ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Castelo De Vide

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel is wat gedateerd, met een ouderwetse inrichting en een matig ontbijt. Bovendien ontbreken er bepaalde voorzieningen, zoals recreatieruimtes.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Een teleurstelling van jewelste! Een prachtige plek als Castelo de Vide verdient betere accommodaties. Het hotelpersoneel laat te wensen over! Het lijkt wel alsof het hotel zichzelf runt. Er was niemand bij de receptie om ons te verwelkomen en nadat we eindelijk geholpen werden, was het weer uitgestorven. De kwaliteit van de kamer is bedroevend! Vergeet het maar met de airconditioning, superoud en langzaam, als het warm is, kun je de airconditioning wel vergeten. Een regelrechte teleurstelling.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel straalt een gezellige sfeer uit. Mijn kamer had een balkon met uitzicht op het zwembad. Ik denk dat ze wat meer aandacht zouden kunnen besteden aan de schoonmaak, de badkuip toonde duidelijk vuil en er was een kwestie met haren - bij binnenkomst vond ik haren op mijn slipper die niet van mij waren, gezien mijn haartype, en het matras was doorgezakt wat niet bepaald comfortabel was. Het hotel heeft zeker potentieel om een 5-sterren hotel te zijn. Echter...



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een knus hotel met een nostalgische inrichting. We hadden een kamervraag die snel werd opgelost door het personeel. De rustige en schone zwembad was ook een pluspunt. Daarnaast is de locatie van het hotel erg gunstig en er is voldoende parkeergelegenheid beschikbaar. Het ontbijt was wat karig. Hoewel het basisvoorzieningen bood, zou een grotere variëteit aan opties gewaardeerd worden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We hadden telefonisch een reservering gemaakt voor een verblijf van twee of drie nachten. Helaas werden we bij aankomst zeer onvriendelijk ontvangen door meneer Nelson, die beweerde de eigenaar van het hotel te zijn. Hij maakte duidelijk dat tegenwoordig iedereen online moet reserveren en dat wij dat ook hadden moeten doen. Het is verbazingwekkend en ontmoedigend om te ervaren dat iemand met zo'n houding gasten verwelkomt. Uiteindelijk werden we zelfs weggestuurd, wat heel triest is. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.



© 2007-2025 ReisChecker.nl