ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Residence Inn By Marriott

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente ervaring bij het Residence Inn by Marriott in Somerset, NJ, was een mix van positieve en negatieve aspecten. Hoewel de kamers en de lay-out van het hotel perfect waren, liet de service nogal te wensen over. Gedurende mijn verblijf van enkele nachten kwam ik diverse teleurstellende situaties tegen. In eerste instantie ontbraken er bij aankomst geen gratis flessen water en deze bleven gedurende het hele weekend uit voorraad. Hoewel er genoeg flessen water te koop waren, weigerde het personeel deze als compensatie aan te bieden voor het ontbreken van de gratis service. Dit gebaar van onbereidheid was zowel frustrerend als onprofessioneel. Daarnaast was de ontbijtservice ronduit teleurstellend. Tegen het einde van het ontbijt waren de meeste items al op, omdat er een sportteam in het hotel verbleef. Ondanks het dreigende tekort aan voedsel voor de volgende dag, leek de dienstdoende supervisor onverschillig en ondernam geen actie om het probleem aan te pakken. In plaats daarvan werd er laks gereageerd en werd gesuggereerd dat het acceptabel was om zonder ontbijtitems te zitten tot de volgende levering op maandag. Hoewel de kamers en de lay-out van het hotel bewonderenswaardige aspecten hadden, schoot de service tekort. Het gebrek aan anticipatie en de onwil van het management om basale gastvrijheidsissues te verhelpen, lieten een negatieve indruk achter op mijn verblijf. Ik hoop oprecht dat het hotel stappen zal ondernemen om de servicenormen te verbeteren en ervoor zal zorgen dat gasten de nodige voorzieningen en aandacht krijgen die ze verdienen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Als frequente gast in verschillende Marriott hotels, had ik gehoopt op een aangenaam verblijf in dit specifieke hotel. Helaas zal ik hier niet opnieuw verblijven. Het personeel was vriendelijk en de locatie was handig voor mijn evenement. Daarnaast was het fijn dat de tv toegang bood tot YouTube en Netflix. Echter, helaas waren er ook enkele nadelen... Het internet was ontzettend traag, waardoor video's vaak haperden en van lage kwaliteit waren. De kamers waren duidelijk verouderd en slecht onderhouden, zoals te zien was op de foto's. Er hing een vreemde, zoete geur die ik associeerde met rottend fruit, wat me dwong om het gehele verblijf te inspecteren. Er waren gaten in de gordijnen, vermoedelijk schimmel op het plafond, versleten kasten en zelfs een gat in de boxspring dat leek alsof er dieren in huishielden. Daarnaast ontbrak er een prullenbak in de badkamer en kon de toiletbril niet volledig worden geopend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Wat een prachtige accommodatie was dit! Het personeel was uiterst gastvrij en behulpzaam. Mijn suite met één slaapkamer was ruim, vredig en buitengewoon comfortabel. De ontbijtopties overtroffen mijn verwachtingen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel was fantastisch en we waardeerden de schone en comfortabele kamers. Het enige minpuntje was dat de kussens wel wat beter hadden gekund, maar dat valt in het niet bij de uitstekende service die we kregen. Ze zorgden er zelfs voor dat onze ontbijtpakketten klaar stonden, aangezien we elke ochtend om 4 uur moesten vertrekken naar ons werk. De medewerkers stonden altijd met een glimlach voor ons klaar en leverden echt geweldig werk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het personeel van het hotel was vriendelijk en attent, wat we zeer op prijs stelden, en de locatie was perfect voor ons voetbaltoernooi. Helaas waren deze positieve kanten van ons verblijf zeldzaam. Bij binnenkomst in de kamer werden we begroet door een onaangename geur, alsof er maandenlang in de kamer eten was bereid. Het meubilair vertoonde vlekken, scheuren en tekenen van verval, terwijl de muren bevlekt en gescheurd waren. Op verschillende plaatsen krulde het tapijt omhoog, wat de algehele uitstraling van de kamer niet ten goede kwam. Toen we om 9.30 uur gingen ontbijten, waren alle toast, bagels en Engelse muffins al op, waardoor onze opties beperkt werden. De eieren waren niet alleen koud, maar ook nog eens onhygiënisch met een lang haar erin. De worstjes in de warmhoudschaal leken al urenlang onaangeroerd te liggen, wat de versheid ervan in twijfel trok. Het ontbreken van havermout, terwijl de bijbehorende reep leeg was, voegde toe aan de teleurstelling. Gelukkig verbleven we maar één nacht, anders hadden we zeker elders onderdak gezocht. Hoewel de kamer ruim was, voldeed de algehele staat van het hotel niet aan de gebruikelijke standaarden die men van een Marriott zou verwachten. Eerdere feedback leek geen verbeteringen te hebben gebracht, dus het management zou wellicht een ander plan van aanpak moeten overwegen om deze aanhoudende problemen aan te pakken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl