ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Elitsa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ligging van de accommodatie is fantastisch en de wifi werkt uitstekend. Helaas lijkt de receptie niet altijd voldoende bemand, ondanks de vermelding van een "24/7 receptie". De kamer werd tijdens ons verblijf van twee nachten niet schoongemaakt, wat resulteerde in onveranderde handdoeken, een gebrek aan toiletartikelen en een vuilnisbak die niet geleegd was. Bovendien troffen we bij aankomst restjes aan van eerdere gasten in de koelkast.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De uitbaters vertrouwen op een externe cateringservice voor het eten, maar helaas wordt er vaak gerechten geserveerd die niet vers zijn en ook nog eens koud zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De receptioniste lijkt niet bepaald een ochtendmens te zijn en het wordt alleen maar erger na de lunch. Communiceren kan lastig zijn als je geen Bulgaars spreekt, aangezien ze geen andere taal lijkt te begrijpen. Als je haar zoekt bij de receptie, is de kans groot dat je haar buiten aantreft met een sigaret. Het hotel en het personeel zijn teleurstellend en het lijkt erop dat de geadverteerde voorzieningen niet aanwezig zijn. Het is beter om elders te zoeken voor een prettig verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Als je ervoor kiest om te verblijven in dit hotel en je hebt al een maand geleden een reservering gemaakt, loop je het risico dat er geen kamer beschikbaar is. Het personeel vertoont een zeer teleurstellende service, ze lijken niet geïnteresseerd en zijn geneigd om de waarheid te verdoezelen. Een week voor ons vakantie vertrek belde ik om te verifiëren of alles in orde was, vooral omdat we met onze hond reisden, en kreeg geruststelling. Bij aankomst werd ons echter medegedeeld dat er geen kamer beschikbaar was. Verward vroeg ik de receptioniste hoe dit kon gebeuren, aangezien ik slechts vier dagen eerder had gebeld en alles in orde leek. Blijkbaar was het personeel ontslagen. Waarom dan nog liegen? Dit hotel was altijd ons favoriet met mijn familie. De service was top, het eten bereid door chef-kok Bai Iliya zal altijd in onze herinneringen blijven en het altijd glimlachende personeel. Jammer genoeg zullen we niet meer terugkeren naar deze plek.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een verschrikkelijke ervaring was dit verblijf in het hotel! Ik zal hier zeker nooit meer teruggaan. De hygiëne liet te wensen over, met onveranderde lakens van vorige gasten. Het eten was teleurstellend en leek zelfs koud, alsof het willekeurig ergens vandaan was gehaald. Verblijven in dit hotel is absoluut een vergissing! De eigenaren gedragen zich gierig en onbeschoft: ze schakelden het warme water uit, verstopten zich en weigerden zelfs ontbijt te serveren! Bovendien rookten ze de hele dag door, het hele gebouw was vies en er was geen ander personeel aanwezig. Mijn advies? Vermijd deze ellende koste wat kost! Het lijkt alsof ze opzettelijk gasten belachelijk maken, aangezien bonnen en een prijslijst ontbraken. Ik zou dit afschuwelijke hotel nooit aanbevelen aan anderen en zal er nooit meer terugkeren!



© 2007-2025 ReisChecker.nl