ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Cristal

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit was al onze derde bezoek aan deze accommodatie en we zijn telkens tevreden geweest. De kamers zijn niet alleen betaalbaar, maar ook comfortabel, vooral die met uitzicht op zee. Let wel op dat je geen kamer krijgt met uitzicht op de airconditioningcompressoren. Het eten was heerlijk en er was genoeg keuze, en het personeel was ontzettend vriendelijk en attent. Een echte aanrader voor een verblijf!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling was deze accomodatie! Hoewel de kamers ruim en netjes waren, leek het alsof de bouw van het hotel niet volledig was afgestemd op de locatie. Na een douchebeurt was de badkamer een rommeltje en de wifi was belachelijk duur. Maar het allerergste was het eten. Verschrikkelijk! Alles leek te lang gekookt in die bakken, de eetzaal straalde geen gezelligheid uit en de goedkope wijn was vies en kostte ook nog een fortuin. Het ontbijt was al net zo slecht, geen verse koffie of jus d'orange en zelfs een croissant moest je zelf door de broodrooster halen. Dit was absoluut een ervaring die we niet snel zullen herhalen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie was goed, maar de communicatie tussen de receptie, bar en restaurant liet te wensen over. Het leek alsof de receptionisten niet op één lijn zaten en het personeel was over het algemeen niet erg vriendelijk, behalve één receptionist en één ober. Helaas waren de bedden van slechte kwaliteit en ontbraken er topdekmatrassen, waardoor het kamermeisje een oplossing moest improviseren door een opgevouwen deken onder het onderlaken te leggen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ligging van de accommodatie is fantastisch, maar het hotel kan wel een opfrisbeurt gebruiken. De airconditioning was behoorlijk vies en vol stof, wat niet prettig was. Daarnaast waren de bedden erg hard, waardoor ik het niet zou aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel heeft potentie, maar er zijn toch enkele verbeterpunten. Bij aankomst zou het fijn zijn als de gasten meer informatie zouden krijgen over de omgeving. Het ontbijt is elke dag hetzelfde en mist variatie. De badkamer is schoon, maar na het douchen staat deze vaak onder water. De bar is niet erg gezellig en de verouderde meubels kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken. Parkeren is een uitdaging voor gasten die met de auto komen. De vriendelijkheid laat te wensen over, daarom geef ik slechts 3 sterren. Hopelijk kunnen ze hier in de toekomst van leren. Desondanks moet je je niet laten afschrikken. Met een beetje assertiviteit en kennis van verschillende talen kom je al een heel eind in dit hotel.



© 2007-2025 ReisChecker.nl