ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sunmaris Park

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

We hadden begrepen dat het hotel in nieuwe handen was overgegaan, wat zich vooral vertaalde in verbeterde kamers en balkons. Helaas liet het eten te wensen over, met voornamelijk rijst en vis die na vier dagen nog steeds opgediend werd. We besloten elders te eten vanwege de teleurstellende maaltijden. Bovendien hebben we gehoord dat de andere hotels van de Sun Maris groep, City en Beach, nog slechter zijn, met all-inclusive drankjes tot 22.30 uur geserveerd in plastic bekers met tandafdrukken. In het City hotel kreeg een vriend zelfs een kamer zonder raam. Ons advies: vermijd deze hotels, het eten is van slechte kwaliteit en kan tot ziekte leiden. Deze hotels zijn voor ons verleden tijd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service10

Ik verbleef in dit hotel in 2003. Hoewel de badkamer van de kamer wat gedateerd was en het niet extreem luxe was, maakten het vriendelijke personeel en de gezellige sfeer veel goed. Een van de hoogtepunten was het watervolleybal in het zwembad, waar een groep Nederlanders het opnam tegen de Britten onder begeleiding van een enthousiaste medewerker. De sfeer was echt top!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service1

Tijdens mijn verblijf in Ayderia heb ik het slechts 2 nachten volgehouden voordat ik snel naar een ander hotel ben overgestapt, dat echt veel beter bleek te zijn. Het hotel waar ik eerst zat was echt teleurstellend. Bij aankomst werden we meteen geconfronteerd met extra kosten voor de tv, airconditioning en kluisje, plus een hoge borgsom. We kregen alleen de sleutel en verder moesten we zelf uitzoeken waar alles was. Het zwembad was klein en er was weinig te doen voor all-inclusive gasten. Er was totaal geen informatie beschikbaar over de maaltijden of activiteiten in het hotel. Het hotel wordt gepromoot als een 3-sterrenaccommodatie, maar zelfs dat vond ik twijfelachtig. Volgend jaar schijnbaar zelfs 4 sterren, maar wat mij betreft ten onrechte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service7

Bij aankomst kregen we een kamer met een tweepersoonsbed, terwijl we eigenlijk hadden gevraagd om twee aparte bedden. Gelukkig konden we de volgende dag meteen verhuizen naar een andere kamer. De kamer was prima, met een nette badkamer en een ruim balkon. Het personeel was vriendelijk en de ligging van het hotel was ideaal, alles was dichtbij. Helaas draaide het animatieteam van het hotel elke avond om 21.00 uur dezelfde nummers voor het kinderprogramma, wat na 12 dagen wel wat irritant begon te worden. Het eten in het hotel was redelijk, maar wel een beetje eentonig. Gelukkig waren het zwembad en de zonnetuin wel fijn. Ondanks enkele minpuntjes hebben we toch een heerlijke vakantie gehad.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst moesten we twee uur wachten voordat de kamer gereed was. De kamer was krap voor drie personen, terwijl we hadden gevraagd om drie aparte bedden kregen we een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed. 's Nachts werd de slaap verstoord door een lekkende airconditioning. De koelkast was vies en rook verschrikkelijk. De wc was kapot en er waren bloedvlekken op het beddengoed. Ondanks deze tegenvallers, was het personeel wel erg vriendelijk.





© 2007-2024 ReisChecker.nl