluik zonder koord en vertoonde nog steeds verfresten en afplaktape van eerdere schilderwerken. Handdoeken moesten apart worden aangevraagd en er waren geen kledinghangers in de kast. Als frequente bezoeker van Romagna had ik nog nooit problemen ondervonden met het eten, maar dit keer was het van ziekenhuiskwaliteit en de service en hygiëne lieten te wensen over. Op het terras stonden stoelen in belabberde staat, roestig en allesbehalve esthetisch verantwoord. Ik hoef geen luxe, maar netheid vereist geen sterren, slechts gezond verstand van het personeel en de eigenaar. Mijn advies: vermijd dit hotel ten alle tijden.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl