ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Kyriad

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Helène verdient een lofzang! Ze is niet alleen aardig en vriendelijk, maar zorgt ook voor een warm welkom. De verrukkelijke snoepjes bij de receptie voegen echt iets toe, net als de speelse toevoeging van een fiets op de kamer (ook al is het geen echte). Het hotel is ruim en straalt een ongekende rust uit. Ik kan dit hotel van harte aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het restaurant begroette ons hartelijk en de culinaire ervaring was werkelijk voortreffelijk. Alles op het menu is met zorg en toewijding bereid, en de bediening was uiterst vriendelijk en attent. Een absolute aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Op 31 oktober 2024 verbleven we in een kamer die in uitstekende staat verkeerde en goed geïsoleerd was tegen geluid. Het ontbijt was uitgebreid met een ruime keuze aan opties. Echter, de ontvangst liet te wensen over. Bij aankomst werden we slechts begroet door twee mannen aan de receptie die nauwelijks opkeken van hun scherm en ongeïnteresseerd hallo zeiden, wat de beleefdheid miste. Gelukkig was daar Laetitia, die ons wel op een gastvrije manier begroette. Aan de meneer bij de receptie wil ik benoemen dat zijn grijns en hooghartige houding na een opmerking voor vertrek duidelijk een gebrek aan professionaliteit toonden. Het lijkt alsof hij denkt dat hij niet verantwoording hoeft af te leggen aan zijn leidinggevenden. Er zou zeker meer aandacht moeten zijn voor klanttevredenheid en de algehele klantervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel heeft een gunstige ligging aan de hoofdweg van Laval, wat handig is voor reizigers, maar het verkeerslawaai kan een minpunt zijn als je kamer aan deze kant ligt. We verbleven in een familiekamer die geschikt was voor een tussenstop tijdens onze vakantie. Het comfort was redelijk, maar de badkamer liet te wensen over door de schommelingen in watertemperatuur tijdens het douchen. Mogelijk komt dit door het gelijktijdige douchen van meerdere gasten, dus thermostatische kranen zouden een welkome toevoeging zijn. Tenslotte was het jammer dat de parkeerplaats 's nachts niet afgesloten was en het restaurant in augustus gesloten was, waardoor we elders moesten eten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De serveuse van het restaurant gaf ons een warm welkom en toonde zich vriendelijk, behulpzaam en attent naar de gasten toe. Alles in dit restaurant is huisgemaakt en van uitzonderlijke kwaliteit. Het is altijd een genoegen om hier te komen, dus ga vooral zo door!



© 2007-2025 ReisChecker.nl