ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Spa Light

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Hoewel het hotel een goede indruk maakte, voldeed het niet aan de verwachtingen van een 5-sterrenaccommodatie. Bij aankomst merkten we al snel dat de kamer niet grondig was schoongemaakt. Er waren verschillende onvolkomenheden, zoals plakkerige vlekken op de kapstok, een onfrisse douche met achtergebleven shampoo en haren, stoffige bedkussens en alomtegenwoordig stof. Toen we dit aan de receptie meldden, kregen we als reactie: "Prima, ze zullen het morgen oplossen." Ook in het spacentrum troffen we enkele hygiënische issues aan, met als dieptepunt een overdaad aan stof in de ventilatieroosters van de infraroodsauna. Gedurende ons drie dagen durende verblijf werden de toiletten naast het hoofdrestaurant nooit voorzien van zeep. Hoewel er nog meer punten zijn die de 5-sterrenkwaliteit niet waarmaken, zal ik me hier beperken. Toch verdient het vriendelijke en attente personeel in het restaurant en bij de receptie een pluim. Al met al kan gesteld worden dat de basis goed is, maar dat er vooral meer nadruk moet worden gelegd op hygiëne.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel, dat ooit wellicht 5 sterren verdiende, kan daar nu zeker niet meer aan tippen. Het valt in het niet bij luxueuze hotels zoals Markovo, Katarino, Atmosphere en zelfs Grande Vista. Bij het inchecken werd 15.00 uur aangekondigd, maar pas ruim na 16.00 uur werden wij ingecheckt op een zondag. In de kamer troffen we overal lange zwarte haren aan op de lakens en badkamertegels, en er waren geen handdoeken aanwezig. Het beloofde binnenbrengen van deze ontbrak ook. De badjassen en handdoeken waren versleten. Met al deze details in het achterhoofd, is het moeilijk te begrijpen hoe dit hotel nog steeds als 5-sterren wordt aangeprezen. Bij het zwembad heerste chaos en onveiligheid. Ligbedden waren verfrommeld en er was geen handhaving. De redder keek amper om naar wat er gebeurde. In het restaurant ontbrak toezicht en er was geen controle op hygiëne en gedrag van gasten. Hoewel de kamers ruim waren met grote terrassen en luxe Magniflex-matrassen, waren er ook nadelen zoals constante trillingen en lawaai van airconditioners. Er ontbrak zelfs een droogrek voor handdoeken in de badkamer. Het gebied rondom het hotel bood geen wandelmogelijkheden, slechts stof, modder, afval en bouwwerkzaamheden. Het hotel was omringd door beton, zonder groen of parken te bekennen. Dit gebrek aan natuurlijke omgeving en het constante bouwlawaai droegen niet bij aan een aangenaam verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onze recente ervaring in dit hotel was verre van wat we hadden gehoopt. Bij aankomst liepen we tegen een aantal problemen aan in onze kamer: kapotte douchekop, niet-functionerende tv, onbruikbare telefoon en een afstandsbediening die met tape bij elkaar werd gehouden. Niet echt wat je zou verwachten van een zogenaamd 'luxe' hotel. Hoewel enkele van deze problemen werden opgelost, bleef de telefoon de hele tijd onbruikbaar. Daarnaast was het absurd dat het kinderbad op vrijdag werd gekoeld en op zaterdag al te koud was voor de kinderen om te gebruiken. Hierdoor waren alle gasten gedwongen om de kleine warme jacuzzi te delen, wat natuurlijk niet ideaal was. Het antwoord van het personeel over de lage water temperaturen was teleurstellend en liet veel te wensen over. Ook was de spa niet het ontspannende 5-sterrenverblijf dat we hadden verwacht. Veel apparatuur was kapot of versleten, en de ligbedden stonden zo dicht op elkaar dat er geen gevoel van privacy was. Het enige lichtpuntje was het voortreffelijke eten dat werd geserveerd. Maar voor een hotel dat beweert een premiumervaring te bieden, is lekker eten simpelweg niet genoeg om alle andere tekortkomingen goed te maken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een geweldige ervaring hebben we gehad tijdens onze vakantie! Dit was onze eerste keer in dit hotel en we zijn enorm tevreden. De kamers zijn niet alleen schoon, maar ook lekker ruim. Hoewel er geen droogrek in de badkamer was, werden de badjassen en handdoeken elke ochtend vervangen door het attente personeel. Zelfs op een lege maag smaakte het eten voortreffelijk. De kinderhoek mag dan klein zijn, maar mijn twee druktemakers vermaakten zich daar urenlang. De zwembaden waren prachtig, warm en schoon, zelfs tijdens de drukke aprilvakantie vonden we altijd nog vrije ligbedden. De massage die ik kreeg was één van de beste ooit. Parkeren was geen enkel probleem, met zelfs een overdekte parkeergelegenheid beschikbaar. Hoewel het uitzicht misschien niet spectaculair was en er niet veel te doen was in de omgeving, vonden we dit niet erg, gezien de algemene rust van Velingrad. Het vriendelijke en behulpzame personeel maakte echt indruk op ons, vooral hun oog voor detail. Ze herinnerden zelfs welke tafel we de eerste twee dagen zaten en hielden deze voor ons gereserveerd. Op mijn verzoek om wat fruit in mijn gin-tonic toe te voegen, anticipeerden ze hier direct op en bleven dit doen. Al met al was het een fantastische ervaring!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De verwachtingen die waren gecreëerd door de reclame van dit hotel leken verre van te worden waargemaakt. Het gebouw bevond zich in een troosteloze buurt waar overal bouwwerkzaamheden plaatsvonden. De handdoeken die werden verstrekt, waren versleten en vertoonden gaten. Bovendien liet de afzuiging in het restaurant te wensen over, waardoor je kleding naar gefrituurd voedsel rook na het ontbijt. Voor kinderen waren er weinig activiteiten te vinden, met een kleine speeltuin die al om 21.00 uur sloot. De kinderen hadden niet veel ruimte om te spelen en speelden zelfs voor de receptie. Onze accommodatie was een studio met een slaapbank voor ons kind, die echter te groot en bijzonder oncomfortabel was.



© 2007-2025 ReisChecker.nl