ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tivoli Marinotel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service7

Als je voor een verblijf van 5 sterren gaat, mag je absoluut ruime en schone kamers verwachten - en die vind je zeker. Toch zouden ze wel kunnen profiteren van een moderniseringsbeurt, als je het ons vraagt. Het minpuntje is echter dat er voor bijna alles extra betaald moet worden, wat resulteert in een lagere beoordeling wat betreft prijs-kwaliteitverhouding. Hoewel de indruk wordt gewekt dat strandbedjes bij de ervaring horen, blijkt dit niet het geval te zijn - je betaalt nog eens 20 euro extra per bed en krijgt zelfs geen parasol erbij! Gelukkig zijn de lunchopties bij de poolbar en het restaurant erg smakelijk, maar voor het diner kun je beter de gezellige haven opzoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service3

Onze recente ervaring in dit hotel was helaas teleurstellend. De receptiemedewerkers waren onvriendelijk en weinig behulpzaam, wat de start van onze vakantie niet prettig maakte. Het diner werd geserveerd in de vorm van een vast menu, met weinig variatie gedurende de week. Het personeel leek geïrriteerd als je om informatie vroeg en zelfs voor een kinderstoel moest je moeite doen. De prijs die we betaalden stond niet in verhouding tot de geboden service. Gelukkig was het uitzicht adembenemend en waren er leuke uitgaansgelegenheden in de buurt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Via de hostess van onze touroperator hadden we een auto geboekt bij autoverhuurbedrijf Jardim voor 3 dagen. Helaas hebben we de auto nooit gekregen, ondanks meerdere excuses. Uiteindelijk hebben we de boeking geannuleerd en hebben we de hele dag doorgebracht bij de receptie. We hadden gehoopt op een alternatieve oplossing van de hostess, maar het attente personeel van het hotel heeft voor ons gezocht naar een ander verhuurbedrijf, wat we enorm waardeerden. Het voltallige hotelpersoneel verdient alle lof. Zelden hebben we zo'n behulpzaam en vriendelijk team meegemaakt, van de receptiemedewerkers tot zelfs de kioskdame die ervoor zorgde dat de krant op onze kamer werd bezorgd na een late terugkeer van een dagtrip. Hun service was buitengewoon en overtrof al onze verwachtingen. Wij geven ze een 11/10 voor hun uitzonderlijke inzet. Dit hotel steekt echt met kop en schouders boven de rest uit!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Onlangs verbleven we in de tweede week van maart voor een volle week in dit hotel en wat een geweldige ervaring was dat zeg! Dit hotel overtrof al onze verwachtingen met zijn luxe uitstraling en perfecte ligging. Een groot pluspunt was dat de kamers dagelijks werden schoongemaakt, dus we hoefden ons daar geen zorgen over te maken. Ondanks dat er veel Engelse gasten waren, heeft dit onze ervaring zeker niet verstoord. We raden dit hotel absoluut aan voor een fantastisch verblijf!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9

Tijdens ons verblijf in het hotel in mei, buiten het zomerseizoen, merkten we op dat voornamelijk zakenmensen en groepen die weekendseminars volgden het hotel bevolkten. Het ontbijtrestaurant was gedeeltelijk geopend en het avondrestaurant was doordeweeks gesloten. Ondanks dat we halfpension hadden geboekt, moesten we toch kiezen uit een beperkt menu in het à la carte restaurant. Dit gaf ons het gevoel dat we niet echt als speciale gasten werden behandeld door het personeel in het hotel.





© 2007-2024 ReisChecker.nl