ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sunmaris Park

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

We hadden begrepen dat het hotel in nieuwe handen was overgegaan, wat zich vooral vertaalde in verbeterde kamers en balkons. Helaas liet het eten te wensen over, met voornamelijk rijst en vis die na vier dagen nog steeds opgediend werd. We besloten elders te eten vanwege de teleurstellende maaltijden. Bovendien hebben we gehoord dat de andere hotels van de Sun Maris groep, City en Beach, nog slechter zijn, met all-inclusive drankjes tot 22.30 uur geserveerd in plastic bekers met tandafdrukken. In het City hotel kreeg een vriend zelfs een kamer zonder raam. Ons advies: vermijd deze hotels, het eten is van slechte kwaliteit en kan tot ziekte leiden. Deze hotels zijn voor ons verleden tijd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service10

Ik verbleef in dit hotel in 2003. Hoewel de badkamer van de kamer wat gedateerd was en het niet extreem luxe was, maakten het vriendelijke personeel en de gezellige sfeer veel goed. Een van de hoogtepunten was het watervolleybal in het zwembad, waar een groep Nederlanders het opnam tegen de Britten onder begeleiding van een enthousiaste medewerker. De sfeer was echt top!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service1

Tijdens mijn verblijf in Ayderia heb ik het slechts 2 nachten volgehouden voordat ik snel naar een ander hotel ben overgestapt, dat echt veel beter bleek te zijn. Het hotel waar ik eerst zat was echt teleurstellend. Bij aankomst werden we meteen geconfronteerd met extra kosten voor de tv, airconditioning en kluisje, plus een hoge borgsom. We kregen alleen de sleutel en verder moesten we zelf uitzoeken waar alles was. Het zwembad was klein en er was weinig te doen voor all-inclusive gasten. Er was totaal geen informatie beschikbaar over de maaltijden of activiteiten in het hotel. Het hotel wordt gepromoot als een 3-sterrenaccommodatie, maar zelfs dat vond ik twijfelachtig. Volgend jaar schijnbaar zelfs 4 sterren, maar wat mij betreft ten onrechte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service7

Bij aankomst kregen we een kamer met een tweepersoonsbed, terwijl we eigenlijk hadden gevraagd om twee aparte bedden. Gelukkig konden we de volgende dag meteen verhuizen naar een andere kamer. De kamer was prima, met een nette badkamer en een ruim balkon. Het personeel was vriendelijk en de ligging van het hotel was ideaal, alles was dichtbij. Helaas draaide het animatieteam van het hotel elke avond om 21.00 uur dezelfde nummers voor het kinderprogramma, wat na 12 dagen wel wat irritant begon te worden. Het eten in het hotel was redelijk, maar wel een beetje eentonig. Gelukkig waren het zwembad en de zonnetuin wel fijn. Ondanks enkele minpuntjes hebben we toch een heerlijke vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid3

Bij aankomst moesten we twee uur wachten voordat de kamer gereed was. De kamer was krap voor drie personen, terwijl we hadden gevraagd om drie aparte bedden kregen we een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed. 's Nachts werd de slaap verstoord door een lekkende airconditioning. De koelkast was vies en rook verschrikkelijk. De wc was kapot en er waren bloedvlekken op het beddengoed. Ondanks deze tegenvallers, was het personeel wel erg vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Dit hotel is niet echt mijn ding. De service was teleurstellend en de sfeer werd verstoord door luidruchtige Engelse en Russische gasten. 's Nachts was er veel lawaai op de gangen en alle ligbedden waren al bezet met handdoeken van vroege vogels. Beneden bij het zwembad waren de Engelsen luidruchtig en dronken. In Marmaris vond ik het vervelend dat iedereen aan je trok en duwde om hun winkel of bar binnen te stappen. Ondanks dit alles heb ik toch nog wel een fijne vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Ik verbleef hier met drie vrienden voor een week, en over het algemeen vond ik het hotel goed voor wat je betaalt. Het personeel was vriendelijk en de kamers waren oké. Wel vond ik de prijs van 25 euro voor de kluis wat aan de hoge kant, vooral omdat je er maar een simpel bakje voor krijgt. De drankjes waren prima en het was fijn dat ze snel werden geserveerd, wat anders was dan mijn vorige ervaring elders. Het eten vond ik iets minder, wat eentonig en soms wat droog, maar ja, je weet wat je kunt verwachten in een budgethotel. Over het algemeen is dit een degelijk hotel als je niet op zoek bent naar luxe en comfort.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

De locatie van de accommodatie is perfect, precies tussen de rustige en levendige gebieden in. Het nabijgelegen strand is rustig en sfeervol, waar we vele plezierige uren hebben doorgebracht. Het eten was van goede kwaliteit voor een driesterrenhotel, met dagelijks vers bereide omeletten waar we zeker geen klachten over hebben. Het personeel was uiterst vriendelijk. Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Voorafgaand aan de reis ontvingen we onjuiste en onvolledige informatie over reistijden, vluchtschema's en visumvereisten van het reisbureau. De accommodatie bleek verouderd en slecht onderhouden te zijn, en de werkelijkheid week sterk af van de mooie beelden op de website van het hotel. De kamers waren karig ingericht met oude meubels en misten essentiële voorzieningen. Het zwembad liet te wensen over qua onderhoud en de omgeving ervan was onhygiënisch. Momenteel is er een klachtenbrief onderweg naar het reisbureau, de reisorganisatie en de ANVR.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Ik zal dit hotel zeker niet meer bezoeken. De service was beneden peil en het leek alsof de hotelgangen 's nachts werden overgenomen door luidruchtige Engelsen en Russen. Alle ligstoelen waren al bezet met handdoeken voordat je überhaupt bij het zwembad was, waar de Engelsen luidruchtig aan het bijkomen waren. Ik ben niet zo'n fan van de opdringerige mensen in Marmaris die je constant naar hun winkels of bars proberen te lokken. Ondanks alles heb ik toch nog wel van mijn vakantie genoten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8

Ik bezoek dit hotel al sinds 2002 en tot op heden voldoet het zeker aan mijn verwachtingen. Hoewel het niet extravagant is, is het zeker geen teleurstelling. Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding meer dan redelijk. Het personeel is vriendelijk en zeer hulpvaardig. Het eten is naar mijn mening goed en als je iets anders wilt proberen, zijn er genoeg eetgelegenheden in de buurt. Als je elke dag een uitgebreide menukeuze wil hebben, dan kun je beter een 5-sterrenhotel boeken. Persoonlijk vind ik het hier altijd naar mijn zin. Bovendien is de omgeving rijk aan activiteiten, wat het verblijf nog leuker maakt. Ik heb zelfs al een reservering gemaakt voor september, dus ik kijk er al naar uit.

Melden


Reisperiode: juli 2017

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen9

Zeer tevreden ovr de prijs/kwaliteit. De kindvriendelijkheid viel wel tegen. En de verzorging was bovendien ook erg matig.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl