ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Monaco

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is ideaal voor een verblijf direct bij aankomst in of vlak voor vertrek vanuit Faro. De comfortabele bedden zorgen ervoor dat je weinig last hebt van andere gasten. Er zijn diverse faciliteiten aanwezig, waaronder een verfrissend zwembad. In de buurt zijn er genoeg opties om te eten, koffie te drinken en boodschappen te doen, bijvoorbeeld bij de plaatselijke Lidl.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie van dit hotel is handig dicht bij het vliegveld, maar dit brengt wel beperkingen met zich mee. De kamers zijn eenvoudig ingericht en bieden uitzicht op een saaie witte muur, waardoor het uitzicht niet bepaald inspirerend is. Het ontbijt wordt geserveerd in de kelder, wat betekent dat er geen ramen zijn en je dus geen uitzicht hebt terwijl je geniet van je maaltijd. Helaas is er in de directe omgeving van het hotel weinig te beleven, wat kan bijdragen aan een minder levendige verblijfservaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na mijn vlucht werd ik naar dit hotel gebracht vanwege een last-minute wijziging. De bedden waren comfortabel en de badkamer was prima in orde. Gelukkig was er een 24-uurs receptie beschikbaar. Helaas ontbraken een waterkoker en kopjes op de kamer, en het restaurant liet ook te wensen over voor mij.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een positieve ontdekking! Dit hotel is brandschoon en biedt zelfs een spa en een zwembad voor extra ontspanning. Geen gedoe met haasten naar de luchthaven, want het ligt op slechts 10 minuten rijden van Faro Airport.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik ben regelmatig naar deze plek geweest en vond het altijd geweldig, tot dit jaar. Het is jammer om te zien hoe ze zijn achteruitgegaan. De bedden zijn nog steeds van topkwaliteit en comfort, maar de kamer waar ik verbleef was niet eens €50 waard, terwijl ik er eigenlijk drie keer zoveel voor betaalde. Alles werkte niet meer naar behoren: de badkamerkranen, airconditioning, koelkast, enzovoort. Daarbij kwam nog eens flinke overlast van de kamers in de buurt en van de hoofdingang (luidruchtige gesprekken, geschreeuw, deuren die dichtslaan, enzovoort). Ik heb dit aangekaart bij hen: volgend jaar wil ik weer in mijn oude kamer verblijven en daarvoor zal ik hen bellen voordat ik online boek. Het personeel is nog steeds zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet biedt nog steeds een ruime keuze en variatie, hoewel het beter zou zijn als ze het boven serveren in plaats van in de kelder. De binnenkant van het hotel wordt zeer goed schoongehouden: de kamers, het restaurant, de zwembaden, enzovoort. Helaas is het buitenterrein niet meer zo mooi als voorheen, zoals iemand anders ook heeft opgemerkt. Dus, wat kies je: een comfortabele en schone slaapkamer met uitstekende faciliteiten zoals het café/restaurant en de zwembaden, of ga je voor de omgeving bij de ingang?



© 2007-2025 ReisChecker.nl