ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tivoli

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Voor wat we hebben betaald voor een verblijf van 3 nachten, zou je op zijn minst mogen verwachten dat er toiletpapier aanwezig is in je kamer! We hebben netjes gevraagd bij de receptie, maar na 30 minuten moesten we nogmaals vragen om alsjeblieft wat toiletpapier te krijgen. En om dan nog uitgelachen te worden, dat is echt onacceptabel. Deze ervaring verdient echt geen vier sterren. Als dit al zo is buiten het hoogseizoen, dan wil je liever niet weten hoe het er dan aan toegaat. En als je toevallig op zoek bent naar de parkeergarage die volgens de website aanwezig zou zijn, wensen wij je veel succes. Die is namelijk nergens te vinden... Ik ben normaal gesproken erg makkelijk, maar dit voelt gewoon niet goed. En goedkoop is het zeker niet. Jan en Ingrid

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

We hebben een aanzienlijke som betaald voor onze vroegboekreis en werden teleurgesteld met een kamer die niet voldeed aan onze verwachtingen. De kamer was klein, had een klein en slecht uitzicht - eigenlijk geen uitzicht - en werd geplaagd door het gebrom van vijf airconditioningbuizen op het dak. Na ons beklag kregen we gelukkig direct een betere kamer aangeboden, zonder extra kosten. Waarom we in eerste instantie in die teleurstellende kamer geplaatst werden, is ons een raadsel. Dit leek meer geschikt voor last minute boekers. Ondanks de snelle en nette oplossing blijft er toch een vreemd gevoel hangen. Gelukkig hebben we ons laten horen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging is goed en het personeel is vriendelijk en attent. Het eten is redelijk, al zou het hotel wat opknapwerk kunnen gebruiken. Door de vochtigheid is er helaas op diverse plekken schimmel te vinden en is er 's ochtends weinig warm water en waterdruk om fatsoenlijk te kunnen douchen. Gelukkig zijn de bedden wel van goede kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een uitstekend hotel in Sintra, gunstig gelegen nabij alle attracties. Bij aankomst met de auto bleek het navigeren door de smalle steile straatjes een uitdaging. Een onverwachte hindernis was de benodigde QR-code om de straat van het hotel in te mogen rijden, die pas op het laatste moment werd verstrekt. Gelukkig zijn er ruime parkeerplaatsen direct voor de ingang beschikbaar. Hoewel het hotel enigszins verouderd oogt, zijn de kamers recentelijk gerenoveerd. Toch kunnen hier en daar wat verfresten en slordige afwerking van kitranden worden opgemerkt. De oorspronkelijke charme van de kamers lijkt wat verloren te zijn gegaan door de verbouwing. De gezelligheid die je verwacht bij een 4-sterren hotel ontbreekt helaas een beetje. Desondanks is de service meer dan uitstekend. Zowel telefonisch als ter plaatse werden we vriendelijk te woord gestaan en het personeel was uiterst behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers zijn piekfijn in orde, brandschoon en voorzien van een heerlijke douche. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en het personeel is buitengewoon vriendelijk. Dit hotel in Sintra is een absolute parel op een geweldige locatie!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl