ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Pergola House

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Al met al was ons verblijf in dit hotel gemengd. Hoewel de kamer erg klein was en we moeite hadden om onze bagage open te kunnen leggen, maakte de prachtige locatie en het mooie hotel veel goed. Het ontbijt liet helaas te wensen over, met gerechten die aanvoelden als massaproductie. Gelukkig compenseerde de vriendelijke service veel van deze minpuntjes. Als ik terug zou gaan naar Cascais, zou ik wellicht eerst andere opties overwegen voordat ik opnieuw voor dit hotel zou kiezen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een betoverende locatie, een plek om te dromen... De schoonheid is bijna onbeschrijfelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is absoluut prachtig, het personeel is ontzettend gastvrij. Het ontbijt is echt een hoogtepunt en zeker de moeite waard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een uniek pand in het hart van Cascais, dat doet denken aan een charmant oud landhuis. De inrichting is klassiek en het vriendelijke personeel bestaat uit stijlvolle dames die perfect passen bij de ambiance. De kamers zijn misschien niet heel bijzonder, maar het sanitair is van goede kwaliteit. Het ontbijt is meer dan prima voor een klein hotel, zolang alles op tijd wordt aangevuld – wat helaas niet altijd het geval is. Toch is dit hotel zeker een aanrader voor wie af en toe wil genieten van deze specifieke sfeer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het pand en de tuin zijn werkelijk prachtig! Het personeel werkt hard en staat klaar om je een geweldige ervaring te bezorgen. Tijdens ons verblijf, toen ze hoorden dat we op huwelijksreis waren, kregen we een attent persoonlijk kaartje en een fles wijn cadeau. Ondanks deze mooie gebaren geven we slechts een bescheiden waardering, vanwege de onevenwichtige verhouding tussen prijs en kwaliteit. Voor bijna €300 voor 2 nachten verwachtten we meer. Onze kamer, hoewel pas gerenoveerd in juni 2021, was erg klein en had beperkte voorzieningen. Er ontbraken elementaire zaken zoals kasten, koffievoorzieningen en badkamerbenodigdheden die je normaal zou verwachten in een hotel van dit kaliber. De WiFi werkte niet op de derde etage en de bediening vergat regelmatig bestellingen. De manager bood excuses aan en gaf aan dat er nog verbeteringen zouden plaatsvinden. Ons advies: pas de prijs aan tot deze verbeteringen zijn doorgevoerd!



© 2007-2025 ReisChecker.nl