ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Moravsko Village

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Om naar de kamer te gaan, moet je twee liften nemen en een korte wandeling door een doolhof maken voordat je aankomt. Er is geen aparte ruimte om je skikleding op te bergen, dus je moet het doolhof met al je spullen doorlopen. Het bed is geschikt voor gasten van 150 cm en korter.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas was mijn ervaring in dit hotel verre van positief! Bij aankomst kreeg ik een kamer met aparte bedden in plaats van een tweepersoonskamer waar ik om had gevraagd. Daarna werd ik naar een kamer op de bovenste verdieping gebracht zonder wifi. Na een vermoeiende dag wilde ik douchen, maar kwam erachter dat de boiler kapot was en er geen warm water was. Toen ik vroeg om naar een andere kamer te verhuizen, kreeg ik een verkeerde sleutel die leidde naar een bezette kamer! Gelukkig waren de mensen er op dat moment niet. Uiteindelijk kregen we een andere kamer, maar ook daar waren problemen zoals een verstopte afvoer en een kapotte toiletknop. Let op deze punten als je hier verblijft!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Graag zien we een verandering in de tapijten. Dit is het enige minpuntje, want de rest van ons verblijf was fantastisch! De faciliteiten waren overvloedig en we hebben ontzettend genoten van het verwarmde zwembad en de jacuzzi's. De sfeer in de lobby en rondom het zwembad was heerlijk knus. Daarnaast waren zowel het ontbijt als het diner voortreffelijk, met vooral het dinerbuffet als absolute hoogtepunt. Het is jammer dat de tapijten een domper hebben gezet op onze algehele ervaring, maar desondanks hebben we genoten van alles wat het verblijf te bieden had.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij onze aankomst werden we geconfronteerd met beddengoed dat niet helemaal fris leek en dekens die een grondige reiniging konden gebruiken. De schoonmaakster leek niet bereid om de lakens te verschonen en het kostte wat overredingskracht (lees: geld) om haar zover te krijgen. De volgende dag werd een andere medewerkster boos toen ik vroeg om een schone badjas en weigerde om een nieuwe spons te gebruiken voor het afwassen van de glazen. Het restaurant en het zwembad waren in orde, maar de taalbarrière met de hotelmanager zorgde voor communicatieproblemen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

In mijn ervaring met het hotel was het een hele opgave om mijn ski-uitrusting naar mijn kamer te brengen, aangezien er geen speciale ruimte voor was. De kamer bevond zich ver weg van de ingang en ik moest een hele reis maken door drie liften en verborgen doorgangen om er te komen. Daarbij kwam ook nog eens dat er op sommige dagen geen warm water was, wat erg vervelend was. Het bed in de kamer leek meer geschikt voor kinderen, met een houten plank aan het einde waardoor ik mijn benen niet kon strekken. Om het nog erger te maken, hielden buiten blaffende honden me de hele nacht wakker. De volgende ochtend deelde ik mijn teleurstelling met andere gasten bij de receptie, en tot mijn verbazing had iedereen dezelfde negatieve ervaring. Het personeel was onbeschoft en absoluut niet bereid om te helpen. Gelukkig waren de spa-faciliteiten en de locatie van het hotel de enige hoogtepunten tijdens mijn verblijf.



© 2007-2025 ReisChecker.nl