ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Quality Inn - La D

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze reservering is geannuleerd. Ik heb het hotel gebeld om te laten weten dat ik vanwege een verkeersongeluk te laat zal zijn voor het inchecken. Toen ik aankwam, bood de hotelmedewerker me een kamer aan tegen een nieuwe prijs, wat me teleurstelde. We hadden twee familiekamers geboekt voor drie nachten, inclusief een kinderbedje. 1. In de badkamer van beide kamers die voor ons gezin geboekt waren, was de wastafel verstopt, ondanks herhaalde meldingen zonder enige respons. 2. De airconditioning werd centraal geregeld en viel constant uit. Telkens wanneer ik hierover klaagde, werd de airco weer ingeschakeld om na 30 minuten opnieuw uit te vallen. 3. Er was geen kinderbedje beschikbaar, waardoor mijn zoon bij mij in een eenpersoonsbed moest slapen. Het was erg lastig om de afgelopen drie dagen met een peuter van 3 in een eenpersoonsbed te slapen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij het gebruik van vakantievouchers dient de naam op de factuur nauwkeurig overeen te komen met de naam op de vouchers, zonder uitzonderingen, zelfs niet voor koppels. De ontvangst was gespannen doordat de receptioniste meerdere groepen tegelijk moest bedienen, waarbij één groep al meer dan een uur op hun kamer zat te wachten. Het ontbijtaanbod was redelijk beperkt. Ondanks de compacte afmetingen was de kamer functioneel en proper, met prima beddengoed. Een onverwachte verrassing was de aparte locatie van het toilet ten opzichte van de badkamer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De accommodatie heeft een verouderde uitstraling. De kamers zijn basis, niet erg comfortabel, erg klein en bieden weinig gemak. De foto's op de website geven een vertekend beeld en wekken de suggestie van een klassiek hotel met wat basiscomfort. Het ontbijt is karig, weinig gevarieerd en de koffie laat te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het kostte wat moeite om bij de parkeerplaats te komen, omdat we moesten wachten op in- en uitrijdende auto's. De kamers waren wel schoon en praktisch ingericht. Helaas viel het ontbijt tegen. We betaalden 9 euro voor drie gebakjes, er was te weinig sap en het personeel was niet al te vriendelijk. Bovendien was er te weinig zitruimte, waardoor we zelfs staand moesten eten. Het ontbijt was teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel heeft nog geen renovatie ondergaan, maar de kamers zijn wel schoon en worden regelmatig bijgehouden. De ligging is ideaal, met een koffie- en broodjeszaak naast de deur voor wie liever niet van het ontbijt in het hotel gebruikmaakt.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl