ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sverre

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze familie had 2 kamers geboekt, maar bij aankomst bleken deze zich op verschillende verdiepingen te bevinden, waardoor we niet dicht bij elkaar konden zijn, wat natuurlijk teleurstellend was. Het ontbijt liet ook te wensen over, met slijmerige stukjes komkommer en lege verpakkingen die we moesten omruilen voor eetbare opties. Om het nog erger te maken, had onze badkamer een constante geur die zelfs na pogingen om dit te verhelpen telkens terugkwam. Daarbovenop werden we dagelijks geplaagd door lawaaierige meeuwen, waardoor het onmogelijk was om de ramen open te zetten voor frisse lucht, wat resulteerde in benauwde kamers en verstoorde nachtrust. Al met al was dit geen aangename ervaring en we zullen hier niet meer terugkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Hotell Sverre is een budgetvriendelijk hotel met een charmante uitstraling die wat opknapwerk kan gebruiken. Ondanks enkele tekenen van ouderdom, biedt dit hotel comfortabele bedden voor een goede nachtrust. Het ontbijtbuffet is eenvoudig maar voldoende, hoewel een paar klassiekers zoals eieren en spek ontbreken. Voor een verfrissing kun je terecht bij de koffie- en theefaciliteiten of de automaat in de gang met drankjes en snacks. Tijdens het verblijf is gratis parkeren op straat mogelijk tot 09.00 uur. De locatie van het hotel in het bruisende centrum van Sandnes is ideaal, met winkels en restaurants op steenworp afstand in Langgaten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het personeel was aardig en gastvrij, en ik heb heerlijk geslapen tijdens mijn verblijf. De accommodatie ligt op slechts een korte autorit van 45 minuten verwijderd van de prachtige Preikestolen, wat erg handig was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel is mooi, maar het is wel een beetje onpersoonlijk. Ze hebben geen receptiepersoneel, dus je moet alles via een tablet regelen. Dat vond ik wel jammer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een hotel zonder traditionele receptie - een unieke ervaring! Bij aankomst geen medewerkers te bekennen, alleen een soepel zelfbedieningssysteem. Ontbijt moet apart besteld worden, maar bij aankomst staat alles keurig klaar en er is ruim voldoende eten en drinken beschikbaar. Top service!



© 2007-2025 ReisChecker.nl