ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Strand

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Geweldige klantenservice! Ik informeerde of ze voedsel konden leveren dat gluten- en lactosevrij was, en ook zonder geraffineerd tarwezetmeel. Dit was voor mij essentieel. Gelukkig was dit mogelijk, maar het kostte wel wat extra. Toch kreeg ik waar voor mijn geld, vooral met het heerlijke avondeten en overvloedige ontbijt. Het was misschien jammer dat het bed niet helemaal ideaal was, met muren aan beide kanten, vooral als je de veertig al gepasseerd bent!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst om half vijf 's middags was er niemand bij de receptie te bekennen, maar gelukkig lagen de sleutels klaar in een envelop. Helaas was de kamer aan de kleine kant, met slechts een 3/4 bed voor twee personen. De kamer had geen ventilatie of airconditioning, waardoor het erg warm was. Helaas was er ook een probleem met de afvoer in de douche, maar er was niemand aanwezig bij de receptie om dit te melden. Hierdoor hebben we niet echt kunnen genieten van alle faciliteiten die het hotel te bieden had. De informatie op het bord in de kamer liet ook te wensen over. De reservering was inclusief een 4-gangenmenu, maar er ontbrak een bestekset en de bestelling werd verward met een andere tafel, waardoor de ober niet zeker wist of we 3 of 4 gangen wilden. Hoewel het eten redelijk was, ontbrak er saus bij het hoofdgerecht en moesten we meerdere keren naar de keuken gaan omdat er weinig bedienend personeel was in het restaurant. De kamermuren waren zo dun dat we helaas werden gestoord door onze snurkende buurman. Desondanks was de locatie van het hotel wel top en het uitzicht op het water maakte veel goed.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De dienstverlening en installatie lieten te wensen over. We betaalden een aanzienlijk bedrag per persoon voor onze brunch met meer dan 40 gasten, maar kregen een kleine en slecht klinkende ruimte toegewezen. Daarbij werden we bediend door slechts één ober, zonder water op tafel en met koude pannenkoeken. Hoewel er in het begin wel kanne drank op tafel stond, werden deze al snel opgebruikt en niet op tijd bijgevuld. Al met al, de ervaring was verre van wat we hadden verwacht voor de prijs die we betaalden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst op onze bestemming in Risskov voor een tweedaags verblijf, werden we verwelkomd met een diner en ontbijt met drie gangen, inclusief een drankje na het diner. De receptie gaf ons onze sleutel om 15:45 uur, net voor sluitingstijd om 16:00 uur. Na deze tijd moet je contact opnemen met het restaurant voor assistentie. Helaas was de opstelling van de kamer niet helemaal ideaal. Het tweepersoonsbed van 140 cm stond tegen de muur aan, wat betekende dat iemand over de ander moest klimmen om eruit te komen, vooral vervelend 's nachts als je naar het toilet moet. Een andere opstelling zou handiger zijn, zoals het bed in het midden van de kamer, zodat je er van beide kanten bij kunt en zelfs tv kunt kijken vanuit bed. De badkamer was ook aan de kleine kant en het was lastig om te voorkomen dat er water overal spatte tijdens het douchen, zelfs met de douchekop tegen de muur. De prijs die we betaalden leek een beetje aan de hoge kant voor wat we kregen, maar we hebben toch genoten van ons verblijf. Misschien zullen we in de toekomst terugkomen, vooral als het hotel veranderingen doorvoert die het verblijf aantrekkelijker maken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De vloeren en kamers tonen duidelijk tekenen van langdurig gebruik en hebben dringend behoefte aan renovatie.



© 2007-2025 ReisChecker.nl