ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Christina

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10

Dit ruime hotel onderscheidt zich door het vriendelijke personeel en een prachtig gerenoveerde begane grond met receptie en bar. Echter, wanneer je de trap naar boven neemt, merk je dat het gebouw de tand des tijds heeft doorstaan in de hal en gangen. De kleine, maar nette gerenoveerde kamer en badkamer vallen op (badkamer: 1,5m op 1,5m!). Het comfortabele bed compenseert voor de eventuele geluiden die de kamer binnenkomen, of het raam nu open of dicht is. Het eten, bestaande uit een 3-gangen lunch en een 4-gangen diner, is redelijk standaard. Echter, individuele klanten kunnen om alternatieven vragen als ze iets niet lusten, met mogelijk een toeslag. Sommige extra faciliteiten, zoals de sauna en fitness (elk 10 euro) en de parkeergarage (12 euro), vereisen een aparte betaling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service6

Het ontbijt liet te wensen over doordat er alleen hard stokbrood beschikbaar was, zonder de optie voor wit- of volkorenbrood. Het avondeten was redelijk, maar niet bijzonder indrukwekkend. De badkamer was te krap voor twee personen. Hoewel het personeel vriendelijk was, spraken ze geen Nederlands. Onze kamer keek uit op de binnenplaats en 's nachts werden we gestoord door herhaaldelijk geluid van een motor. Helaas ontbraken een airco en een koelkast op de kamer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Ik verbleef in mei 2007 van de 11e tot de 18e in dit charmante driesterrenhotel. Het eten was voortreffelijk, het personeel uiterst vriendelijk en de locatie prachtig. De prijs-kwaliteitverhouding was zeker in orde. Het enige minpuntje was dat het op de tweede verdieping nogal rumoerig kon zijn vanuit het restaurant op de eerste verdieping.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10

Hoewel de inrichting van de kamers niet helemaal modern is, ben ik ontzettend tevreden over dit hotel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, het eten is heerlijk en de ligging net buiten het drukke centrum is ideaal. Bovendien stopt het openbaar vervoer op slechts 100 meter afstand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging3
  • Service7

Het hotel heeft een charmante bediening, maar de accommodatie is een beetje gedateerd en ligt op een behoorlijke afstand van de attracties in de omgeving.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Hotel Christina in Lourdes heeft misschien wat ouderwetse charme, maar onderscheidt zich van moderne resorts. Wat het hotel aantrekkelijk maakt, is het smakelijke eten met een uitgebreid ontbijtbuffet en avondbuffet met voorgerechten en desserts, terwijl het hoofdgerecht aan tafel wordt geserveerd. Tijdens onze citytrip maakten we gebruik van de handige buskaarten, waarmee we de hele week onbeperkt gebruik konden maken van de stadsbussen die vlak bij het hotel stopten. Een georganiseerde excursie naar de Pont d'Espagne was een hoogtepunt, terwijl we ook zelf uitstapjes maakten naar plekken zoals Pau via de bus en de TGV. Pau bleek een sfeervolle stad en we hebben genoten van het verkennen. Lourdes mag dan wel bekend staan als bedevaartsoord, maar het biedt zoveel meer: het is een prima uitvalsbasis voor avonturen in de prachtige natuur, waaronder sportactiviteiten zoals raften en kajakken voor de avontuurlijke types - al zouden deze mogelijkheden nog wat meer benut kunnen worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Een fantastisch driesterrenhotel met een gastvrije sfeer en heerlijk eten. We komen zeker weer terug bij ons volgende bezoek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Dit 3-sterren hotel overtreft absoluut de verwachtingen. De medewerkers staan altijd klaar om te helpen met een glimlach, niets is teveel moeite. Het eten is voortreffelijk en de kamers, hoewel eenvoudig, zijn onberispelijk schoon. Het enige wat ontbreekt is een koelkast en airconditioning op de kamers, maar eerlijk gezegd zijn deze luxe niet echt nodig buiten het hoogseizoen. De buitengewone service maakt deze kleine tekortkomingen ruimschoots goed. Bovendien doen ze hun best om in het Nederlands te communiceren, wat een aangename verrassing is in Frankrijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

Het hotel was prachtig en onze kamer was fantastisch. Bovenop het hotel was er een gezellig dakterras met midgetgolf, wat een leuke toevoeging was. Het personeel sprak Nederlands en zelfs het personeel dat dat niet deed, was heel vriendelijk en deed hun best om duidelijk te communiceren. Het eten was voortreffelijk: 's ochtends kon je zelf kiezen wat je wilde, tijdens lunch een driegangenmenu en 's avonds een viergangenmenu. Bovendien waren de heiligdommen en bergen dichtbij, ideaal voor prachtige wandelingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Bij aankomst werden we hartelijk begroet en konden we gedurende ons verblijf gebruikmaken van een rolstoel van het hotel, zonder ingewikkelde formulieren te hoeven invullen. De kamers waren keurig en de badkamer was schoon. Dagelijks kregen we schone handdoeken. We hadden gekozen voor volpension en waren tevreden over het standaard ontbijt en de smakelijke driegangenmaaltijden voor lunch en diner. Het eten was gevarieerd en van goede kwaliteit, echt als thuis bereid. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, wat zorgde voor een persoonlijke service. Het hotel was wel wat gedateerd, maar nog steeds prima in orde. Eén minpunt was de drukte in het hotel, met soms luidruchtige scoutsgroepen die heen en weer liepen. De Japanse tuin stelde niet veel voor en het kleine terras bij de ingang voldeed niet aan onze verwachtingen als rustgevende plek om buiten te ontspannen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

De accommodatie is schoon en opgeruimd, maar de maaltijden lieten te wensen over en vielen bij niemand in de smaak. Veel gasten uitten hier hun ontevredenheid over. Bovendien is de entree van het hotel erg gedateerd en kan deze wel een opknapbeurt gebruiken. Ik zie mezelf niet nog een keer teruggaan naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel biedt geen over-the-top luxe, maar het warme welkom en de persoonlijke aandacht maken het echt bijzonder. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, wat voor mij waardevoller is dan extravagante decoraties. Het eten is eenvoudig maar heerlijk. Ik kan dit hotel zeker aanbevelen. En speciale lof voor Eveline, de gastvrouw van onze reisorganisatie! Haar enthousiasme en toewijding werken aanstekelijk!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl