ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Avillion

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn vrouw en ik, beiden Amerikaanse staatsburgers, hebben de wereld rondgereisd en verbleven in een breed scala aan accommodaties, van budget tot luxe. Water is altijd een cruciale factor geweest tijdens ons verblijf in hotels over de hele wereld. Het viel ons echter op dat dit hotel geen waterflessen aanbood, iets wat we normaal gesproken wel gewend zijn. In andere landen kregen we standaard waterflessen voor een dollar of op zijn minst een herbruikbare glazen fles. Het leek alsof dit hotel op de een of andere manier bezuinigde, zelfs na een verblijf van zeven nachten. Ook kregen we een tegoed van $40 aangeboden als we ervoor kozen om niet dagelijks onze kamer te laten schoonmaken, wat dan gebruikt kon worden voor het ontbijt. De receptie leek moeilijk tevreden te stellen en gaf ons het gevoel alsof het hotel minimumloon aan het personeel betaalde. Afgezien van de locatie had het hotel weinig bijzonders te bieden. Het personeel leek als robots, zonder enige emotie, en de prijs-kwaliteitverhouding was ver te zoeken. Het ontbijt was redelijk, maar al met al zou ik hier niet opnieuw verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik verbleef voor slechts één nacht en moet zeggen dat de locatie handig was en de kamer lekker ruim en comfortabel, en vooral brandschoon. Wat minder was, waren de kapotte jaloezieën die niet meer omhoog wilden en een wastafel in de badkamer met lage waterdruk, maar het was nog steeds te doen. Tijdens het inchecken was er wat gedoe met het identificatieproces en de man bij de balie, van Aziatische afkomst, hielp me, maar met een ietwat lichtgeraakte houding en op een gegeven moment dook hij gewoon weg. Ik schrijf het toe aan een misverstand en hoop dat dit een eenmalig incident was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Steeds weer onberispelijk, dit hotel is misschien wel een van de meest gunstig gelegen plekken in het hart van Sydney. Het is heel gemakkelijk om te voet of met het openbaar vervoer naar alle attracties, winkels of shows te gaan. De parkeergelegenheid is ruim, zowel buiten als binnen het World Square-complex. Je kunt van tevoren reserveren en zelf parkeren, of als je dat liever hebt, gebruik maken van de parkeerservice van het hotel. Het personeel is altijd vriendelijk en gastvrij. We hebben hier al meerdere keren verbleven, zowel als stel als met onze kinderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens mijn verjaardag arriveerden we vrij laat in het hotel, rond 21.00 uur, en werden we begroet door een receptioniste met een buitengewoon vriendelijke en charmante persoonlijkheid. Hoewel ze geen Australische was, straalde ze een beleefde en hartelijke sfeer uit die ons meteen thuis liet voelen. Oorspronkelijk hadden we een suite met twee bedden geboekt voor ons drietjes. Echter, tot onze verrassing probeerde ze ons kosteloos te upgraden naar een ruimere kamer, wat een bijzonder en attent gebaar was. De kamer zelf was behoorlijk ruim, met een luxe ligbad en goede voorzieningen. Het enige minpuntje was de wat oude airconditioning, die er niet in slaagde de kamer op de juiste temperatuur te houden. Desondanks was de algehele ervaring fantastisch, dankzij de voortreffelijke service en vrijgevigheid van de receptioniste.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel biedt een degelijke en betaalbare ervaring, vergeleken met een standaard 3-sterren hotel dat net iets beter is dan een Best Western. Hoewel het officieel als 4-sterren wordt beschouwd vanwege het aanwezige restaurant/bar, voelt het meer als een 3-sterren accommodatie. De receptie oogt mooi en schoon, en de medewerker die ons incheckte was efficiënt en vriendelijk, waardoor we kosteloos een kamerupgrade kregen naar een balkonkamer. Het loont zeker de moeite om te informeren naar eventuele betere kameropties. Het bed was comfortabel en zacht, maar de badkamer was nogal teleurstellend. De hoekdouche had een onhandig ontwerp waardoor er water op de vloer belandde, en het bad leek niet fris. Bovendien zaten er onaangename kleine vliegjes in de badkamer. De espressomachine was een pluspunt, echter werd onze gebruikte beker niet adequaat gereinigd. Het tapijt in de kamer en gangen vertoonde tekenen van slijtage, wat een verouderde uitstraling gaf. De lege koelkast was wel handig. Al met al was de prijs voor ons 3-daagse verblijf redelijk, maar ik zou de volgende keer een ander hotel kiezen voor een modernere of gerenoveerde kamer, gezien de vele vergelijkbare opties in de stad die dit kunnen bieden voor dezelfde prijs.



© 2007-2025 ReisChecker.nl