ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Eden

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf in dit hotel was een van de slechtste ervaringen die ik heb gehad. Het begon al met de kamer die ik had geboekt, die eigenlijk een tweepersoonskamer zou moeten zijn. Eerst beweerden ze dat ze geen beschikbare tweepersoonskamer hadden, maar later vonden ze er toch een en moesten we verhuizen. De dekens in de tweepersoonskamer vertoonden gele vlekken en in de tweede kamer rook het sterk naar schimmel en vochtigheid. De deur van de tweepersoonskamer kon niet goed op slot en stond op een kier. Ook sloot het rolluik niet goed. De badkuip was erg hoog en bood geen steun om je vast te houden. De binnenzwembad was alleen toegankelijk via een zeer moeilijke metalen trap, wat lastig was voor mensen die niet goed kunnen zwemmen of balanceren. Al met al kon ik niet genieten van het zwembad terwijl anderen dat wel konden. Het ontbijt was basic en voldeed, maar voldeed niet aan de standaard die je verwacht in een hotel. Tot slot ontdekten we ongedierte in onze kleren in de dagen die volgden en om al deze redenen zullen we nooit meer teruggaan naar dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamers zijn weliswaar voorzien van het nodige slaapcomfort, maar er is een groot nadeel: het gebrek aan geluidsisolatie. Gedurende de hele nacht was er constant geluid te horen, of het nu van de straat kwam, van naastgelegen kamers of zelfs van de gang. De televisiegeluiden van andere kamers waren duidelijk hoorbaar alsof ze in onze eigen kamer waren. De deuren en schakelaars waren van zeer oude materialen en werkten niet altijd naar behoren. De sleutelhanger was onhandig en voelde aan alsof je bij een tankstation stond. De schoonmaak liet veel te wensen over, ik moest zelfs verschillende pluizenbollen uit de kamer verwijderen. Het zwembad en de vloer daaromheen waren erg vies, eigenlijk was de algehele schoonmaak heel matig. Ook was er personeelsdiscussie te horen in de lobby en de gangen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel lijkt te zijn blijven steken in de jaren 80/90. Bij binnenkomst rook de eerste kamer meteen naar schimmel en vocht, met blacklightschimmel aan de muur naast het bed en in de badkamer. Ik vroeg meteen om een andere kamer. De volgende kamer was iets beter, zonder slechte geur maar nog steeds schimmel in de douche. Het ontbijt was erg simpel en bestond uit supermarktproducten zoals croissants, yoghurt, kaas, ham en sap. Alles leek zo vanuit de supermarkt te komen, wat meteen verdachte gevoelens opriep. Het sap kwam uit een grote fles die werd bijgevuld (ik zag het gebeuren). Het brood was niet vers, wat een medewerker bevestigde toen ik vroeg of ik al vroeg kon ontbijten (07:30). Pas rond 08:00 zou er vers brood zijn. De kwaliteit van het ontbijt liet veel te wensen over, net als de faciliteiten - allemaal erg verouderd en duidelijk toe aan onderhoud en verbetering. De kamer had slechts één ouderwetse elektrische aansluiting. Het leek onmogelijk om zowel een laptop als een telefoon op te laden, en de enige stopcontact was nog niet eens in de buurt van het bed. Ik zou eerder zeggen dat deze plek eerder de classificatie 'pension' verdient in plaats van hotel, laat staan ​​met 3 sterren. 2 sterren is het hoogst haalbare. Toen ik aankwam en mijn reservering doorgaf, bleef de medewerker herhaaldelijk vragen hoeveel ik voor de kamer had betaald (???). Wat een ongepaste vraag. Het was een online reservering die was gemaakt door het bedrijf waar ik voor werk. De reservering was betaald, en ik heb het meerdere keren laten zien, maar de vraag bleef komen. Duidelijk iemand zonder ervaring in de hospitality industrie. Ik werd uiteindelijk doorverwezen naar de manager. Dit is zonder twijfel een ervaring die ik niet nog eens wil meemaken. Geef mij maar wat extra kilometers om ergens anders te overnachten, iets wat meer waardig is dan een herhaling van deze ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel heeft een uitstekende locatie. Op de vierde verdieping is er een balkon/terras met uitzicht op het dorp. De kamer was klein en niet goed geluidsdicht. Het leek schoon, maar was niet helemaal naar wens. Het hotel heeft een eigenaardige geur, een beetje vreemd. Gelukkig roken we dit niet in de kamer. Het gebouw kan wel een opknapbeurt gebruiken. Het personeel is vriendelijk, maar geeft niet veel informatie over de voorzieningen van het hotel. Het ontbijt is eenvoudig. Het zwembad is aangenaam, niet al te groot, maar ze bieden geen badjassen of extra handdoeken aan (als ze dat wel doen, hebben ze dit niet gecommuniceerd), en het dragen van een badmuts is verplicht. Aangezien we slechts één nacht hebben doorgebracht, vonden we het vreemd dat het personeel tijdens het ontbijt al binnenkwam voor de schoonmaak. Dit was onaangenaam en voelde nogal vreemd omdat ze "aan onze spullen zaten", vooral omdat het niet dicht bij de uitchecktijd was. Het was geen negatieve ervaring, maar voor een driesterrenhotel hadden we iets meer verwacht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het was een ware onhygiënische nachtmerrie, vol met schimmel en viezigheid.



© 2007-2025 ReisChecker.nl