ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Porta Nova

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

In oktober verbleven we in het all-inclusive Hotel Porta Nova, waar we vooraf moeilijk konden inschatten wat er precies allemaal bij inbegrepen zat. Maar voor degenen die nieuwsgierig zijn: je kon genieten van ontbijt, lunch, en diner snacks, waarbij je werkelijk van alles kon bestellen, van pizza's en salades tot broodjes. Alle drankjes waren inclusief van 10 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds. Je kon genieten van lokaal bier, lokale wijn (de witte variant viel wat tegen, maar de rode was heerlijk), frisdrank, vruchtensapjes, en zelfs lokale wodka, gin en likeuren. We hebben echt een fantastische tijd gehad!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel bevindt zich op een strategische locatie, ideaal om alle kanten op te gaan. Op loopafstand vind je een trein- en busstation en een fietsverhuur. Ook ben je zo bij de GrandPlaza, een groot overdekt winkelcentrum. In het pittoreske Tavira is er genoeg te ontdekken, ook wel bekend als het Bethlehem van de Algarve. Wij kozen voor een verblijf met ontbijt vanwege het uitgebreide aanbod aan eetgelegenheden, variërend van traditioneel tot Frans, Italiaans, Indiaas, Oosters en meer. Voor zonaanbidders die van het strand houden, is wat reistijd wellicht nodig. Je wordt met een pontje naar een eiland voor de kust gebracht. Het hotel zelf beschikt over een prachtig zwembad met een buitenbar en terras. Ook is er een schitterende bar en buitenlounge op de vijfde verdieping met een adembenemend uitzicht. Deze is geopend van 10.00 tot 01.00 uur.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10

Dit prachtige hotel is een heerlijke plek om je vakantie door te brengen. Het dakterras biedt een schitterend uitzicht en een gezellige bar. Perfect voor ontspanning en genieten!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service10

In de badkamer was er te weinig ruimte om toiletartikelen neer te zetten, wat het wat onhandig maakte. Het restaurant had een wat ouderwetse uitstraling uit de jaren '70, maar het dakterras en het terras waren daarentegen wel gezellig. Het ontbijt was voornamelijk gericht op Engelse gasten en bood weinig variatie in beleg. Van de 11 diners die we daar hebben genoten, waren we slechts 4 of 5 keer echt tevreden, ondanks het vriendelijke personeel. Over het algemeen zouden we dit hotel ongeveer 3 sterren geven. Het was jammer dat er geen mogelijkheid was om een ontbijtpakket mee te nemen voor excursies of vertrek, waardoor we twee keer zonder ontbijt het hotel moesten verlaten. Dit lijkt niet helemaal passend voor een 4-sterrenhotel. Wat betreft onze verblijfplaats Tavira waren we daarentegen zeer tevreden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service6

Onze tijd in dit hotel was absoluut de moeite waard, met hoogtepunten en enkele punten van kritiek die we willen benoemen. We waren onder de indruk van het prachtige uitzicht vanuit onze kamer en de panoramabar, het mooie zwembad en de gunstige locatie in het historische centrum. Zowel het ontbijt als het diner waren van goede kwaliteit, en de kamers werden goed schoongehouden. Aan de andere kant viel het verouderde interieur van de kamers op, evenals de matrassen van slechte kwaliteit die ons wat ongemak bezorgden. Ook waren we niet te spreken over de plastic stoelen op het balkon die er versleten uitzagen en niet comfortabel zaten, en de oude, versleten handdoeken lieten ook te wensen over.





© 2007-2025 ReisChecker.nl