ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tivoli Marinotel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service7

Als je voor een verblijf van 5 sterren gaat, mag je absoluut ruime en schone kamers verwachten - en die vind je zeker. Toch zouden ze wel kunnen profiteren van een moderniseringsbeurt, als je het ons vraagt. Het minpuntje is echter dat er voor bijna alles extra betaald moet worden, wat resulteert in een lagere beoordeling wat betreft prijs-kwaliteitverhouding. Hoewel de indruk wordt gewekt dat strandbedjes bij de ervaring horen, blijkt dit niet het geval te zijn - je betaalt nog eens 20 euro extra per bed en krijgt zelfs geen parasol erbij! Gelukkig zijn de lunchopties bij de poolbar en het restaurant erg smakelijk, maar voor het diner kun je beter de gezellige haven opzoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service3

Onze recente ervaring in dit hotel was helaas teleurstellend. De receptiemedewerkers waren onvriendelijk en weinig behulpzaam, wat de start van onze vakantie niet prettig maakte. Het diner werd geserveerd in de vorm van een vast menu, met weinig variatie gedurende de week. Het personeel leek geïrriteerd als je om informatie vroeg en zelfs voor een kinderstoel moest je moeite doen. De prijs die we betaalden stond niet in verhouding tot de geboden service. Gelukkig was het uitzicht adembenemend en waren er leuke uitgaansgelegenheden in de buurt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Via de hostess van onze touroperator hadden we een auto geboekt bij autoverhuurbedrijf Jardim voor 3 dagen. Helaas hebben we de auto nooit gekregen, ondanks meerdere excuses. Uiteindelijk hebben we de boeking geannuleerd en hebben we de hele dag doorgebracht bij de receptie. We hadden gehoopt op een alternatieve oplossing van de hostess, maar het attente personeel van het hotel heeft voor ons gezocht naar een ander verhuurbedrijf, wat we enorm waardeerden. Het voltallige hotelpersoneel verdient alle lof. Zelden hebben we zo'n behulpzaam en vriendelijk team meegemaakt, van de receptiemedewerkers tot zelfs de kioskdame die ervoor zorgde dat de krant op onze kamer werd bezorgd na een late terugkeer van een dagtrip. Hun service was buitengewoon en overtrof al onze verwachtingen. Wij geven ze een 11/10 voor hun uitzonderlijke inzet. Dit hotel steekt echt met kop en schouders boven de rest uit!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Onlangs verbleven we in de tweede week van maart voor een volle week in dit hotel en wat een geweldige ervaring was dat zeg! Dit hotel overtrof al onze verwachtingen met zijn luxe uitstraling en perfecte ligging. Een groot pluspunt was dat de kamers dagelijks werden schoongemaakt, dus we hoefden ons daar geen zorgen over te maken. Ondanks dat er veel Engelse gasten waren, heeft dit onze ervaring zeker niet verstoord. We raden dit hotel absoluut aan voor een fantastisch verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9

Tijdens ons verblijf in het hotel in mei, buiten het zomerseizoen, merkten we op dat voornamelijk zakenmensen en groepen die weekendseminars volgden het hotel bevolkten. Het ontbijtrestaurant was gedeeltelijk geopend en het avondrestaurant was doordeweeks gesloten. Ondanks dat we halfpension hadden geboekt, moesten we toch kiezen uit een beperkt menu in het à la carte restaurant. Dit gaf ons het gevoel dat we niet echt als speciale gasten werden behandeld door het personeel in het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Terug van een heerlijke week in dit hotel! Het was echt een fantastische ervaring. De service was uitmuntend, de locatie was perfect en we verbleven in een luxe kamer op de derde verdieping met uitzicht op zee. Het eten was voortreffelijk en dankzij het attente en zeer vriendelijke personeel ontbrak het ons aan niets. Een absolute aanrader voor veeleisende vakantiegangers. Vilamoura zelf is ook zeer charmant. Het hotel bevindt zich op een geweldige locatie, direct in het centrum (bij de jachthaven), waar je kunt genieten van wandelingen, lekker eten en winkelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

Dit hotel is een aanrader vanwege de geweldige locatie. Aan de ene kant heb je een levendige haven, terwijl je aan de andere kant een prachtig uitzicht op zee hebt. Het ontbijt is overvloedig en er zijn genoeg gezellige restaurantjes in de buurt. Hoewel er veel Engelse gasten zijn, is de sfeer allesbehalve luidruchtig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service1

Het hotel heeft een geweldige locatie, maar helaas was de service aan de receptie en in het restaurant erg onvriendelijk. Het leek wel alsof ze geen enkele moeite wilden doen om te helpen. Zo simpel als het vragen om een cappuccino bij het ontbijt resulteerde in een overdreven reactie alsof het een enorme opgave was. Het personeel in het algemeen leek niet erg gastvrij in de Algarve. De hotelkamers waren echter prima in orde, met een strakke en moderne inrichting. 's Avonds drinken in het hotel was lastig, aangezien je naar de haven moest om wat barretjes te vinden. Helaas waren deze niet van het beste niveau en voornamelijk gevuld met Engelse toeristen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Ben jij op zoek naar een plek waar je zowel plezier kunt hebben als kunt ontspannen? Dan moet je zeker eens een kijkje nemen bij een van de Tivoli hotels, zoals Tivoli Victoria of Marina.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid3

In juli hebben wij een week lang genoten van een fantastisch verblijf hier. Het hotel en de kamer waren zeer verzorgd en schoon. Ongeacht welke kamer je boekt, je hebt altijd een prachtig uitzicht, of het nu op zee of de jachthaven is. Het receptiepersoneel was uiterst behulpzaam. Het ontbijt was elke dag hetzelfde, maar vanwege de diversiteit aan keuzes was dit geen probleem. Wel viel de bediening wat tegen. Het zwembad was goed, met voldoende heerlijke ligbedden. Helaas was het storend dat er 's ochtends vroeg al veel mensen ligbedden "reserveerden". De lunch bij het zwembad was heerlijk, maar ook buiten het hotel kon je goed lunchen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service10

Het ontbijt was ronduit fantastisch en de kamers werden twee keer per dag schoongemaakt. Helaas is het hotel niet opgenomen in het aanbod van Nederlandse reisbureaus. Het personeel was buitengewoon vriendelijk. 's Avonds was het heel gezellig bij de haven, alhoewel het er wel erg druk was.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl